Kop op! Wij steunen je en geloven in je!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Ladybird schreef:Mehh ik ben mijn motivatie compleet kwijtIk baal daar echt zo van! maar eten wint het op dit moment van alles
Waarom ben je de motivatie kwijt? Denk aan je doelen of ga nog eens voor de spiegel staan. Zorg dat je een doel voor ogen hebt waardoor je weer motivatie krijgt.
Danique_G schreef:N0a schreef:
Waarom ben je de motivatie kwijt? Denk aan je doelen of ga nog eens voor de spiegel staan. Zorg dat je een doel voor ogen hebt waardoor je weer motivatie krijgt.
Moest even grinniken hierom
. Vanavond biefstuk met sla en aardappeltjes. Dus eigenlijk valt het nog wel beetje mee. Gelukkig nog beweging, hond uitlaten en even paardrijden.
Kan beter op een stoel gaan zitten en dan naar m'n buik kijken
Heerlijk!

Butterfly schreef:In 30 gram ontbijtspek zit 11,4 gram vet, waarvan 4 gram verzadigd vet. En met dat verzadigde vet moet je een beetje opletten, onverzadigd vet is beter
Deze cijfertjes komen trouwens van de voedingswaardetabel.
Je hebt veel minder last van een piek en bent veel langer verzadigd.linoleum schreef:Wat wil je eigenlijk bereiken met al je vragen? In plaats van dat je het gewoon uitlegt waarom ik verkeerd denk. Ik krijg nu het gevoel dat je vindt dat ik verkeerde dingen zeg, maar krijg geen uitleg waarom het dan verkeerd zou zijn.
Ontbijtspek en kaas 48+ staan bij mij nou niet onder de gezonde keuzes in mijn hoofd. Ik zal toch ergens moeten beginnen met gezonder eten en dan deel ik het inderdaad op in minder verstandig en wel verstandig.