@benangelique balen dat je je motivatie kwijt bent! Hopelijk heb je um snel weer!
hwn
Geplaatst: 29-12-16 22:44
benangelique schreef:
Welkom terug.
Iemand mijn motivatie gezien? Dan graag even terug naar de oorspronkelijke eigenaar
Ah, was dat de jouwe? Dacht dat het de mijne was die ik een tijd geleden kwijtgeraakt was. Stuur ik die op per postpakket?
Nee, alle gekheid op een stokje, mss gewoon eventjes paar weken time-out nemen? Loop je normaal alleen? Met een loop-/gesprekspartner kan het ook aangenamer zijn, al kan je minder doelgericht trainen omdat je moet rekening houden met de ander.
Edit: ik lees net dat je in een erg gevarieerde groep loopt. Anders gewoon es lekker met de tragere sportievelingen lopen kletsen zonder ambities, en er daarna terug tegenaan?
TYlLANDO het was inderdaad koud! Wel lekker gelopen ondanks dat? Ik heb altijd dat ik met kou wat last van mijn keel krijg...
BENANGELIQUE helaas, ik heb jouw motivatie niet gevonden. Mijne is gevonden tijdens een testje in de sportschool, nogal gedaald resultaat haha (negatieve zin dus) en een stel shinsplints die helemaal over zijn Goede tips van hwn. Bij mij werkt stiekem het kopen van nieuwe sportspullen ook wel
Motivatie is ook niet makkelijk zeker als het wat kouder is of als het regent. Toch voelt het altijd goed als je eenmaal geweest bent. Een loop maatje kan zeker werken. Ik had er 1 maar die kwam steeds met smoesjes dus liep al snel weer alleen. Nu loop ik wel eens met iemand vd groep . Maar alleen vind ik nog het prettigst
Ik vind dit weer juist heerlijk om te lopen dus dat is t niet. Heb nu vakantie en mijn ritme is weg, dat helpt niet erg mee.
Dinsdag een 10k fun trail gelopen en vanochtend interval met daarin 3x 1000 meter op 5.15. Dat is voor mij echt hard hihihi
SummerLess
Geplaatst: 30-12-16 20:16
Net even een klein rondje gedaan (2km) Heerlijk gelopen ondanks de kou en de mist. Reflectievest aan en licht om m'n armen een. Net een kerstboom.. Thermolegging aan gezien het echt koud is.... Bij thuiskomst magnesium olie op m'n kuiten gesmeerd (tegen de pijn in m'n kuiten die er nog steeds licht is) en dat brand er goed door. Hierdoor blijkt maar weer dat ik magnesium te kort heb. Even over m'n kuiten. Ik heb 2 weken niet gelopen op advies van de meneer van de Run2Day en van m'n huisarts en daarna langzaam opbouwen daarom doe ik maar 2km rondjes en wandel ik erg veel. Het gaat al stukken beter!!
En ik ben zo idioot geweest want in begin april is hier de 4 mijl. En daar heb ik me voor opgegeven. Dat wordt heeeeeeeel hard trainen!
Geplaatst: 30-12-16 21:32
benangelique schreef:
Nee joh. Je hebt nog 4 maanden!
Ik ben net weer aan het opbouwen.. Mijn lichaam sputtert nu nog wat tegen. Dus 4 maanden is wel prettig En ik wil het met een goeie tijd uitlopen en dan nog even door kunnen.
Vandaag even geen loopje voor mij, heb afgelopen vrijdag een moeizaam 5,5 km rondje gedaan (wel redelijk vlot), nadat ik afgelopen dinsdag een heerlijk rondje van ruim 6 km had gelopen (wel nog met kleine stukjes wandelen tussendoor hoor, bouw nu langzaam op). Gister een wandeling in het bos gemaakt en enorm verdwaald, uiteindelijk denk ik wel een km of 10 gelopen (jammer dat ik de runkeeper niet aan had), dus vandaag even een pas op de plaats, is wel zo fijn voor mijn lichaam en dan met name mijn knie.
Wel heb ik me vandaag ingeschreven voor de 5 km van de Marikenloop, doe ik komende vrijdag mee aan de obstacle light run van Decathlon en heb ik me ingeschreven voor schaatslessen. Plus dat ik straks ga paardrijden, dus met het voornemen om meer te gaan sporten komt het wel goed dacht ik zo!
Plannen genoeg moska. Leuk de marikenloop. Jammer dat hij gelijk valt met de halve marathon van leiden.
Ik ben 2017 begonnen met een loop van 15k in 1.30.24. Héél tevreden mee, gezien ik al die tijd ook nog heb kunnen kletsen en er dus absoluut ruimte is voor versnellen. Maar een gemiddelde van 6 minuut de kilometer op zo'n afstand had ik niet kunnen dromen toen ik 8 maanden geleden mijn eerste meters liep
Ik ben in de zomer begonnen met hardlopen dus ik heb niks warms (ik was even uit de "running" door een achteraf toch gebroken teen ). Een jasje lijkt me sowieso wel handig, maar een beetje koud? Ik begin dus wederom met opbouwen dus echt warm krijg ik het dan nog niet.
Ik loop nu met een shirt korte mouw. Thermoshirt eronder en een loopjas. Anders korte mouw shirt en lange mouw shirt iig eroverheen. Jas is heerlijk nu.
Vandaag in het shirt gelopen wat je postte, maar vonder het tegen de wind in te koud. Had ook een dun jasje nog aan moeten hebben. Komt door de mist,want verder heb ik het snel warm