Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-18 10:20

Ik ben benieuwd wat jullie aantreffen! Ik kan mijn pakket niet in ontvangst nemen helaas.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:21

Matheno schreef:
[***] schreef:
Hier krijg ik ook de 'mandi' 2x vandaag :') Werd gister avond om 20:00 bevestigd voor verzending.
Heb niets gehoord van de bijenkorf erover, dat vind ik wel bijzonder. Dat ze zelfs na het weten van de fout gewoon domweg iets anders sturen. Gelukkig vind ik de hammam ook heel lekker *\o/*

Hier idem! De postbezorger is onderweg kreeg ik net gemaild. 2x mandi, zou ik dan 2x hammam krijgen? ;-)

Ben zelf niet zo'n fan van hammam, maar ach, leuk als cadeau voor iemand anders.

Was bij mij wel zo. 2x Mandi werd inderdaad 2x hammam mini's set.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:19

Alwiene schreef:
Was bij mij wel zo. 2x Mandi werd inderdaad 2x hammam mini's set.

Ach ja, Kerst staat alweer om de hoek, dan heb ik mooi een kerstcadeautje voor de schoonmaakster en mijn bijrijdster. ;-)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 12:17

Hij is er! Mijn pakket met Yalda. En ik vind hem lekker! Tenminste eerste indruk. Nog kijken hoe de bodylotion t op mijn huid doet maar de geur zelf vind ik yummie. Lekker zoet. Met heel subtiel iets warms erdoor. <3

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 13:11

Hier ook de hammam mini's gekregen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 13:24

Alwiene schreef:
Hij is er! Mijn pakket met Yalda. En ik vind hem lekker! Tenminste eerste indruk. Nog kijken hoe de bodylotion t op mijn huid doet maar de geur zelf vind ik yummie. Lekker zoet. Met heel subtiel iets warms erdoor. <3

Thanks, dan weet ik vrijwel zéker dat ik hem lekker ga vinden!
Net gehoord dat de Car parfum van Hammam er inderdaad uit gaat, jammerrr!!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 13:55

Afbeelding

Iemand interesse :)? Stuur maar een pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:01

Even onder steen vandaan...

Is er nu ergens korting op Rituals?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:07

Mag ik me hier ook melden? Gebruik inmiddels 12 jaar ‘sporadisch’ Rituals maar blijf het heerlijk vinden. Heb laatst 2 grote pakketten (happy budha & Dao) gehad dus gebruik het steeds meer.

Maar een vraag: gebruiken jullie dan ook ook echt alles? Want ik kwam er laatst pas achter dat ze ook deo hebben, die had ik dus gekregen en echt superfijn! Dus wil nu helemaal overstappen en niet meer de ‘goedkope’ Rexona of Nivea gebruiken.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:10

Deo's gebruik ik niet! Ik gebruik deo meerdere malen per dag vanwege mijn werk! Maar daarvoor vind ik deze helaas toch echt te hard voor gaan!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:12

Mijn "Mandi" is vertraagd en komt pas morgenochtend.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:15

Hier helemaal fan van de deo. Ik zweet van mezelf heel veel en met een dove of FA was dat echt geen doen, dan rook ik mezelf al na een paar uurtjes. Die van de rituals houd het echt lang vol.

Ja hij is duur en bij meermaals gebruik best snel leeg maar ik vind het echt wel de moeite waard. :j

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:16

Afbeelding

Dit is flauw. Hij is bij m'n schoonouders maar die willen de dozen niet open maken. :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:29

Whahaha Jeanine, nog ff in spanning! (Al weet je het vast wel dat niet de Mandi zal zijn := )

Dat vond ik dus ook Froukje. Fa hielp sowieso niet maar Rexona of Nivea vaak wel. Rituals verraste me echt aangenaam en heb ik ook nooit hoeven bijspuiten. Alleen heb ik dan de deo van Sakura en bodymist van 3andere varianten. Toevallig gister de deo binnen van Dao, maar nog niet gebuikt..

Banyu: en als je vrij bent? Ik heb nu dus nog de ‘goedkope’ erbij want vind het idd zonde om op mijn werk (schoonmaak) dit te gebruiken. Maar wanneer die voorraad op is wil ik misschien echt alleen Rituals..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:32

Ik gebruik zelf altijd FA, als ik vrij ben en bv na het douchen gebruik ik het, daarna heb ik er eigenlijk weinig last van. Al heb ik wel het idee, dat dit meer is, als dat ik m'n oksels niet geschoren heb, (Lees: paar dagen), niet dat er hele kwasten aan zitten ofzo hoor! :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:38

Zelf gebruiken wij ( vriend en ik) in de douche alleen de rituals douchefoam en scrub, andere merken staan bij ons nooit in de douche.
De bodycreme gebruik ik niet vaak, maar heb ik wel van rituals.
Mijn vriend gebruikt altijd de rituals deo, ik gebruik gewoon rexona.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:53

Net even in de winkel de Yalda geroken. Fijn geurtje, helaas zit ik deze maand even niet zo breed in het geld dus ik moest mezelf inhouden en mocht alleen halen waar ik voor kwam. Dus die komt volgende maand wel. Nu dus alleen autoparfum gehaald van Happy Buddha.

Dit is mijn voorraadje nu thuis. Niet zo groot als sommige van jullie maar ik gebruik wel alles eigenlijk. Het is duidelijk wat mijn favoriet is :D :o Owja en nog een Hamman scrub maar die staat in de douche nu.

Afbeelding

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:38

Ik zweer bij de Dao deo, blijft zelfs langer dan 24 uur goed bij mij, maar dat is wel heel persoonlijk hoor. Mijn vriend gebruikt de bodymist altijd om zijn pakken te verfrissen als ze nog niet naar de stomerij hoeven. Ik doe best lang met de deo'rollers'. Ik denk dat er drie per jaar doorheen gaan.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 16:48

Wat betreft de cadeaukaart van de Bijenkorf: 5 euro it is, nog mensen goede ideeën voor iets goedkoops? Want daarna bestel ik daar nooit meer :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:08

Ik heb altijd spuitbussen deo, die gaan wel sneller meestal.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:14

Vanavond vanaf 18u bij Douglas online 25% korting. Op écht alles, dus ook Rituals!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 17:42

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:05

Slechte kwaliteit auto-foto, maar hij is heerlijk! Zoet, warm en toch zacht. Voor de kaarsenliefhebbers, hij lijkt echt veel op Kringle watercolors en Bridgewater Storybook dreams :j
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:34

Grappig Eight, hoewel ik de vergelijking met watercolors snap vind ik deze Yalda echt stukken zwaarder. Parfummerig zeker, maar niet die lichte danserige geur van watercolors. (I wish). Storybook dreams vind ik dan weer helemaal niet lekker dus die ken ik verder ook niet goed haha. Qua zwaarte van de geur neig ik dan nog eerder richting spellbound (Kringle) voor de Yalda, haha moeilijk he geuren.

Ik heb er net mee gedouched en gesmeerd. Moet er even aan wennen, hij is zoet maar de granaatappel en het zware komt er nu ook meer doorheen. Ben benieuwd hoe de meter doorslaat na een paar keer gebruiken hihi, óf jaaa lekker, of nee helaas toch niet :=

Hier is de Bijenkorf bon nog niet binnen, maar 5 euro, mits ik de spullen gewoon kan houden, kan ik best mee leven.

@Banyu, arghhhhh dit wilde ik helemaal niet weten van de Douglas ja >;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:42

Sorry Alwiene! Lucky for me dat ze daar de Yalda (nog) niet hebben, haha!