Angela_ schreef:Ik ben naar de artist gegaan met een foto van een ontwerp van Coen Mitchell en hem de vrije hand gegeven om het ontwerp naar zijn stijl aan te passen zodat het iets unieks wordt. Ik zag het ontwerp en was meteen verliefd. Zelf nu blijf ik er maar naar kijken, en dan is er nog niks ingekleurd en staan alleen de lijnen maar. Ik wist dat het behoorlijk wat werk zou zijn, dus ik weest dat hij niet compleet af zou zijn in een sessie. Ik was best onzeker over het rondlopen met een halve tattoo. Maar dit is geen straf. Overigens is hij een hele chille gast, ik voelde me echt op mijn gemak en de uurtjes vlogen voorbij.
Moest inderdaad gelijk aan Coen Mitchell denken toen ik je ontwerp zag. Ben benieuwd wat jouw artiest ervan gaat maken, vind Coen Mitchell toch wel één van de beste tattoo artisten momenteel, lijkt me lastig om dat te evenaren.
Als ik straks weer terug ga verhuizen naar Auckland ga ik ook zeker sparen voor een plaatje van Coen Mitchell. Heb zo'n geluk dat hij hier zit hahah! Wil een hert op mijn andere onderarm en zijn realisme is perfect. Kan niet wachten! Maar eerst sparen want mijn hemel wat ben ik blut.