Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Was wat aan t zoeken gegaan, maar vind veel websites er nogal vaag over. Ze mogen geen medische uitspraken doen, dus nergens staat iets vermeld over wat t precies doet, dosering wordt niet gegeven, indicaties en contra-indicaties niet.
Ik weet niet of ik dat zomaar aandurf dan. Heb t al eens over gehad en toen werd t mij hard afgeraden vanwegen medicatie die ik gebruik. Het is t niet dat ik er tegen ben of niet in geloof of iets, maar ben er wel voorzichtig mee. Zeker omdat ik nog zoveel andere "troep" gebruik aan medicatie.
Sofy schreef:Waarom komt antibiotica via infuus dan eigenlijk wel door de bloed-hersen barriere? Heeft dat een kleinere moleculaire samenstelling? Of puur vanwege een hogere concentratie?
genja schreef:Quir schreef:Was wat aan t zoeken gegaan, maar vind veel websites er nogal vaag over. Ze mogen geen medische uitspraken doen, dus nergens staat iets vermeld over wat t precies doet, dosering wordt niet gegeven, indicaties en contra-indicaties niet.
Ik weet niet of ik dat zomaar aandurf dan. Heb t al eens over gehad en toen werd t mij hard afgeraden vanwegen medicatie die ik gebruik. Het is t niet dat ik er tegen ben of niet in geloof of iets, maar ben er wel voorzichtig mee. Zeker omdat ik nog zoveel andere "troep" gebruik aan medicatie.
Kan mij hier wel in vinden Quir als iemand het aan mij zou vragen in de apotheek zou ik het denk ik ook afraden met de hoge dosering opiaten die jij gebruikt.
En het in ieder geval altijd met behandeld arts overleggen en aan de apotheek navragen of het met al jou medicatie samen kan.