Ik heb er echt veel te weinig kennis van.
Valt dit ook onder een Toner of iets wat niet dekt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik durf dat voorzichtig tegen te spreken. Mijn moeder heeft bruin haar met veel grijze haren er tussen. Dit verf ik al jaren asblond. Ze koopt iedere keer verf van een ander merk.
En het verft de uitgroei gewoon mee. En het ziet er nooit lelijk uit. Wel met verschillende schakeringen maar het vloekt niet.
In de blonde haarverf bij de drogist zit vaak ook bleek.
Noahh_h schreef:Oké, dank je wel. Ik durf zelf niet met permanenten verf aan de slag.
Ik heb er echt veel te weinig kennis van.
Valt dit ook onder een Toner of iets wat niet dekt?
[ [url=m/UN4pV9.png]Afbeelding[/url] ]
xFace schreef:Hopelijk heeft er hier iemand ervaring mee. Ik heb geblondeerd haar maar is nu al redelijk as/donkerblond, met wat donkere uitgroei aan de bovenkant. Ik wil dit zelf verven met een wat donkerdere asblond, zou je dan verschil zien tussen het geblondeerde en de uitgroei? Ben bang dat er toch een verschil in ondertoon oid ontstaat
xFace schreef:Hopelijk heeft er hier iemand ervaring mee. Ik heb geblondeerd haar maar is nu al redelijk as/donkerblond, met wat donkere uitgroei aan de bovenkant. Ik wil dit zelf verven met een wat donkerdere asblond, zou je dan verschil zien tussen het geblondeerde en de uitgroei? Ben bang dat er toch een verschil in ondertoon oid ontstaat
Rebel_Jits schreef:Deze spray werkt wonderen voor mij. Geen statisch haar, geen frizz, zacht haar en glanst mooi. Ik smeer het altijd na het douchen in handdoekdroog haar.
[ Afbeelding ]
Ik ga beginnen met curly girl en heb vanalles besteld. Hier zijn enkel supermarkten open, dus moest wel bestellen. Hopelijk niet te lang wachten, kruidvat en bol hadden al niets meer
IMANDRA schreef:Hoihoi, heeft iemand hier toevallig ervaring met het zelf ontkleuren van je haar? Ik heb er nu donkerblauw inzitten en wilde binnenkort naar een andere kleur gaan. Liefst ontkleuren zonder bleek, als dat kan. Daar durf ik mijn handen niet aan te branden (wilde eigenlijk ook gewoon naar de kapper gaan voor een nieuwe kleur maar dat wordt nu een beetje moeilijk). Als het niet kan dan ga ik denk ik gewoon door met blauw erop smeren
Over statisch haar: ik vind leave-in conditioner altijd goed ertegen helpen. Mijn haar kan ook heel statisch worden soms.
Ik heb een borstel met varkenshaar, maar daar krijg ik soms alsnog statisch haar van.