Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil na dag 10 gaan meten, maar kijk er nu al tegen op, ben zo bang dat ik geen resultaat heb.
Het is eigenlijk best wel verslavend
Mrijn schreef:Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!
Ik ben 12,5 jaar gelukkig getrouwd, maar een date met Jillian zou ik niet afslaan hoor! Ben van haar gaan houden![]()

... Eliine schreef:Roos_M schreef:Dat havermout ga ik ook eens proberen. Waar kun je amandelmelk kopen?
Meeste supermarkten hebben het welstaat bij de sojamelk/houdbare melk. Ik haal het altijd bij de appie

Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!
KarinvdM schreef:Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Haha!
Dan toch liever een date met Jillian hoor!!!
Tijdens het shredden kon je vast fijn wat stoom afblazen
(rekening houdend met dat ik nu toch al twintig dagen elke dag een beetje afzie en er toch nog zoveel vet omgezet moet worden in spieren, demotiveert dat soms een beetje
)
in plaats daarvan wat squats uit level 1 gedaan!