Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!
Ik ben 12,5 jaar gelukkig getrouwd, maar een date met Jillian zou ik niet afslaan hoor! Ben van haar gaan houden![]()
Eliine schreef:Roos_M schreef:Dat havermout ga ik ook eens proberen. Waar kun je amandelmelk kopen?
Meeste supermarkten hebben het welstaat bij de sojamelk/houdbare melk. Ik haal het altijd bij de appie
Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!
KarinvdM schreef:Annash schreef:Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg![]()
Haha!