Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 13:49

Dit is echt eenzijdig zijn schuld! Ik ben zooooo kwaad! -:(- voel me belogen en bedrogen… ik weet niet of dit nog te herstellen valt maar wat doe je als je iemand ECHT graag ziet?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:46

Jeetje Britt.
Dat klinkt niet goed.
Als hij je echt wat geflikt heeft dan is dat niet goed te praten.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 14:56

HorsePassion schreef:
Jeetje Britt.
Dat klinkt niet goed.
Als hij je echt wat geflikt heeft dan is dat niet goed te praten.

Het probleem is dat hij me telkens opnieuw hetzelfde flikt en ik hem telkens weer opnieuw vergeef en hem een nieuwe kans geeft, dan gaat het een tijdje beter en dan gebeurt het telkens weer opnieuw! Zo is dit in Spanje gebeurt en nu in Italie alweer! Dit is de 2de keer dat hij een reis verpest voor mij!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:59

Heel veel sterkte en wijsheid voor jou, Britt :(:) :knuffel:

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:25

Jeetje Britt, ik ben een hele stille meelezer voor al hele lange tijd en ik lees nu weer deze domper…

Ik snap dat je niet wilt delen wat er precies gebeurd is, maar dat jij je belogen en bedrogen voelt is natuurlijk niet oké…

Ik wil je veel sterkte en wijsheid toewensen, je stelt de vraag in een van je berichten wat je moet doen als je iemand ECHT graag ziet. Ik zelf zou me afvragen of mij partner mij wel graag ziet als hij mij elke keer zo naar laat voelen…

Nogmaals veel sterkte :(:)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 15:32

Dat vraag ik me ook af maar hij doet ook wel enorm veel voor mij en ik heb hem ook al aangegeven dat als hij ermee wil stoppen het moet aangeven, zelfs als ik aangeef dat het genoeg is, wil hij er echt voor vechten en nog een nieuwe kans… maar wanneer zijn deze kansen op…

Ik heb hem zelfs gezegd dat hij moet nadenken of hij me echt graag ziet en wil doorgaan en het niet gewoon ‘gewoonte’ is… maar hij zegt van niet en wil er weer alles aan doen om onze relatie te redden… maar ik ben emotioneel kapot

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 15:46

Wat ontzettend moeilijk Britt. Waren deze problemen er ook al voordat je ziek werd? Het moeilijke is dat jullie allebei je eigen traject lopen hierin. Niet specifiek alleen jullie, maar dat geldt voor iedereen die met zoiets ingrijpends te maken krijgen. Het verdrietige is dat het jullie dichter bij elkaar kan brengen, maar ook juist uit elkaar kan drijven. De ‘truc’ is elkaar onderweg niet kwijt te raken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien kunnen jullie samen eens met iemand praten? Maar misschien hebben jullie dat ook al wel gedaan hoor.

Heel veel sterkte! Jullie hebben het allebei al ontzettend zwaar dus is het extra moeilijk als je dan dit er ook nog bij krijgt.

Ook voor jezelf moet je je afvragen waar JIJ het gelukkigste van wordt. Misschien een idee als jij tijdelijk even ergens anders kunt verblijven? Zodat jullie allebei tijd en ruimte hebben om na te denken? Ik zeg bewust dat jij misschien ergens anders naar toe kan, zodat er wel altijd iemand is die jou in de gaten kan houden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:01

Wat flikt hij dan steeds op vakantie? Waar moet ik aan denken? Gaat ie aan de haal met een vrouw? Zuipt hij teveel en blijft onbereikbaar? Wat gebeurt er?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 16:23

De problemen zijn er al van voor ik ziek werd maar toen hebben we er hard aan gewerkt en dacht ik dat we ‘erdoor’ waren… er zijn altijd ‘mindere’ momenten, dat is bij iedereen denk ik maar het gaat er om dat je praat met elkaar als je het moeilijk hebt en wel gewoon eerlijk blijft… iedereen maakt fouten, ik ook maar wees gewoon eerlijk ipv erover te liegen want uiteindelijk komt zoiets altijd uit…en als er dan gelogen is maakt dat het alleen maar erger!

Ik wil niet in detail treden wat er juist gebeurd is, het gaat er om dat mijn vertrouwen weer geschonden is, op welke manier dat gebeurd is maakt dan niet veel uit… ik wil hier niet te veel over uitweiden want hij heeft nog wel recht op dat stukje privé…

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:36

Wat rot Britt, heel veel wijsheid gewenst hierin en wat ontzettend zonde dat jullie vakantie erdoor verpest is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:40

Heel verdrietig Britt. Juist je man zou je maatje moeten zijn "door dik en dun" en elke keer vertrouwen breken klinkt niet goed.
Ik geef je een knuffel!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:54

Wat moeilijk, Britt. Mensen die van elkaar houden, kunnen juist elkaar ook veel pijn doen.
Zijn er naaste mensen waar je mee kunt praten? En/of een psycholoog die jullie/jou/hem kan helpen?
Sterkte.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 17:02

We gaan samen al een tijdje naar de psycholoog, ik kan gelukkig wel bij mijn ouders terecht maar voor hun is het natuurlijk ook niet makkelijk om hun dochter altijd gekwetst te zien…

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:12

Je bent aan niemand verplicht om in details te treden Britt, het is aan jou wat je wil delen of niet en ik snap helemaal dat je niet in detail treed, dat voegt ook niets toe.

Misschien kun je dan even een paar dagen bij je ouders terecht? Zodat jullie allebei even tijd en ruimte hebben om na te denken?

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:23

Stille meelezer meldt zich...

Het idee van Druif_01 vind ik wel het overwegen waard Britt.

Hij krijgt de kans je te missen als je een paar dagen weg bent, laat hem dat maar voelen!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:23

Jeetje Brit, ik heb even geen woorden.
Ik had jou zo ontzettend een fijne en mooie reis gegunt. En nu voelde je je goed dan krijg je dit weer.

Weet je voor je ouders is dat zeker niet leuk. Maar het biedt jou wel even wat stabieliteid.

:(:)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 18:58

Wat lief, Britt, dat je aan je ouders denkt!

Maar zet WEL jezelf op nummer EEN....!

Je bent verdorie ziek, je vakantie is naar de maan en je vertrouwen is geschaad.
:(:)
...potverdorie nog aan toe wat een lijst!! ;(

En met een beetje mazzel kunnen je ouders je wel oplappen, dat doen ze vast graag!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:37

Oei Britt, dat was nu het laatste wat je kon gebruiken. Ik had jullie zo een fijne vakantie met elkaar gewenst. Ongeacht wat er gebeurd is, jou vertrouwen keer na keer beschadigen is NIET oke.
Je zegt dat dit in Spanje ook gebeurd is. Is het dan “reisgebonden”? Doet “het” zich thuis niet voor ?
In elk geval: veel wijsheid hoe je hiermee om moet en of je hiermee verder wil.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:04

Oh Britt, wat ontzettend rot voor je en voor jullie. Het is natuurlijk niet goed als je jezelf belogen en bedrogen voelt, je vertrouwen is weg. Ik denk dat het misschien inderdaad het beste is als jullie allebei een tijdje rust nemen. Misschien is het wel een goed idee om bij je ouders te logeren? Ze merken het toch evengoed wel aan je dat je verdrietig bent en in de put zit.

Sterkte Britt en hou je taai!!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-24 21:11

Het is niet ‘reisgebonden’, het gebeurt thuis ook…

Ik kan altijd bij mijn ouders terecht maar ik wil hem ook niet ‘alleen’ laten want dan vertrouw ik het ook weer niet… dus dan maak ik me nog meer zorgen dus ik zit echt in een verschrikkelijke tweestrijd…

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:52

BritHittepit schreef:
Het is niet ‘reisgebonden’, het gebeurt thuis ook…

Ik kan altijd bij mijn ouders terecht maar ik wil hem ook niet ‘alleen’ laten want dan vertrouw ik het ook weer niet… dus dan maak ik me nog meer zorgen dus ik zit echt in een verschrikkelijke tweestrijd…

Jij bent belangrijker Brit.
Kennelijk kan hij het niet laten.
Dus en dit klinkt heel hard. Zul je of moeten accepteren dat het gebeurd en daarin wordt jij voortdurend gekwetst en ik vind dat je dat er nu niet zou moeten hebben. Ofwel je accepteerd het niet. Trek de deur achter je dicht en gaat naar je lieve ouders die er nu voor jou willen zijn. Dan kun je van daaraf kijken of er een mogelijkheid is om terug te gaan.

Maar zoals ik het zie is hij het niet waard. Jij verdiend zoveel meer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:53

Een persoon is niet verantwoordelijk voor een ander zijn geluk !!!!
Ook al bedoeld hij het niet zo, kan hij er niet zoveel aan doen, jij wordt wel emotioneel gechanteerd!!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 21:56

Het is niet aan ons om te oordelen. Zorg goed voor jezelf.
Je hoeft geen grote beslissingen te nemen. Stap voor stap is ook goed.
Natuurlijk zien je ouders je liever gelukkig, maar als ze je kunnen helpen, doen ze dat met liefde.
Wijsheid gewenst.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 22:43

Wat ontzettend naar dat diegene de je het meeste liefhebt niet kunt vertrouwen.
Het lijkt mij zo ontzettend moeilijk om hier mee om te gaan en de juiste keuzes in te maken.
Zou je andere keuzes maken als je niet ziek zou zijn?
Ik vind je een powervrouw en je hebt al zo veel doorstaan. Het is gewoon nog done dat iemand je keer op keer pijn doet.
Voor mij is het natuurlijk vanaf mijn laptop makkelijk praten maar is hij het nog waard om voor te vechten? Misschien voor jezelf ergens een grens trekken en gaat hij daar nog een keer overheen je conclusies trekken.
Jij verdient beter.
Heel veel sterkte en wijsheid Britt :*

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 23:48

senna21 schreef:
Het is niet aan ons om te oordelen. Zorg goed voor jezelf.
Je hoeft geen grote beslissingen te nemen. Stap voor stap is ook goed.
Natuurlijk zien je ouders je liever gelukkig, maar als ze je kunnen helpen, doen ze dat met liefde.
Wijsheid gewenst.

Precies...
Wat een nare situatie, heel veel sterkte en wijsheid!