Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
RusselNuwell schreef:Callum welkom!
Iedereen lekker druk bezig, lucifertje, heel veel plezier in schotland alvast!
Mijn sporten moet een beetje her en der tussendoor, ik heb al het een en ander geschoven zodat het nog pastBen knettertje druk deze week.
Ter motivatie van mezelf, maar hopelijk ook van de mede-overgewicht mensen hier. Ik woog vanmorgen 75.6 kg, byebye overgewicht
lovelys schreef:RusselNuwell schreef:Callum welkom!
Iedereen lekker druk bezig, lucifertje, heel veel plezier in schotland alvast!
Mijn sporten moet een beetje her en der tussendoor, ik heb al het een en ander geschoven zodat het nog pastBen knettertje druk deze week.
Ter motivatie van mezelf, maar hopelijk ook van de mede-overgewicht mensen hier. Ik woog vanmorgen 75.6 kg, byebye overgewicht
Wow wat goed zeg!
ik stond net echt te balen. Weeg mijzelf eigenlijk nooit. Voordat ik in december ging sporten woog ik ong 80 kgDat vond ik echt niet tof. Net stond ik op de weegschaal en woog ik 84
Ik baal echt heel erg. Deze week wil ik dus wat beter op mijn voeding letten, want blijkbaar eet ik nog teveel en niet goed genoeg. Dus mijn fitnesspal gaat weer aan. Pfff ik dacht echt dat ik afviel. Hopelijk als ik straks weer werk, meer regelmaat en dus weer meer afvallen
Gianti schreef:Idd even bijhouden dan
Ik ben even in de wolken.. Was een jurkje aan passen in winkel en tot 2x toe kwam iemand naar me toe toen ik voor de spiegel stond dat ik wel echt perfect figuur heb ervoor![]()
voelde even heel goed
Gianti schreef:Idd even bijhouden dan
Ik ben even in de wolken.. Was een jurkje aan passen in winkel en tot 2x toe kwam iemand naar me toe toen ik voor de spiegel stond dat ik wel echt perfect figuur heb ervoor![]()
voelde even heel goed
lovelys schreef:Tja ik heb toch het idee dat je met bijna 20kg overgewicht niet echt zwaarder wordt als je spieren aanmaakt. Volgens mij ga je dan toch ook echt afvallen. Maargoed morgen begin ik met myfitnespal en zal i khet zien. Vandaag nog gewoon genieten en zo lekker eens meedoen met een clinic. Ben erg benieuwd of ik het een beetje kan bijbenen.
Renee1991 schreef:Vandaag paard gereden, niet heel lang, maar waarschijnlijk morgen wel weer spierpijn in m'n benen van het knijpen![]()
Echt een k*tweekend achter de rug.. Zaterdag was er een wandeltocht bij m'n ouders in het dorp.. Wezen kijken en 's avonds pizza gegeten. Gisteren naar een wielerevenement in Zuid-Limburg wezen kijken, friet gegeten met mayonaise en een snack. Doe het natuurlijk zelf, maar na zo'n hele dag buiten hadden we daar echt zin in.
Nu wel weer keihard aan de bak dus..
Renee1991 schreef:Vandaag paard gereden, niet heel lang, maar waarschijnlijk morgen wel weer spierpijn in m'n benen van het knijpen![]()
Echt een k*tweekend achter de rug.. Zaterdag was er een wandeltocht bij m'n ouders in het dorp.. Wezen kijken en 's avonds pizza gegeten. Gisteren naar een wielerevenement in Zuid-Limburg wezen kijken, friet gegeten met mayonaise en een snack. Doe het natuurlijk zelf, maar na zo'n hele dag buiten hadden we daar echt zin in.
Nu wel weer keihard aan de bak dus..
RusselNuwell schreef:Volgende keer gewoon zelf meedoen in plaats van kijkenTipje voor de frietjes, neem fritesaus (of ketchup) in plaats van mayonaise, scheelt al een hoop calorieën!