Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 19:26

Wauw.. D'r mist een woord.. _O-
Zonder dus.. :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 07:01

Welkom Fem! Leuk dat je hier ook bent :D

Renée super goed onder de 90!

Hier vandaag op de weegschaal gestaan en ik zit weer op het gewicht van net voor het weekend. Ik probeer in het weekend al wat minder te doen, maar op vrijdag en zaterdag Wil ik gewoon lekker mijn vette hap, maar dan komt er chocola en chips bij(en dan geen klein stukje of klein zakje :P ).

Wordt nog aan gewerkt dus..

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 07:31

Hoe gaan jullie om met het corona virus in combinatie met sporten?
Ik zit eraan te denken om de komende weken alleen nog maar thuis workouts te gaan doen en veel te gaan wandelen/ fietsen. Op de uni hebben ze het sportcomplex ook al gesloten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 08:23

Hier zijn alle wedstrijden en trainingen op last van de bond afgelast tm 31 maart... Dat was voor mij altijd mijn stok achter de deur om te sporten: teamsport :?

Moet mezelf dus ook meer bezig gaan houden in de vorm van hardlopen en thuisworkouts, maar daar ben ik meestal niet zo goed in :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 08:36

Ik ga nog wel bootcampen. Trainster heeft de training zo ingericht steeds dat we voldoende afstand hebben van elkaar en niet dezelfde materialen aanraken. Als je ziekig bent moet je thuis blijven van haar.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 08:43

Ik deed al niet aan teamsporten of sportscholen, dus daar niet zoveel last van.
Het lijkt na vandaag wel beter weer te worden. Ik wacht nog even af wat er met m’n tentamens gaat gebeuren. Anders heb ik juist genoeg tijd om te wandelen, fietsen, paardrijden, etc.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 08:44

Hier is voetbal stil gelegd, sportschool vooralsnog open maar die zie ik ook nog wel dichtgaan. Thuis maar proberen wat oefeningen te doen denk ik

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 09:16

san4nie schreef:
Ik deed al niet aan teamsporten of sportscholen, dus daar niet zoveel last van.
Het lijkt na vandaag wel beter weer te worden. Ik wacht nog even af wat er met m’n tentamens gaat gebeuren. Anders heb ik juist genoeg tijd om te wandelen, fietsen, paardrijden, etc.

Die van mij hebben ze gisteravond laat gecancelled (tentamen had ik 26 maart). Wel echt superkut, want ik was al aan het studeren daarvoor, omdat het echt een megatentamen is en ik en duaal studeer, dus eigenlijk gewoon fulltime werk :X

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 09:25

Ik heb door de maatregelen tot aan 20 april geen daginvulling (behalve mijn bijbaan). Maar ik heb daardoor overdag geen "verplichtingen". Ga proberen doordeweeks om 7 a 8 uur op te staan en gewoon te gaan ontbijten, sporten, studeren etc.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 09:29

Hier is het nog “Lessen en fysieke tentamens gaan niet door. Waar mogelijk digitaal.”
Als het goed is horen we vandaag wat er digitaal komt en wat niet. Maar vermoed dat digitaal thuis tentamens maken geen optie is (samen, appgroep, boek en colleges er bij). En op zo’n korte termijn alles omzetten.. Vermoed dat het ook niet doorgaat.
Had 23,30,31 maart en 9 april. Ook al het hele blok goed mee bezig. Dus inderdaad ook wel balen. Vooral ook omdat ik beetje bang ben voor wanneer we het moeten inhalen.

20 april zelfs marlinde! Ik probeer hetzelfde.. doe m’n best.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 09:34

Ja ik had sowieso van 27 maart tot 20 april vrij. Want ze hadden bedacht van wij doen de tentamens niet in de tentamenweek maar in de laatste lesweek. Dus hebben we weken over. :P

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:08

Ik ga gewoon lekker wandelen “in the middle of nowhere”.
Thuis hebben we een multifunctioneel fitness apparaat dus geen excuus voor mij om niets te doen. ;)

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:13

goeiemorgen allemaal,

Zou ik hier mee mogen kletsen? ik ben al jaren veel te zwaar en wil graag in ieder geval 20 kilo kwijt, maar ik heb doelen in stappen van 5 kilo. Ik lees al een tijdje met jullie mee en het is heerlijk om te lezen hoe jullie elkaar steunen en af en toe een schopje de goeie richting op geven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:14

Ik heb het geluk dat ik praktisch in het bos woon. Ik ga gewoon nog elke dag met de hond wandelen, kom daar toch nooit iemand tegen :') Ook hardlopen en mountainbiken kan nog gewoon en m'n fitchannel workouts ook. Ik was toch al geen sportschool-fan (ga af en toe op het pasje van m'n zusje, maar vind de sportschool hier niet zo top := ) dus voor mij maakt het niet zoveel uit.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:22

Ik weet niet of ik me al gemeld had, lees al wel mee sinds januari. :D
Zelf nu schommelend tussen de -6 en -8 kilo (nu mijn periode dus wat meer chocola gegeten :') ).

Helaas wel hardloopwedstrijden die worden afgelast i.v.m. corona, heb ik ook gelijk minder zin om te trainen zo zonder doel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:34

Hahaha ik ging net sporten, ik voelde al iets in mijn lies met die oefening waarbij jij je benen naar buiten moet drukken. Ging later naar de WC en toen ontdekte ik dat ik in mijn kruis uit mijn broek gescheurd was. _O-

Heb nog wat oefeningen gedaan die dat niet zichtbaar maakten. :=

Als het droog is ga ik van de week denk ik 2x naar mijn ouders toe om daar 20-25 km te fietsen. Mijn vader heeft zo'n langeafstandsfiets die ik heel fijn vind. En ik ben net zo lang als hij dus is echt ideaal.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 11:59

Oeps _O-

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 12:11

Hahaha oeps MarlindeRooz!

DideH misschien vond je dat stronger programma op YouTube leuk voor de komende periode!

Ik heb nieuwe batterijen in mijn weegschaal
#noexcussesenymore
Verwacht niet dat ik ben afgevallen, al merk ik aan mijn kleding dat deze beter zitten

*edit*
Nou dat gewicht blijft dus gewoon hetzelfde en de cm-s ook
Lekker wishfull thinking dus

Kan iemand mij een schop met motivatie geven?
Ik kom maar niet van dit plateau af |o

Stom

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 12:49

Hahaha super MarlindeRooz!

en een zeer goed bedoelde *schop* voor Sall, je kan het *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 12:50

Ja, Sall! Knallen, doorgaan, hup! Ik heb er een máánd over gedaan om onder de 90 te komen. Nu ben ik er onder en gaat het weer keihard naar beneden!! Kom op, het gaat je lukken!!!!!

Welkom weer nieuwe mensen! *\o/*

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 13:14

Welkom “nieuwen.

Ook hier even een schop voor sall. Ik sta ook al tijden stil, maar nu was er eindelijk weer wat af.

Hahaha Marlinde, oeps!

Wat heerlijk Jitske, het bos. Wat klinkt dat heerlijk zeg, geen mensen tegenkomen al helemaal.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 13:53

MarlindeRooz schreef:
Hahaha ik ging net sporten, ik voelde al iets in mijn lies met die oefening waarbij jij je benen naar buiten moet drukken. Ging later naar de WC en toen ontdekte ik dat ik in mijn kruis uit mijn broek gescheurd was. _O-

Heb nog wat oefeningen gedaan die dat niet zichtbaar maakten. :=

:') _O- _O-
Zoiets zou mij ook echt kunnen overkomen...
Zo stond ik ooit op mijn werk bij een activiteit en kwam opeens iemand even melden dat mijn hele bilnaad (broek) uitgescheurd was... _O- )

Sall schreef:

Stom

Ook van mij een kleine, liefkozende, maar toch motiverende schop onder je kont! Je kunt het ~~}>

Ik ben vanochtend toch naar de sportschool geweest, heb dat wel echt nodig. Ik probeer me al de hele week te onthouden van zoveel mogelijk sociale contacten, maar als ik nu niet meer naar de sportschool ga, dan verval ik snel weer in mijn oude patroon ben ik bang.
Ze hebben daar wel extra maatregelen getroffen, staan veel meer desinfecterende producten om alles netjes schoon te maken na het gebruik van een apparaat.

Ik keek vandaag in de spiegel en het voor het eerst dat ik echt denk dat er progressie in zit.
Sinds september ga ik dus 2 a 3x per week naar de sportschool.
Mijn buik en vooral in mijn zij wordt alles minder chubby.
Voel me echt een stuk beter in mijn vel. :):)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 14:29

Sall schreef:
Hahaha oeps MarlindeRooz!

DideH misschien vond je dat stronger programma op YouTube leuk voor de komende periode!

Ik heb nieuwe batterijen in mijn weegschaal
#noexcussesenymore
Verwacht niet dat ik ben afgevallen, al merk ik aan mijn kleding dat deze beter zitten

*edit*
Nou dat gewicht blijft dus gewoon hetzelfde en de cm-s ook
Lekker wishfull thinking dus

Stom

Die ga ik denk ik inderdaad maar eens proberen deze week! Maar eens dat linkje terugzoeken van jou :)

*geeft mega schop* Chopchop you can do it!!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 14:39

Motivatie blijft lastig. Ik val ook snel in slechte gewoontes. Doordeweeks op werk gaat het heel goed, maar laat ik nu dus thuis moeten werken... Gelukkig wel deze week 0,4 afgevallen en nu hopen dat het weekend een klein beetje fatsoenlijk blijft zodat we nog wat meer afvallen volgende week :)

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-20 15:19

Oeps MarlindeRooz, misschien kan je bij het behalen van een nieuwe mijlpaal jezelf belonen met nieuwe sportkleding.
Je kunt het Sall! *\o/*
Dustinlover, zou je niet een wandeling in de buurt kunnen maken rond de lunch?