myka, kan me wel voorstellen dat onregelmatigheid daar mee te maken heeft. balen van je blaren. hopelijk vind je gauw iets waar je geen blaren meer van krijgt. het ligt niet aan je schoenen?
samantha, hier ook team tshirt en korte broek, haha. vaak even warm wandelen in lange mouwen maar die gaat na even hardlopen heel snel weer uit! heel veel succes voor zondag!
lugh, ah oké, fijn dat er wel prima mee te leven is, en dat het straks nog praktischer wordt voor je. heftig verhaal. wat fijn dat de MDL arts je wou helpen. ik ben ook wel benieuwd naar je insta, dan ga ik je zeker volgen.
leonie, dat vind ik ook als de 10 2x hetzelfde rondje is. maar heb het ook andersom gehad. 10km was een leuk rondje, en 5 was een fietspad heen en terug. of over een industrie terrein. ik weet even niet meer wanneer je je PR poging ging doen, maar heel veel succes alvast!!
ieris, wat fijn dat je zo 2 sporten kunt combineren

tiggs, goed om te horen van je ‘uitslagen’!
winged, dat klinkt als een strakke planning

SV, fijn dat je je weer wat beter begint te voelen.
kies_naam, welkom bij de garmin club!
koekie73, dat na het wandelen heb ik ook altijd inderdaad. moet wel zeggen nu ik meer interval trainingen doe ivm knie blessure, dat dat wel minder wordt. en wat knap dat je zoveel kg al kwijt bent. lekker bezig, ga zo door!!
namiro, fijn dat je oefeningen helpen. het ongeduld is herkenbaar, hier ook een blessure en het duurt zo laaaang. en bij mij lijkt er geen verbetering in te zitten nog. dus dan is het extra balen. maar goed, nog even doorzetten! het is al super goed dat je dat elke ochtend om 6 uur doet.
ik zou gisteren eigenlijk weer lopen, maar ben niet geweest. knie voel ik nog licht en dan ‘mag’ het eigenlijk ook niet. en moe, want stress (werk + verhuizen) dus ook wel logisch. afgelopen 2 weken is mijn HRV ook gekelderd dus het is allemaal wel een optelsom. werd ook elke keer gewoon zo moe wakker. maar nu vannacht eindelijk weer een goede HRV en het zal deels placebo effect zijn maar ben ook meteen een stuk uitgeruster wakker geworden. en ook meteen ongesteld te worden, wellicht dat dat er ook nog mee te maken had. nou goed, ik zal volgende week wel weer zien met hardlopen. en wbt mijn knie wacht ik even tot we zijn verhuisd en dan even een goeie fysio bezoeken. want het lijkt toch niet helemaal beter te worden met de intervallen.
goed weekend alvast allemaal