2018 afvallen. Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nachocheese

Re: 2018 afvallen. Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:43

Gefelicteerd mizora!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:50

Bedankt voor het maken van de tabel@

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:51

Knap hoor. En ik wed dat ze nu veel twixen over heeft.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:19

Gefeliciteerd!

Ik vind het wel jammer dat de tabel lang niet door iedereen geüpdate wordt! Vind het juist leuk om de voortgang te zien bij iedereen!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:26

Oh oeps vergeten door te geven. Ik doe over 2 weken wel weer haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:29

Hoe kan je je ‘opgeven’ voor dat tabel?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:31

Gewoon mij een berichtje sturen met daarin je startgewicht, huidige gewicht, streefgewicht en startdatum. Indien je je startgewicht niet door wilt geven, vul daar dan geheim in en bij streefgewicht mag je kiezen of je geheim-x kg doet (x moet wel een getal zijn) of dat je daar wel een werkelijk gewicht doet.

@ClaudiaHS: stuur me een pb'tje met je huidige gewicht, dan zet ik hem alsnog in de tabel, dan komt het alleen pas over 2 weken online.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:35

Ik ben aangekomen dus ik stuurde niks op

Verrekte paaseitjes waren te lekker , gelukkig zijn die het land weer uit :wave: {:)-:(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:39

Rebecca schreef:

Verrekte paaseitjes waren te lekker , gelukkig zijn die het land weer uit :wave: {:)-:(

Ze zijn er nog volop hoor! Voor half geld nu... ~~}>

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:40

Mizora heb me nog niet gewogen. Tis weer de tijd van de maand dus niet heel betrouwbaar als ik nu weeg.
Doe over 1.5 week wel weer haha.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:49

Top, leuk dat overzicht weer Mizora!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:49

Uiteraard ook prima. Succes met deze dagen.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:01

Gefeliciteerd, Mizora!

Bloodymary schreef:
Knap hoor. En ik wed dat ze nu veel twixen over heeft.

Ik koop gewoon geen twix meer :Y) Dus heb nog steeds geen twix over :')
Maar na m'n vakantie is er nu wel weer iets bijgekomen, (gelukkig) minder dan ik had verwacht terwijl ik me wel een (klein) beetje heb laten gaan. Heb me te goed gedaan aan ongezonde zooi en gewoon er van genoten, dat mocht ik wel van mezelf na 10kg afvallen.

Ik doe trouwens niet iets bijzonders om af te vallen. Ik hou m'n kcal-inname bij in mfp, die gekoppeld is aan Samsung Health, welke ook mijn stappen telt (SHealth werkt trouwens ook gewoon op een Nokia) Ik drink nu water, thee en soms een blikje cola zero (anders drink ik een fles gewone cola leeg :+ )
Het belangrijkste vind ik zelf om 's avonds gewoon mee te kunnen eten, dus daar hou ik altijd rekening mee. Kcal-bommetjes (of iets te snaaien) eet ik alleen op dagen dat ik sport, zoals pizza, friet, chips, etc, zodat ik me daar ook niet druk over hoef te maken. Naast elke dag minimaal een uur wandelen met de hond, sta ik 3x per week op mijn crosstrainer thuis.

Bovenstaande is uiteraard niet gelukt vorige week, maar wat was het allemaal lekker <3

Er is bij mij echt een knop omgegaan, waardoor ik dit kan doen en vol hou. Ik verzon tot eind vorig jaar elk mogelijke smoes om ongezond te blijven leven, tot het kinderlijke af soms. Ben echt verbaasd dat het me nu zo makkelijk af gaat tot nu en hoop dat we allemaal ons doel halen dit jaar **\O/**

LadybirdJarig
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:04

Goed bezig hoor Twix! merk je ook verschil zelf? dus makkelijker bewegen/maat kleiner kleding oid.

Je doet niet zoveel bijzonders zeg je? :oo maar wat je doet is exact de clou van afvallen en ik vind al dat bewegen ook knap! waarom is dat niet bijzonder? wat vind je dan wel bijzonder afvallen? :')

Voor de rest kan ik je helemaal volgen in het gevoel hoor! ik kan dit ook vol houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:10

Bloodymary schreef:
[naam] schreef:

Ze zijn er nog volop hoor! Voor half geld nu... ~~}>

}:0 :7

Nee ze komen er niet meer in nu := , geneog is geneog

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:14

Ik heb nu bovenkleding een maat kleiner en ik draag sloeber broeken volgens m'n vriend :') Hij vindt het ook jammer dat m'n borsten ook mee afvallen := Maar wil nog niet echt gaan shoppen, maar m'n broeken moeten binnenkort echt vervangen worden. Maar ook m'n bh's zullen snel moeten worden vervangen.

Met niets bijzonders bedoel ik dat ik alleen m'n eetpatroon/gewoonte heb aangepast. De hond was er al en ook de crosstrainer gebruikte ik al. Dat ik niet afviel of zelfs aan kwam is puur teveel kcal naar binnen werken geweest.
Ik eet dus normaal (geen specifiek dieet) en sport niet echt extreem. Dat vind ik nu niet echt iets speciaals.

Tortilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:15

Gefeliciteerd Mizora!

Ik ook aangekomen met de paasdagen, dus ook niets doorgegeven :)

Wat goed Twix! Ook dat die knop zo om is.
Moet wel zeggen dat ik daar een beetje bang voor ben, dat ik straks zo een cup kwijt ben en het dan (nog meer) gaat hangen..

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:51

Ben banger voor teveel vel rondom m'n buik, dan voor hangtieten. :')

Moet ook zeggen dat ik blij was om met Pasen niet in NL te zijn. Chocola is ook een valkuil. Pas geleden nog een zak paaseieren als lunch leeggegeten O:)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:53

Na een lange tijd meelezen en af en toe posten
Kan ik nu eindelijk weer melden dat ik me hoofd er weer even bij kan houden..
Zaterdagavond 6km hardgelopen
Vanmorgen een uur gesport (fitness)
Hoop morgen en vrijdag weer heen te kunnen...

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:58

Ooh Mizora je bent jarig 8)7
Heb dat hele cadeautje bij je naam niet gezien haha.
Gefeliciteerd Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:01

Mizora gefeliciteerd! Y)(^)

Vroeg me al af waarom er een cadeautje naast je naam stond haha

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:07

Siricj en lemanthia ook hier welkom!
Siricj, mijn streefgewicht is ook 60 KG :+

IngridM: wat er gebeurd? Toch niks met je pony? Knap dat je weer zo herpakt :(:)

Mizora: van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* Bedankt voor de tabel, en je vergeet te noemen dat je ook mooi afvalt de laatste weken, knap hoor!

NoTwixLeft: chapeau!

Zelf hier de paaseitjes wel redelijk overleefd, wel eens wat gehad natuurlijk maar gewoon normaal.
Heb nog wel een chocolade paasei gekilled zondag :') Beetje genieten moet ook kunnen hoor! Er zijn altijd nog meer normale dagen dan feestdagen voor de balans. Qua gezondheid gaat het hier nog steeds prutjes helaas. Nu weer een schimmelinfectie in de keel. Met een beetje geluk is april mijn laatste prutmaand.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:14

Gefeliciteerd Mizora met je verjaardag! En Twix met je afgevallen kilo's! Erg knap!

Mijn broertje heeft me uitgedaagd om 5 kilo af te vallen de komende 10 weken. Gaat hij ook doen. En die ben ik aan gegaan. Ik merk dat ik echt dit soort korte deadlines nodig heb, anders verval ik weer in mijn oude patroon. Ik heb inmiddels alle drinken vervangen door water met een scheutje limoensap. En ik drink altijd veel groene thee zonder suiker. De komende tijd laat ik het daarbij. Ongemerkt dronk ik toch weer wat teveel sapjes en (light) fris. Ben weer wat fanatieker op de loopband en probeer als lunch altijd een salade bij mijn broodjes te eten en ook 's avonds meer groente dan aardappels/pasta/etc te nemen. Eens kijken wat dat oplevert.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:24

Vandaag trouwens het laatste beetje uit zo'n ultraconcentreerd limonadeflesje gedaan, de eindstand komt op 11 kannen van ruim 2L, waar de verpakking aangeeft dat je er 6 liter van hoort te maken. Dus 4x zoveel van 1 flesje (2.2x11= 24L). En in 1 flesje zit 48ml, oftewel zo'N 75ml. Iedere liter siroop bevatte dus 3kcal, een mooie vervanging van water voor mij, want water drink ik altijd veel te weinig.

Ik ben inderdaad ook mooi afgevallen de afgelopen maand, en ik voel echt de drive om er zo veel mogelijk mee door te gaan. Zo af en toe zitten er slechte dagen tussen, maar meestal gaat het goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 17:02

Mizora, welke limonade heb je?