En bij 4 vind ik je een beetje een grijze muis, terwijl ik bij 1 denk 'hey wat een leuke chick met een gaaf kapsel'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik vind een je juist met kop en schouders er bovenuit beter staankapsel 3 is iets voor als je de 35 gepasseerd bent
![]()
En bij 4 vind ik je een beetje een grijze muis, terwijl ik bij 1 denk 'hey wat een leuke chick met een gaaf kapsel'
Chantaliiejj schreef:Hallo, ik kom even binnen vallen heb een vraagje weet iemand een goede en niet te duren kapper in Amsterdam ?
Nino94 schreef:hallo allemaal.
ik ben op zoek naar een kleur model voor as. woensdag voor mijn examen.
Het gaat om een model met een minimale uitgroei van 1 cm. De uitgroei wordt ingezet met verf,
en de punten met een spoeling ( telkens met verf de punten doen is niet goed, stapelen de kleurdeeltjes zich op, kan het donkerder uitslaan.)
. maar je moet ook nog eens de juiste lengtes hebben:
boven: min 7 max 15 cm
zijkanten min 7 max 11 cm
achter/nek min 5 max 9
Omgeving zwolle.
Voor meer info stuur me een pb, of plaats hier een berichtje.
Het is voor een examen, dus het gaat echt heel erg precies.
Alle kleur recepten worden nagekeken door de floormanager.
DaisyDarling schreef:Chantaliiejj schreef:Hallo, ik kom even binnen vallen heb een vraagje weet iemand een goede en niet te duren kapper in Amsterdam ?
http://www.debijenkorf.nl/rob-peetoom-salons
http://www.robpeetoom.nl/NL/treatments
Verschillende stylisten in verschillende prijsklasses. Zij geven ook korting aan studenten.
Kun je zo duur maken als je zelf wilt.
Frummels schreef:Ik weet niet precies in welke prijsklasse je een kapper zoekt, maar ik ging altijd bij Koffijberg http://www.koffijberg.nl/
Echt een super goede kapsalon waar ze heel goed luisteren naar wat jij wilt, en er vaak eerst te weinig afhalen tot jij zegt dat er meer af magHeel fijn!
_vivi_ schreef:Klopt mijn haar heb ik al licht geverfd, ik heb er daarna zilver toner in gedaan maar die gaat er gewoon weer uit na ongeveer 2 á 3 wasbeurten. Op de foto hierboven is de toner er dus uit, dat heb ik expres gedaan zodat ik goed kan testen hoe de nieuwe toner pakt
Nou ik heb mijn haar gedaan en ik moet zegen wat en STERK! spul zeg jemig! Normaal laat ik een toner er 10 min inzitten om beetje effect te krijgen. De Fudge heb ik 3 tot 5 min laten zitten (dat staat ook op de verpakking). Ik had een spiegel erbij om te controleren tijden het wassen en ik was echt knal paars! Met uitspoelen bleef er toch een gloed achter en omdat ik blijkbaar iets meer op mijn achterhoofd heb gesmeerd is het daar wat paarsig.
[ Afbeelding ]
Op de foto zie je ook dat er een lila achtige vlek zit![]()
Over de rest ben ik wel helemaal happy, volgende keer dus iets minder lang laten zitten en beter verdelen over mijn haar![]()
Het werkt dus wel echt heel goed! Hoe dit uitpakt bij goud blond weet ik niet, denk dat het minder fel goudkleurig zal worden want paars haalt de warme kleuren uit het haar.