[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:37

Ik vind een je juist met kop en schouders er bovenuit beter staan :j kapsel 3 is iets voor als je de 35 gepasseerd bent :))
En bij 4 vind ik je een beetje een grijze muis, terwijl ik bij 1 denk 'hey wat een leuke chick met een gaaf kapsel'

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:46

Ik vind het lange haar ook veel mooier, lijk je veel jonger door!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:47

Ik vind dat korter zoveel mooier bij jou! Dat lange maakt je echt zo meisjes-achtig.. :j

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:00

Wilde jij toen niet ook je haar kort doen Jooon? Heb je dat nog gedaan?

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:09

Undefined schreef:
Wilde jij toen niet ook je haar kort doen Jooon? Heb je dat nog gedaan?

Haha, klopt! Het is er nog niet af, maar heb er wel al zo'n 15cm af laten knippen en dit bevalt me voorlopig ook wel.. :')

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:48

dat is dan 3 tegen 1 :o

_Micha_ schreef:
Ik vind een je juist met kop en schouders er bovenuit beter staan :j kapsel 3 is iets voor als je de 35 gepasseerd bent :))
En bij 4 vind ik je een beetje een grijze muis, terwijl ik bij 1 denk 'hey wat een leuke chick met een gaaf kapsel'

Dankje! Dat grijze muis idee heb ik dus ook een beetje...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 13:00

Ik vind 1 ook het best, staat je super!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 13:57

ik vind 4 je echt veel mooier, ik zou het lekker lang doen. dat korte maakt je een stuk ouder dan je bent.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:12

Ik vind dat lange ook echt een heel stuk mooier!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:04

Ook ik vind het lange mooier bij je staan, het geeft je een zachtere en vrouwelijkere uitstraling (hiermee bedoel ik niet dat ik kort haar niet vrouwelijk vind, want bij sommige mensen is het op en top vrouwelijk!) vind bij jou alleen lang mooier :j

Bedankt nog allemaal, sorry voor de late reactie maar heb het echt zo druk gehad de laatste week!
Wendy: het blijft ongeveer 2 a 3 maanden zitten, dan moet het weer omhoog geplaatst worden. :)

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:55

hallo allemaal.
ik ben op zoek naar een kleur model voor as. woensdag voor mijn examen.
Het gaat om een model met een minimale uitgroei van 1 cm. De uitgroei wordt ingezet met verf,
en de punten met een spoeling ( telkens met verf de punten doen is niet goed, stapelen de kleurdeeltjes zich op, kan het donkerder uitslaan.)
. maar je moet ook nog eens de juiste lengtes hebben:
boven: min 7 max 15 cm
zijkanten min 7 max 11 cm
achter/nek min 5 max 9

Omgeving zwolle.
Voor meer info stuur me een pb, of plaats hier een berichtje.
Het is voor een examen, dus het gaat echt heel erg precies.
Alle kleur recepten worden nagekeken door de floormanager.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:12

Haar in de verf. Jeetje was bijna vergeten hoe ongelooflijk dat stinkt.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:28

Hallo, ik kom even binnen vallen heb een vraagje weet iemand een goede en niet te duren kapper in Amsterdam ?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:40

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:15

Ik weet niet precies in welke prijsklasse je een kapper zoekt, maar ik ging altijd bij Koffijberg http://www.koffijberg.nl/
Echt een super goede kapsalon waar ze heel goed luisteren naar wat jij wilt, en er vaak eerst te weinig afhalen tot jij zegt dat er meer af mag :) Heel fijn!

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:32

Nino94 schreef:
hallo allemaal.
ik ben op zoek naar een kleur model voor as. woensdag voor mijn examen.
Het gaat om een model met een minimale uitgroei van 1 cm. De uitgroei wordt ingezet met verf,
en de punten met een spoeling ( telkens met verf de punten doen is niet goed, stapelen de kleurdeeltjes zich op, kan het donkerder uitslaan.)
. maar je moet ook nog eens de juiste lengtes hebben:
boven: min 7 max 15 cm
zijkanten min 7 max 11 cm
achter/nek min 5 max 9

Omgeving zwolle.
Voor meer info stuur me een pb, of plaats hier een berichtje.
Het is voor een examen, dus het gaat echt heel erg precies.
Alle kleur recepten worden nagekeken door de floormanager.

jammer dat ik dit nu pas lees:( ik heb (wit)blond haar met uitgroei en de kleur pakt niet (meer) mooi aan de bovenkant.. als je voor een andere datum iemand zoekt let me know ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 23:29

Ook ik kom even binnen vallen!
Ben van nature rood en heb een tijdje choco-bruin geverfd. Nu wil ik graag mijn haar een paar tintjes lichter maken met blondering en dan weer koper erover. Iemand dit al eens gedaan? Of is dit gewoon een dom idee?
Alvast bedankt!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:51

Dames met blond/licht/wit haar ik ga wat nieuws testen! *\o/*
Omdat ik in dit topic vaak lees dat blondjes (wel of niet lichter geverfd) last hebben van gele/oranje gloed of mensen ook wit/licht haar willen, heb ik besloten om een mini review te maken van een (voor mij) nieuwe zilver toner.

Ik verf mijn haar al een hele tijd super blond en maak het zo goed als wit door met een zilvertoner te wassen. De ene werkt beter dan de ander en omdat alle zilvershampoo's nu op zijn heb ik besloten om op advies van de kapperswinkel een ander product te gebruiken die nog sterker is qua toning.

Wat ik nu ga gebruiken is de: Fudge clean blonde violet toning shampoo.
Afbeelding
Is niet de goedkoopste hij kost 20 euro voor 300ml.

Andere shampoo's die ik eerder heb gebruikt zijn:
- Ghul silver toner (werkt bij mij niet).
- Schwartzkopf zilvershampoo (werkt wel maar laat een erg paarse kleur achter als je het te lang laat zitten)
- L'oreal proffesional Silver (werkt goed en laat minder paarse kleur achter als je het lang laat zitten).

Ben dus heel benieuwd hoe de Fudge werkt :D
Hier een foto van mijn haar nu. Pas geverfd en alle gebruike zilvertoners zijn er alweer uitgewassen.
Afbeelding

Straks plaats ik een foto van na het wassen met de Fudge :)

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:15

Jouw haar is toch al superlicht? :oo Of komt dat juist door die zilvertoners?

Ben benieuwd hoe dit uitpakt op iemand met goudblond haar!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:57

Klopt mijn haar heb ik al licht geverfd, ik heb er daarna zilver toner in gedaan maar die gaat er gewoon weer uit na ongeveer 2 á 3 wasbeurten. Op de foto hierboven is de toner er dus uit, dat heb ik expres gedaan zodat ik goed kan testen hoe de nieuwe toner pakt :)

Nou ik heb mijn haar gedaan en ik moet zegen wat en STERK! spul zeg jemig! Normaal laat ik een toner er 10 min inzitten om beetje effect te krijgen. De Fudge heb ik 3 tot 5 min laten zitten (dat staat ook op de verpakking). Ik had een spiegel erbij om te controleren tijden het wassen en ik was echt knal paars! Met uitspoelen bleef er toch een gloed achter en omdat ik blijkbaar iets meer op mijn achterhoofd heb gesmeerd is het daar wat paarsig.

Afbeelding

Op de foto zie je ook dat er een lila achtige vlek zit :=
Over de rest ben ik wel helemaal happy, volgende keer dus iets minder lang laten zitten en beter verdelen over mijn haar :j
Het werkt dus wel echt heel goed! Hoe dit uitpakt bij goud blond weet ik niet, denk dat het minder fel goudkleurig zal worden want paars haalt de warme kleuren uit het haar.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:06

DaisyDarling schreef:
Chantaliiejj schreef:
Hallo, ik kom even binnen vallen heb een vraagje weet iemand een goede en niet te duren kapper in Amsterdam ?

http://www.debijenkorf.nl/rob-peetoom-salons
http://www.robpeetoom.nl/NL/treatments
Verschillende stylisten in verschillende prijsklasses. Zij geven ook korting aan studenten.
Kun je zo duur maken als je zelf wilt.

dankje :)

Frummels schreef:
Ik weet niet precies in welke prijsklasse je een kapper zoekt, maar ik ging altijd bij Koffijberg http://www.koffijberg.nl/
Echt een super goede kapsalon waar ze heel goed luisteren naar wat jij wilt, en er vaak eerst te weinig afhalen tot jij zegt dat er meer af mag :) Heel fijn!

dankje

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:16

_vivi_ schreef:
Klopt mijn haar heb ik al licht geverfd, ik heb er daarna zilver toner in gedaan maar die gaat er gewoon weer uit na ongeveer 2 á 3 wasbeurten. Op de foto hierboven is de toner er dus uit, dat heb ik expres gedaan zodat ik goed kan testen hoe de nieuwe toner pakt :)

Nou ik heb mijn haar gedaan en ik moet zegen wat en STERK! spul zeg jemig! Normaal laat ik een toner er 10 min inzitten om beetje effect te krijgen. De Fudge heb ik 3 tot 5 min laten zitten (dat staat ook op de verpakking). Ik had een spiegel erbij om te controleren tijden het wassen en ik was echt knal paars! Met uitspoelen bleef er toch een gloed achter en omdat ik blijkbaar iets meer op mijn achterhoofd heb gesmeerd is het daar wat paarsig.

[ Afbeelding ]

Op de foto zie je ook dat er een lila achtige vlek zit :=
Over de rest ben ik wel helemaal happy, volgende keer dus iets minder lang laten zitten en beter verdelen over mijn haar :j
Het werkt dus wel echt heel goed! Hoe dit uitpakt bij goud blond weet ik niet, denk dat het minder fel goudkleurig zal worden want paars haalt de warme kleuren uit het haar.

Wowwwww :wow: Wat een mega verschil!! Ik vind mijn eigen haar iets te oranje/gelig.. Maar ik zou niet weten hoe het er uit zou komen te zien als ik zo'n product zou gebruiken? En dan vooral bovenop eigenlijk.. Voorheen was ik erg blond, daar is nu een donkerdere kleur overheen gezet en die is aan de punten redelijk terug gelopen (tot een kleur die ik mooi vind) maar mijn uitgroei is dus een stuk donkerder omdat daar het voorgeverfde blonde dus niet onder zit.. Op deze foto zie je het redelijk

Afbeelding

Je ziet dat het bovenop een stuk geliger is, en bij de punten wat meer as (weet niet hoe ik het uit moet leggen) maar als ik dat spul dus alleen aan de bovenkant zou smeren, zou het dan wat matter worden? Of kom ik er dan heel raar uit te zien :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:43

Jah ik weet precies wat je bedoeld! Ik merkte wel dat de shampoo minder goed pakte bij de haar aanzet (stukje wat ik als laatste van de uitgroei heb bijgewerkt met blondeer verf).
Ik ga volgende keer dus ook proberen alleen bij de haaraanzet de shampoo te doen, maar je moet het wel een beetje uitvegen naar beneden zegmaar. Ooit had ik alleen de bovenkant gedaan en toen had ik een soort paarse cirkel om me hoofd :')

Ik zou als ik jou was het eerst even proberen met de shampoo van schwartskopf (gewoon bij kruitvat), die is goedkoper en is niet zo mega heftig sterk als de Fudge.
Als je die 5 min laat intrekken en dan uitwast dan zal je vanzelf wel merken of het pakt op jou haar of niet. Als het haar echt te donker is zie je er verder niks van want zilver is meer voor echt blond of wit haar wat geel uitslaat.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:51

Hmmm dan zal ik dat eens proberen :j En dat is zilvershampoo of?

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:18

oe dat paarse krijg ik al van de schwarzkopf zilvershampoo.. komt omdat ik er onder al grijs ben:p