[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:03

Loose schreef:
Mondy: Goed afpoederen onder je ogen! Ik heb het met alle mascara's als ik dat niet doe. Afgepoederd soms een beetje, zoals nu met eentje van Dior die m'n wimpers ook nog een zwaar maakt. :+

Wat bedoelen jullie precies met afpoederen? Wat voor type poeder gebruik je dan?

Jammer dat men vindt dat er offtopic gegaan word, ik vind dat juist hier niet het geval. Ik blijf jullie in ieder geval volgen, ook mochten jullie verhuizen naar HK. Wie weet ga ik ooit actiever posten, om het structureel te doen heb ik het gewoon te druk. Ik vind jullie looks prachtig en steek er veel van op en al nodige gekocht!

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:04

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez

Nee

Mavelle
Loose
Iris82

Even je naam erin quoten

Ik heb keuzestress. Too Faced Cocoa Contour palette vs Benefit Hoola bronzer ....
Ze hebben hier ook Kat von D, mocht iemand wat nodig zijn ...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:05

Waterproof helpt bij mij juist niet. Die smudgen nog meer. Afpoederen doe ik altihd maar helaas ook hier niet de ultieme oplossing.

O ja. Hk of niet, als ik mag blijven volgen vind ik het prima! :-)

Ps hoe zat het nu met huiskamer tag en toch op mws blijven. Was dat geen optie ook nog als middenweg?

Mondy

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:12

Hmmm ooit een mascara geprobeerd die niet waterproof was maar daar werd in na een buitje een soort van panda van :D
Zijn er goede die minimaal uitlopen dan ?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:15

Is het niet zo dat bij vettere gezichten waterproofmascara sneller uitloopt, en bij ogen die veel traner eerder niet waterproof mascara?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:17

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned

Even je naam erin quoten

Ik heb ook niet zo graag off topic, zoals hier vind ik het goed maar ik ben bang dat het in hk gaat veranderen

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:19

Jongensssss jullie gaan veel te snel :') verdorie nog aan toe moet telkens minimaal 5 pagina's bijlezen haha.

HK maakt mij ook niks uit, wellicht zouden we erheen kunnen gaan en afspreken dat we op dezelfde voet als hier verdergaan, maar met minder gedoe als er eens een uitstapje wordt gemaakt? Dat het een technische wijziging is waar we inhoudelijk verder niks mee doen zeg maar. En misschien dat er in de openingspost iets zou kunnen dat het dit topic is maar zonder offtopic-is-naar-HK-risico, en iedereen welkom is om mee te lezen, af en toe iets te posten, of een enkele vraag te stellen?

Zo denk ik erover in ieder geval.

Vandaag om 5:30 opgestaan omdat ik mega vroeg in A'dam moest zijn voor een interview op camera. Helemaal spannend maar I'll be damned als ik dan geen full face makeup op heb haha. Dom genoeg geen foto gemaakt trouwens, maargoed het filmpje komt vast gauw online, dan maak ik wel een still. Was ik daar helemaal blij met m'n highlight alles, gingen ze m'n halve hoofd mat afpoederen want anders glom het zo :') ja dat was de bedoeling!

Oh wat erg, morgen komt er weer een boozy pakketje. Maar elke keer als ik dingen wil bestellen is de helft van wat ik wil hebben uitverkocht, en dan krijg je 2 dagen later zo'n mailtje dat het back in stock is. En als je dan eenmaal wat dingen aanklikt wil ik ook die gratis verzending vanaf €40 en er is genoeg leuks te vinden, en als je dan eenmaal €40 in je mandje hebt wil je uit meer cadeautjes kunnen kiezen. Waaaah :Y)

Wat eyeliner betreft, alweer een paar pagina's terug maar wil er toch nog even op inhaken, ik heb of de rimmel eyeliner Exaggerate, die vind ik op zich nog wel fijn aan te brengen met de applicator, of de Kiko eyeliner pen, en anders heb ik gel liner en doe ik het met een kwastje. Gel en kwastje doe ik meestal meer met feestjes of als ik wat meer tijd heb om me op te maken, applicator of pen gaat altijd wat sneller 's ochtends, maar ik vind het effect van een gel liner toch strakker. :j

Maar bovenstaande 2 blijven bij mij erg goed zitten! Oh en een of ander cheap ass waterproof ding van Essence, die moet ik er echt af poetsen 's avonds, zit als een huis. Zit alleen een soort raar spons applicator ding aan dus vind hem niet fijn om aan te brengen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:34

Marrit: als ik afpoeder doe ik dat met een transparante loose powder van Shisheido.

Eyeliner heb ik niet veel verstand van, heb zo'n precision stiftje van Loreal, die vind ik wel heel fijn

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:35

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Niniane

Even je naam erin quoten

Heb geen probleem met HK maar heb niet eens het idee alsof we veel off-topic gaan en zo houden we het toegankelijk voor meelezers en gebruikers met een vraag.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:36

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx

Even je naam erin quoten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:42

claudiadvx schreef:
Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

Kent er iemand een goedkope dube van dior maximazer?

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:44

Oke dit maakt t niet makkelijk tot nu toe 50/50 willen de mensen die niet tegen zijn maar enkel vinden dat we niet offtopic gaan naar wel? Want de mods denken er anders over helaas

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:46

Ik denk niet dat mijn mening echt telt want ik lees vooral mee. Maar mocht het HK worden dan hoop ik wel op een nieuw make-up topic eigenlijk.. Inderdaad voor de nieuwe mensen die iets willen vragen over make-up. Dus ik zou dit topic gewoon zo houden want vindt het helemaal niet off topic gaan.

En ik houd ook niet zo van zoeken naar make-up berichten tussen de goedemorgens en ik ga de hond uitlaten. :D
Laatst bijgewerkt door Jildau op 14-06-16 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:51

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

Zoals ik al aangaf, onze liefde voor make-up is te groot om het daar niet meer over te hebben, meerdere HK's meegemaakt, O.a nageltopic en toch echt altijd over nagels gehad :j (en onze belachelijke stashes :') ) t maakt mij vrij weinig uit maar als we iedere keer voor elke scheet op onze flikker krijgen ook al is t toch t onderwerp: spiraal - acne/puistjes = huid en hoe t behandelen dan heb ik er al gauw geen zin meer in, tevens vind ik t ook enorm kinderachtig als er getemd wordt en niet dat wij er persoonlijk op aangesproken worden als we iets willen delen toevallig. Ik bedoel we spreken elkaar toch iedere dag :) mag van mij best iets persoonlijks tussen glippen :j maar ik weet uit t nageltopic dat je off-topic toch heel erg ontopic kan zijn.

2 topics kan, echter ga ik er maar 1 volgen en dat is de HK variant, waardoor het MWS topic misschien helemaal stil komt te liggen omdat meerdere zo denken :j tenminste, gokje hoor

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:54

Was even bij het KV in andere plaats, geen palettes. Wel een oogschaduw en wenkbrauw ding, maar de oogschaduws vond ik niets (geen aanvulling op wat ik heb). De wenkbrauw spullen vond ik wel erg goed eruit zien, maar toch ook gelaten. Wat ik nu heb werkt prima en is nog niet op. Anastacia poeder en kiko potloodje.

Tja wij kunnen het wel niet off topic vinden allemaal, wij hebben niet zoveel te vinden... Er wordt blijkbaar getemd, of iig er werd getemd en daardoor wordt het topic id gaten gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:55

Jildau schreef:
Ik denk niet dat mijn mening echt telt want ik lees vooral mee. Maar mocht het HK worden dan hoop ik wel op een nieuw make-up topic eigenlijk.. Inderdaad voor de nieuwe mensen die iets willen vragen over make-up. Dus ik zou dit topic gewoon zo houden want vindt het helemaal niet off topic gaan.

En ik houd ook niet zo van zoeken naar make-up berichten tussen dede goedemorgens en ik ga de hond uitlaten. :D

exact dát.
op een HK ga ik niet af en toe een vraag stellen, daar blijf ik weg.
niet dat ik veel toevoeg, maar meelezen zal ik dan niet meer.

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 19:59

Haii, ik kom dit topic ook even binnenvallen. :P

Afbeelding
Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:00

]
Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

ga hierin mee Met wat Elke en friemel zeiden.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:04

Twilight schreef:
]
Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

ga hierin mee Met wat Elke en friemel zeiden.

Wat twilight zegt ;)
Ik denk dat we met zijn allen prima in staat zijn gewoon op dezelfde voet verder te gaan als we nu bezig zijn.
En ik krijg ook de hik van Hulk Posts die als mosterd na de maaltijd komen als er al heel lang en breed on topic word gegaan en het off-topic gedoe eigenlijk best wel relevant was...
Zeker als er ook geen enkele aanwijzing in staat waar die groene balk nou eigenlijk over gaat, haalt telkens weer de flow uit het topic...
Ondanks dat ik van mening ben dat het zogezegde off-topic , helemaal niet zo off-topic is dat wissen en hulken genoodzaakt is .
Dan zit ik liever in de huiskamer Zondwr dat gezeik

Maar goed, ik heb sowieso een allergie voor autoriteit in ...nou ja, welke vorm dan ook :+
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 14-06-16 20:10, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:06

Wat gaan jullie snel!

Heeft er trouwens iemand ooit dat 'Kylie Jenner tooltje 'gebruikt waarop je moet zuigen zodat je lippen groter worden? Mijn zus wel, raden wat het resultaat is . :') :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:06

Citaat:
Even inventariseren;
Dit topic naar hk

Ja
Suus___
ElineS
Liselot
Elke (velvetblack)
Michelle
Soez
_Friemel
Twilight
Sonja_vr
Yltje

Nee

Mavelle
Loose
Iris82
Damned
Claudiadvx
Furrow

Even je naam erin quoten

Waar het topic ook is, ik volg wel. Veel minder stress en drama als je een keer offtopic gaat, zélfs als dat eigenlijk nog hartstikke ontopic is.

Make up gaat het toch wel over, anders had je ieder willekeurig HK topic kunnen volgen.

Iedereen is hier altijd ontzettend open en bereid om iedereen te helpen dus waarom zouden mensen zich in een HK topic minder welkom voelen?

Ik zeg plaats maar over :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:07

Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt waar we zitten qua onderwerpen en bereikbaarheid.
Alleen worden we in het HK topic niet getemd en hier wel sneller.

Ochtend en avond praatjes zijn wij hier sowieso niet echt van geloof ik. Wij hebben tenslotte alleen maar oog voor make up :')

Wat ik mij wel afvraag: waarom zouden jullie in het hk topic niks vragen? Ik kom daar nooit, heb alleen maar dit topic wat ik volg. Maar waarom zou je dan niks meer vragen? Topic veranderd toch niet?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:09

leadhooves schreef:
Haii, ik kom dit topic ook even binnenvallen. :P

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Leuke style! Doet me aan mijn emo tijd denken van vroeger _/-\o_
Niet banketstaaf bedoeld hoor, vind het leuk dat het niet uitgestorven is haha

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:11

Linda, dat klinkt alsof ik heel graag een foto had willen Zien :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 20:13

[***] schreef:
Wat gaan jullie snel!

Heeft er trouwens iemand ooit dat 'Kylie Jenner tooltje 'gebruikt waarop je moet zuigen zodat je lippen groter worden? Mijn zus wel, raden wat het resultaat is . :') :')

Volgens mij blijft dat 10 minuten 'vol' en dan neemt de zwelling gewoon weer af.