Jeetje wat een mooie foto's van Noordje, Bootsiebobs, en Susan al klokjes van de lente.....Noordje je lucht vind ik toch wel heel mooi hoor. En Bootsiebobs ik hou van jouw omgeving. Prachtig.
moonsparkle
Geplaatst: 14-02-23 18:02
Boots wat een prachtige foto's, mooie lucht en mooie landschappen
Susan gelukkig komt hij wel terug, het maakt je hond niks uit wat voor weer het is zo te zien
jojoleinee
Geplaatst: 14-02-23 18:28
Prachtig Bootsiebob
Lekkere ronde Susan. Coco is ook blij zo te zien
Ik heb vanochtend een rondje buiten gereden. Het was echt zo mooi Vanmiddag op het gemakje 4 km gelopen met de poezen in de Pannehoef. Ik vind dat altijd een erg leuk bos en blijkbaar maar 20 min rijden . Ze hebben lekker kunnen struinen en klimmen. Het was helaas wel vrij druk in het bos.. M'n bergschoenen zijn naar de schoenmaker, dus ik was op m'n snowboots. Vonden m'n voeten niet zo leuk, maargoed, ik had even niks anders
Heerlijk stralende foto‘s SusanH en Jojoleinee. Die Coco hihi. Eendjes wegjagen, dat komt me bekend voor van de oppashond En de Lola en Milo heerlijk genietend van de zon.
BeFunny knap weer gewerkt! En ook gelopen , het was ook veel te lekker weer om binnen te blijven. Hoewel het vanochtend flik koud was. Ik was op de Brunssummerheide Waar Cursebreaker vlakbij woont. De eerste foto zou ik ook direct herkennen, ik vind het zo‘n mooie plek, direct bij de ingang aan de schaapskooi en de sterrenwacht. Ben daar in het speeltuintje een keer ‚ s ochtends een ree tegengekomen
Goof
Geplaatst: 14-02-23 19:31
Wow Noordje, die lucht. En wow Bootsie, wat mooi!! Die één na laatste foto is heel tof. Genieten! Susanh, heerlijk! Jojoleine, wat leuk. Ziet eruit als een leuk gebied, zal het eens opzoeken.
Ik ben na werk weer naar het park gegaan. Eigenlijk is het een klein (het rondje rondom is 3,5km, dus klein) natuurgebiedje. En ik had er vandaag de verrassing van mijn leven, want ik kwam er ineens een groepje van 4 reeën tegen Ik loop er al 12-15 jaar en heb er nog nooit 1 gezien. Ik was zooooo blij!!!
En het was er wederom prachtig met een zakkend zonnetje.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-02-23 19:37
Prachtig met die ondergaande zon. Heerlijk met de hondjes samen.
4 reeën, wow Goof!! Zo tof, ik wil heel graag weer eens reeën spotten. Prachtig jouw foto‘s, echt een gouden uur
Haha ja mijn favoriete fotoboom. Foto’s sinds 2017. Cursebreaker jij kent hem vast wel
noordje
Geplaatst: 14-02-23 20:49
Mooie boom Bootsiebob en foto's.
Goof, ook mooi de zonsondergang. En wat leuk dat je reeën zag, wel 4!
SusanH, heerlijk hoe je over Coco schrijft Leuke foto's ook weer.
Jojoleinee, ook weer met de poezen op pad geweest. Heerlijk met blauwe lucht, leuke foto's
Ja nou, de foto was wel mooi, maar je krijgt het nooit zo te zien als in het echt (dat was nog mooier )
Ik voer sinds een tijdje de reeën bij, leg peen voor ze neer en ze komen nog net niet aan de deur kloppen waar het blijft Je ziet nl steeds meer sporen rond het huis.
Ja Bootsie, zo tof. Die boom levert iedere keer mooie plaatjes op. Ik zet ook vaak dezelfde bomen op de foto.
Ah Noordje dat is leuk. Komen ze in de nacht.
pien_2010
Geplaatst: 14-02-23 21:05
Jojoleinee, Bootsiebobs en Goof, zo prachtig.
Gaaf Noordje, reeën aan huis.
BeFunny
Geplaatst: 14-02-23 21:05
Goof ook echt weer prachtige foto's. En die mini en maxi naast elkaar
En Bootsiebob echt mooi
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-02-23 21:08
Mensen die reeën willen spotten moeten hier in de buurt zijn. Net op de terugweg van stal 6 zo op het land. Ik kom ze zeker eens per week tegen. Blijft altijd bijzonder.
Haha, Susan, ik doe dat ook met die druif van mij. DOEI KODA dan kan hij ineens heel goed luisteren.. Meestal Zijn zelfvertrouwen groeit met de dag, dus de afstand die hij kan handelen ook. Coco weet iig waar ze voor gemaakt is
Ondanks rugklachten kon ik gelukkig weer een klein blokje om vanmorgen.
moonsparkle
Geplaatst: 15-02-23 09:48
Koud maar toch heel fijn met de zon.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-02-23 11:08
Het enige voordeel van vliegtuigstrepen is dat ze sims mooie plaatjes opleveren. Prachtig Faringo. Gelukkig na zo‘n slechte nacht dat je er even uit kon.
Pien geweldige kleuren!
Oh ja Eelmo, jouw hond heet Koda, ik was zijn echte naam even vergeten. Voor mij is het Speurneus