Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik vind dat een beetje de omgekeerde wereld superpony. Je zoekt iemand wiens stijl je aanspreekt en dan laat je de tattoo in die stijl zetten. Als iemand strakke tattoos zet in Japanse stijl, kan je niet verlangen dat diegene maar een watercolor tattoo bij je zet alleen maar omdat jij dat als klant zonodig wil.
enamorada schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg hem echt verschríkkelijk slecht op de foto, het licht is bagger en er zit een folietje omheen, dus hier even een foto van het plakkertje:
[ [url=m/cqygwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fennadev schreef:Hoi,
Ik zet toch maar weer even een stipje. Ik was ook in het vorige topic aanwezig, maar heb maar 1 tatoeage nog altijd. Maar toch kriebelt het ergens weer, ik zou nu het liefste de quote 사 남자, 하나 천사 (4 men, 1 angel) op mijn pols zetten en dan met 5 sterren eromheen. Maar ik ben ook erg bang dat ik daar spijt van ga krijgen, vooral omdat hij niet meer helemaal klopt als 1 van de nog 4 levende leden van SHINee komt te overlijden. En nu ga ik weer in meeleesmodus.
enamorada schreef:Even een snelle foto: (hoek is echt verschrikkelijk, daarom ziet het er een beetje lomp achtig uit)
[ [url=m/ajjkif.jpg]Afbeelding[/url] ]