Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ditano schreef:The_Cat schreef:Mijn nieuwe fiets is ook binnen, zal later een foto plaatsen! Zalig een fiets op mijn maat, geen last meer van schouderpijntjes na men eerste rit!
Ben benieuwd naar de foto !
En ja , een passende fiets echt heel erg belangrijk .
Tyrcanol schreef:Die maat argh, nu volgens 2 sites kom ik uit rond de 35/40 cm frame maat.
Tyrcanol schreef:Wat een gave fietsen komen er voorbij zeg
Ik ben er nog altijd niet over uit.
Die maat argh, nu volgens 2 sites kom ik uit rond de 35/40 cm frame maat.
Zie hier ook mensen die tweede hands afraden, dat snap ik wel.
Maar ik weet niet of het wel écht iets voor mij is, en om dan gelijk een fiets van rond de €800 te kopen vind ik erg zonde ..
Heb ook wel bij de decathlon gekeken, daar zijn ze heel wat betaalbaarder maar daar zijn de recensies echt niet goed van.
Pfoe wat moeilijk zeg ..
Tyrcanol schreef:Wat een gave fietsen komen er voorbij zeg
Ik ben er nog altijd niet over uit.
Die maat argh, nu volgens 2 sites kom ik uit rond de 35/40 cm frame maat.
Zie hier ook mensen die tweede hands afraden, dat snap ik wel.
Maar ik weet niet of het wel écht iets voor mij is, en om dan gelijk een fiets van rond de €800 te kopen vind ik erg zonde ..
Heb ook wel bij de decathlon gekeken, daar zijn ze heel wat betaalbaarder maar daar zijn de recensies echt niet goed van.
Pfoe wat moeilijk zeg ..
Suus__ schreef:Ik heb een nieuwe MTB (Giant ATX 27.5) voor €380 kunnen kopen, er was toen een mooie aanbieding vanwege de Tour de France (normaal €500). Een nieuwe hoeft niet 800€ te zijn. Ik ben gewoon voor een simpel model gegaan, erg tevreden mee, fietst heerlijk!!![]()
Hoe lang ben jij? Ik ben 164cm (normale beenlengte) en een S frame past mij het best.
Tyrcanol schreef:Bedankt allemaal voor de tips!
Musli waarom zou jij niet voor die fiets gekozen hebben? Puur interesse hoor.