Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bix schreef:Hier gaat het helaas ook niet ons huis voorbij. Juf van zoontje besmet, en zo ben ik samen met hem ook besmet geraakt. Mijn man is gisteren getest, op die uitslag wachten we nog.
Zoontje (9) was één dag niet fit, maar niet noemenswaardig. Enige klacht die hij nog heeft is verminderd reukvermogen. Soms hoeven de signalen er dus echt niet dik bovenop te liggen. Zelf nog niet fit, maar ook niet doodziek. Veel klachten, maar allemaal heel mild. Gelukkig maar!
Fenneeee schreef:Ik durf nu voor het eerst zachtjes te zeggen, dat ik mij langzaam wat beter ga voelen. Gister middag en avond mega misselijk geweest. En heel veel geslapen, misselijkheid is nog wel aanwezig maar niet zo erg meer als gister. Ook lijkt de spierpijn weg te zijn. Wat een verademing
Janntjuh schreef:Spierpijn was inderdaad de typische griep spierpijn. Voor mij vooral bovenbenen en armen. Was bij mij ook een kleine week continue aanwezig. Het gekke is dat ik soms nog spontaan die spierpijn kan krijgen om niets, na een paar uur zwakt dat weer af.
Fijn dat je je weer iets beter lijkt te voelen Fenneee! (Even afkloppen natuurlijk)
Die misselijkheid is echt heel vervelend. Kan je wel een beetje goed drinken en wat eten?
Janntjuh schreef:Fijn! Dat kan je iig nog even rustig aan doen. Klachtvrij betekend niet per definitie dat je weer gezond rondspringt zegmaar, dat doe je ook niet na een erge griep/verkoudheid.
Hoe gaat het inmiddels met je benauwdheid/saturatie?
lenaa_tje schreef:Macs schreef:Okeik hoop op een snelle uitslag, want heb vanavond afscheid van een dierbare.. lekkere timing
Ik hoop het ook voor je![]()
Anders zelf even vragen? Ze geven bij ons een indicatie of ingeval vooral als het langer zou duren.
Macs schreef:Had het aan de telefoon idd gevraagd, maar meer dan'vanavond' kon ze me ook niet vertellen. Is dat 6 uur of 9 uur.. afwachten maar.
Wat een lieve en rustige meid had ik aan de telefoon zeg, echt fijn want zit behoorlijk in de stress. Ik kijk al maanden in paniek naar dit moment, ben zo mega angstig voor de test zelf..