Gefeliciteerd, Mizora!
Bloodymary schreef:Knap hoor. En ik wed dat ze nu veel twixen over heeft.
Ik koop gewoon geen twix meer
Dus heb nog steeds geen twix over
Maar na m'n vakantie is er nu wel weer iets bijgekomen, (gelukkig) minder dan ik had verwacht terwijl ik me wel een (klein) beetje heb laten gaan. Heb me te goed gedaan aan ongezonde zooi en gewoon er van genoten, dat mocht ik wel van mezelf na 10kg afvallen.
Ik doe trouwens niet iets bijzonders om af te vallen. Ik hou m'n kcal-inname bij in mfp, die gekoppeld is aan Samsung Health, welke ook mijn stappen telt (SHealth werkt trouwens ook gewoon op een Nokia) Ik drink nu water, thee en soms een blikje cola zero (anders drink ik een fles gewone cola leeg
)
Het belangrijkste vind ik zelf om 's avonds gewoon mee te kunnen eten, dus daar hou ik altijd rekening mee. Kcal-bommetjes (of iets te snaaien) eet ik alleen op dagen dat ik sport, zoals pizza, friet, chips, etc, zodat ik me daar ook niet druk over hoef te maken. Naast elke dag minimaal een uur wandelen met de hond, sta ik 3x per week op mijn crosstrainer thuis.
Bovenstaande is uiteraard niet gelukt vorige week, maar wat was het allemaal lekker
Er is bij mij echt een knop omgegaan, waardoor ik dit kan doen en vol hou. Ik verzon tot eind vorig jaar elk mogelijke smoes om ongezond te blijven leven, tot het kinderlijke af soms. Ben echt verbaasd dat het me nu zo makkelijk af gaat tot nu en hoop dat we allemaal ons doel halen dit jaar