zichtbare spieren ernaMoet zeggen dat m'n benen nu bij 2e ronde body revolution gecombineerd met 3x yoga meltdown nog steeds dunner worden terwijl ik geen gewicht meer verlies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zichtbare spieren ernaJ508 schreef:Ik loop ook vrij fanatiek hard. Dat is ook de reden dat ik KB max 3-4 keer in de week zal doen, ik wil ook nog hardlopen en ik yoga 1 keer per week (maar dan wel meten 1.5 uur). Met mijn buik (en taille) ben ik gewoon van nature gezegend vind ik zelf, maar vooral die billen mogen wel wat minder als een oude vrouw
. Dus wat meer lift en wat ronder zou ik helemaal niet erg vinden, en mijn bovenbenen ja, is leuk als ze wat strakker worden maar die zijn al niet enorm slecht dankzij het hardlopen. Heb me er al bij neergelegd dat ik gewoon gespierde/brede bovenbenen heb, die zullen nooit supermooi worden. Maar ach, zo heeft iedereen wel iets waar ze niet tevreden over zijn
Taille en buik is hier ook het probleem niet, maar die benen/billen he
.
doe het alleen met gewichten van 2kg, dat is nog best pittig... Ik ben positief, nu volhouden!
De winter staat weer voor de deur, dus de extra kilo's ook ben ik bang.solarpleure schreef:Ik heb vandaag voor t eerst extreme shred and shred gedaan. Een erg aparte work out. Iemand hier die er ervaring mee heeft!!!

Ik voelde mijn armpjes niet meer na die rotte V-raises!

Ik had vandaag een rustdagje dus ik ga morgen even kijken hoe ik het ga uitvoeren
Dan maar wat meer stops tussendoor
), maar bij het zien van de foto's ben ik tevreden! Mijn grootste probleempunt is mijn buik, en ik ben al heel blij met hoe die er nu uitziet
Volgende maand zou ik liefst een beetje vet wegtrainen, dus weer kcal bijhouden en ietsje terugschroeven (want tijdens BR heb ik best flink gegeten).
Maar dat is meer omdat ik level 1 onderhand wel kan dromen

Na 10 minute ben je echt kapot, gelukkig doen we het ook maar 10 minuten. Zo zwaar
Nu probeer ik elke dag een eind te wandelen na het avondeten en doe ik de buikspieroefeningen uit de shred.
ik ben tot nu toe helemaal tevreden! 
nouja ik kijk wel wat mn arm aankan, en anders pas ik het wel weer wat aan. Verder vind ik het namelijk een fijne work-out qua duur en intensiteit
dus wil nog niet te snel opgeven!