Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:51

I'll puke, i'll faint and i'll probably die :')

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:52

Heb net dag 4 er op zitten. Vind het nog niet echt makkelijker worden :p. Vooral het touwtje springen is een hel. Krijg daar zulke zere voeten en kuiten van. Moet tussen door altijd even mn benen los schudden. Spierpijnan is wel zo goed als over :) Wil na dag 10 gaan meten, maar kijk er nu al tegen op, ben zo bang dat ik geen resultaat heb.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:53

Leuk dat mijn enthousiasme zo opvalt... normaal hou ik nooit iets vol op sportgebied (behalve paardrijden) :o

@Bhriseis: geweldig lijf he! Wil ik ook heen hoor maar helemaal zo komt vast niet goed... daar ben ik dan net weer wat te lui voor. :')

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:04

Dag 23 kan afgestreept worden. Het is zo gek, soms heb ik helemaal geen zin, maar tijdens de warm-up begin ik me al beter te voelen :) Het is eigenlijk best wel verslavend :')

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:06

Haha Annash, hoe was je date? :D

Ik heb zojuist dag 20 volbracht! heb mezelf echt wat meer gepusht en slechts 1 keer een adempauze gehouden, heb nog nooit zo gezweet geloof ik :+

Ik las ergens dat je bij level 3 moet steunen op je gewichtjes? Dat gaat met die van mij (die van de lidl) niet lukken ben ik bang.. ze zijn namelijk overal even dik, dus dan steun ik op mn eigen vingers.. :+
Misschien dan maar op zoek naar een stel van 0,5 kilo zwaarder waar ik wel op kan steunen..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:07

Hier is dag 21 gedaan! Ik vind level 3 leuk! *\o/*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:13

Mrijn schreef:
Annash schreef:
Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg _O- :') Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!

Ik ben 12,5 jaar gelukkig getrouwd, maar een date met Jillian zou ik niet afslaan hoor! Ben van haar gaan houden <3 <3

Ik zit nog maar op de helft daarvan, maar ik doe met je mee!

Ik zag bij die V-raises eerst ook niet goed of je palm nu naar voor of naar achter moet, maar verzuren doet het bij mij net zo goed. Merk wel vooruitgang. Hoe verder ik in een level vorder hoe langer ik alles vol kan houden. Alleen die laatste abs blijft killing. En dan zegt Jillian nog vrolijk "If Nathalie can do it you can do it".

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:13

Wat een enthousiasme hier !

Ik ga morgen beginnen met dag 1 :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:14

Oooeh ik kan niet wachten tot level 3 zeg! Maar nog even 6 dagen level 2 volhouden!

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:19

Buh ik heb een ik voel me lam dag, last van knie, last van rug, last van hoofd en mijn zeurspier lijkt ontstoken. :+

Net even half assed (muur pushups ipv gewone, alle cardio zoals die van circuit 3 zodat het wat minder springen is en geen side lunges ipv crushes) dag 9 gedaan, zo naar bed en dan morgen nog even de laatste keer level 1 eruit knallen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:20

Zo, terug van een uurtje schaatsen. Dat was wel weer even wennen na een jaar niet geschaatst te hebben. Gelukkig hebben we nog best wat rondjes weten te schaatsen en kwam al snel het vertrouwelijke spierpijngevoel terug in de kuiten. Op naar morgen, dag 4!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:22

phormicola schreef:
Het is zo gek, soms heb ik helemaal geen zin, maar tijdens de warm-up begin ik me al beter te voelen :) Het is eigenlijk best wel verslavend :')

Dat heb ik ook! :j Vind de workout altijd wel lekker, ook als ik echt helemaal geen zin heb.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:30

Zo, dat was dag 17 alweer. Ik werd weer eens aandachtig bestudeerd door een kat die o.a. tijdens de laatste abbs op het matje wilde zitten, naast mijn hoofd met een blik: WTF ben jij aan het doen? :o?
Nu wel beetje trillerig, maar ik moet gewoon nog Duits en biologie leren, dus dat wordt een latertje vrees ik... :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:31

Dag 9 gehad *\o/*
Nog ééntje en dan eindelijk level 2. Heb t wel gezien met level 1 :P.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:33

Zooo, ik ben terug van nog een uurtje zumba nadat ik ook al geshred had, viel me niks tegen! Heb ook zin in level 3, nog maar 3 dagen!

Armario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:43

Ik ben 'the biggest loser' aan het kijken voor motivatie, maar moet wel erg lachen met de sluikreclame. De Brita filter ('healthy water', 'I like it because it's cold', 'it saves you money and is good for the environment'), moet wel toegeven dat ik er zelf ook één heb zonder die stiekeme reclame ooit gezien te hebben :p . Dan de bodybug (ofzoiets, 'it measures everything you have done today and it is the best device on the market for tracking weightloss') en dan in 'Losing it with Jillian': the subway ('get me some healthy lunch at the subway', 'ooh you guys are selling breakfast now? Good to know for later'). I can go on :D ...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:45

Yeuhh, 1 week zit erop.

Nog 2 weken en ik mag naar level 2!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:45

Klinkt heel interessant dit !!! :j

Ik wil ook meedoen, ik start morgen of vrijdag !

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:46

Ohja, op weg naar de schaatsbaan ook nog een pak havermout gehaald, voor het ontbijt. Geen idee of ik het lekker ga vinden, maar dan neem ik na die tijd wel een kauwgumpje. :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:46

Eliine schreef:
Roos_M schreef:
Dat havermout ga ik ook eens proberen. Waar kun je amandelmelk kopen?

Meeste supermarkten hebben het wel :j staat bij de sojamelk/houdbare melk. Ik haal het altijd bij de appie

Ah, dat wilde ik ook vragen. :)
Ik heb het boek van de voedselzandloper niet gelezen, de website wel.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:48

Annash schreef:
Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg _O- :') Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!

Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:49

KarinvdM schreef:
Annash schreef:

Haha!

Ach, ik kon mijzelf er van de week nog net van weerhouden om op facebook te zetten dat ik even lekker met De Hobbit in bad ging :x

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 22:53

Hahaha Jolien _O- Dan toch liever een date met Jillian hoor!!! :')

@ Linni: date was oké. Kon beter. :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:11

@_JY_: succes met het studeren :(:) Tijdens het shredden kon je vast fijn wat stoom afblazen
@Annash: ik ben ook te lui hoor om zo ver te gaan... als ik dan in mijn kleren voor de spiegel sta vind ik mezelf helemaal oke, tot ik mezelf dan in ondergoed zie en dan besef ik weer dat ik nog heel ver van huis ben :') (rekening houdend met dat ik nu toch al twintig dagen elke dag een beetje afzie en er toch nog zoveel vet omgezet moet worden in spieren, demotiveert dat soms een beetje :o )

@Jolien :=

@CCCCC: in welke zin is het leuker? Heel eventjes vond ik level 2 leuk, tot ik besefte dat ik niet heel erg veel beter word in die plank-oefeningen... Is het ook veel zwaarder want ik doe best in mijn broek als ik denk aan morgen :+

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:15

Jeeej ik heb net weer eens level 2 gedaan! Gister en eergister maar terug gegaan naar level 1..
Pijn in de schouders was bijna helemaal over, maar heb die killer v-raise gelaten voor wat ie is ;) in plaats daarvan wat squats uit level 1 gedaan!
Had echtgeen zin maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb! Nog 2 dagen en dan zal het uitwijzen of het geholpen heeft...... WINTERSPORT *\o/*