Ik baal; niet-essentiële contactberoepen moeten weer sluiten hier in België. Tattoo bijwerken, wat echt al ellelang op de planning staat maar altijd weer verplaatst moet worden oid weer op de lange baan geschoven..
Na lang meelezen en kijken(en bewonderen!) wil ik me toch ook graag melden ☺️ Dinsdag mijn meest recente af laten maken, inmiddels staat de teller op 6 Sommige mooi, sommige wat minder, maar deze ben ik toch wel onwijs blij mee!
In totaal ongeveer 7 uur, we hebben het in 2 keer gedaan ☺️ De artist is een vriend van me, dus hebben er gewoon 2 gezellige dagen van gemaakt. En dankjewel! Ben er zoooo blij mee! Freehand op mijn been getekend en het is nog zoveel mooier geworden dan ik voor ogen had
Na laaaaaaang meelezen en meekijken met jullie prachtige kunstwerken mocht ik gisteren ook last minute. Had eigenlijk pas augustus en september sessies staan nadat mijn afspraak in januari niet door kon gaan; maar ze had een no show en ik konnnn jeej dus ben in de auto gesprongen. Stuk verder gekomen met mijn halve sleeve. Door Mandy Denise!