Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Die 50 kilo.... Dan moet je wel echt heel klein zijn. Lijkt mij niet gezond. Vind het zelfs schrikbarend eigenlijk en doet me denken aan het ideale plaatje van Barbie wat mensen als voorbeeld zien. Maar goed ieder voor zich en iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.
elenaMM77 schreef:ligt eraan waar je caloriedoel op gebaseerd is en hoeveel je verbrand denk ik Dilan
Dilan93 schreef:Gewone groene thee werkt ook vochtafdrijvend toch?
vibabu schreef:Citaat:Waarom heb je toen 2 weken niet gegeten? Ellende van ziek/griep? Of stress/burn out?
Hele nare "liefdes"relatie en een burn-outgevolgd door zware depressie.
Lijstje van vandaag:
O:rijstwafel, peer
T: snack a Jack
L: 3 broodjes, 2 met kaas en 1 met pindakaas
T: mandarijntje
D: macaroni met zalm, mini tomaatjes, courgette en geitenkaas
Cadeautje: chocoladegebakje met slagroom![]()
Nu eerst even m'n pony rijden
Dilan93 schreef:Ik heb trouwens de afgelopen dagen het idee dat ik continu aan het eten benzit wel steeds onder mn caloriedoel (tussen de 1500 en 1900 ongeveer per dag). Hoop maar dat het niet betekend dat ik ervan ga aankomen.
xNavatu schreef:BMI is zo'n onzinStond vanmorgen nog op mn wii en die gaf aan dat 72 mn ideale gewicht was.. Ik weet niet hoor maar toen was ik gewoon vet.. Zit nu op 64 en heb nogsteeds overtollige vetjes
Mijn lijstje van vandaag;
L: 125gr kogelbiefstuk, eetlepel ketjap manis, 250gr mango en wat verse muntblaadjes
T: 2 snack a jacks
T: combat crunch bar
A: 30gr gele rijst, 140gr ovenkip tandoori, 100gr sperziebonen, 40gr spekjes
T: 450gr skyr + wheyshake
1691 kcal
149gr carbs, 39gr vet en 185gr eiwit
lillytjuh schreef:Nou net mijn bmr weer eens berekend: 1630.
Deze week precies gelijk gebleven in gewicht (maar 2x uit eten geweest, en gisteren frietjes gegeten). Eet gemiddeld rond de 1700-1800 dus zit nog best oke.
Stand vanaf 1-1-16: -6,5kg. Bmi 25,7 hahaha
Voel me echt minder dik, broeken zitten allemaal los en flodderig.... Maar wil echt nog 5kg kwijt minimaal. Wil als ik op een goed gewicht zit namelijk weer eens stoppen met roken en weet dat ik daar echt van aan ga komen ook al eet ik niets geks. Zou 75kg erg mooi vinden.... Maar dat is echt nog 8kg......
xNavatu schreef:Hoe bedoel je dat precies met die app Janine? Ik snap het bevestiging onderdeel niet zo goed?
En succes met je debuut!
Netjes Lillytjuh! Vind dat ook altijd zo fijn als je echt aan je broeken gaat merken dat ze los gaan zittenHeerlijk om een kleinere maat te kopen haha! Die 75 red je vast ook wel!
Dieuwke_ schreef:Bij mij gaf de weegschaal -7.7kg aan, nog 0.3 en dan is de eerste 10 kilo eraf![]()
Vanochtend een pittige bootcamp gedaan en we gaan trainen voor Mud Masters volgend jaar, allemaal extra motivatie om fit te worden dit jaar
lisanne1989 schreef:Jullie gaan echt hard!!
Gisteravond heerlijk gesport, en in 1,5u toch ook 1,5liter gedronken maar desondanks gaf de weegschaalvanochtend 67,2kg aan
motivatie is weer terug haha.
Dieuwke, goed van je!
Succes met je debuut Janine!
Lillytjuh ook heel erg knap!