kani_ejj schreef:eslixapie schreef:Ik heb een vraag aan mensen die de prikpil gebruiken. Ik heb begin september mijn eerste shot gehad, en moet over 2 weken terugkomen voor de tweede. Pas sinds een week merk ik dat ik ontzettend last heb van (mogelijke) bijwerkingen. Zo heb ik buikpijn (maar dat heb ik wel vaker, ligt ook aan dingen die ik eet), heb ik hoofdpijn, ben ik duizelig en moeier dan normaal. Toen ik vanochtend wakker werd was mijn zicht dichtbij verminderd. Ik zie dichtbij licht wazig.
Ik heb vanochtend de dokter gebeld, en een bel afspraak gemaakt om dit te bespreken. Ik twijfel namelijk of ik wel door moet gaan met de prikpil.
Nu zou ik graag jullie ervaringen met de prikpil horen. Hadden jullie last van bijwerkingen? Hoe lang hielden deze aan en hoe erg waren deze?
Door de prikpil (6mdn) gebruikt zit ik nu bij de fertiliteit
Het heeft mijn baarmoeder en eierstokken vernield en dat begint nu langzaam bij te komen
Ik had daar ook last van en bij shot 2 werd ik dikker en dikker tot 15 kilo.
Nooit meer aub stop nu bet nog kan
Omdat ik niet anders kan zit ik voorlopig vast aan de prikpil (endometriose). Ik raad het iedereen af die het niet persee nodig heeft. Ik ben altijd moe, heb vaak hoofdpijn, heb opvliegers, stemmingswisselingen, veel pukkels/bultjes en het ergste van alles ook ik ben mega veel aangekomen...10 kilo en was al niet de dunste

Idd iets anders nemen nu het nog kan!