Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Je moet als ouders maar net thuis kunnen blijven.
karuna schreef:Los van dat, kinderen worden thuis gehouden ivm besmetting, dan zul je als ouders toch iets moeten doen, om beurten thuisblijven? Of je baas snapt de situatie (is per slot van rekening een overheidsbeslissing) en geeft je betaald vrij.
er werd vooral benadrukt dat ze geen onderwijs krijgen. Maar in hoeverre is dat erg.
Hanafubuki schreef:Ik zou voetbalwedstrijden wel laten spelen, of andere sportevenementen. Maar dan zonder publiek, gewoon veel live uitzendingen desnoods live-streams beschikbaar maken. Verder zorgen dat iedereen die er wel moet zijn (sporters, crew etc) van te voren getest is en zodra er ook maar iets van ziekteverschijnselen is (al is het alleen snot) apart zetten. En de sporters die moeten blijven slapen meer verspreiden over hotels, met eten er standaard 1 stoel tussen, meer ruimte in de kleedkamers, niet meer gezamelijk douchen.
cursebreaker schreef:Hanafubuki schreef:Ik zou voetbalwedstrijden wel laten spelen, of andere sportevenementen. Maar dan zonder publiek, gewoon veel live uitzendingen desnoods live-streams beschikbaar maken. Verder zorgen dat iedereen die er wel moet zijn (sporters, crew etc) van te voren getest is en zodra er ook maar iets van ziekteverschijnselen is (al is het alleen snot) apart zetten. En de sporters die moeten blijven slapen meer verspreiden over hotels, met eten er standaard 1 stoel tussen, meer ruimte in de kleedkamers, niet meer gezamelijk douchen.
Dat is idd een goede manier ja. Lopen ze wel een hoop geld mis qua kaartverkoop, maar het is toch beter als helemaal niet spelen.
moonsparkle schreef:Wat denken jullie van de voetbal westrijden wel of niet door laten gaan? gisteren bij Utrecht ajax zaten er 22.000 man, ik weet niet hoe makkelijk je het virus over kunt brengen maar ik zou denken als één iemand het daar had dat het zich als een vuurtje verspreid.
Ik vraag me trouwens ook wel heel erg af inderdaad hoe dat nu in Italië gaat met alle werkende mensen, ik had er nog niet zo bij nagedacht toen ik las dat de scholen niet meer open gingen.
germie schreef:Popstra schreef:Vooralsnog worden veel wedstrijden in Italië afgelast en dat geld voor noord en midden Italië dus begrijp niet helemaal waar jij je info vandaan hebt Germie!?
Zoals ik al schreef van iemand die in Sestriere woont. Daar is alles gewoon open.
karuna schreef:Los van dat, kinderen worden thuis gehouden ivm besmetting, dan zul je als ouders toch iets moeten doen, om beurten thuisblijven? Of je baas snapt de situatie (is per slot van rekening een overheidsbeslissing) en geeft je betaald vrij.
er werd vooral benadrukt dat ze geen onderwijs krijgen. Maar in hoeverre is dat erg.