Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Is het misschien een idee om een whatsappgroepsapp te maken?
Ik ben daar wat sneller in dan zo via bokt, maar merk wel dat ik jullie motivatie en ideeen goed kan gebruiken! Ook vind ik het fijn om gewicht te delen maar dat wil ik dan liever niet op internet zetten enz.
Hoor graag over animo voor is! Zoja, stuur me een pb en dan start ik er een op!
Eulogy schreef:Klinkt goed Sanne! Ik kan mezelf er nooit toe zetten om ook echt als sport te zwemmen, "zwemmen" vind ik heerlijk maar dan is het meer een beetje dobberen meestal
Ik heb studieverlof vandaag, morgen examen. Voel me er redelijk positief over dus ik lig nu om half 10 nog in bed en ga straks eerst even naar de sportschoolLijstje, tussendoortjes nog niet echt gepland:
O: Skyr met perzik/framboos (is een special edition, koop dat soort smaakjes normaal nooit omdat er altijd suiker in zit maar deze is het waard en het past in m'n macro's), eiwitreep pinda/chocola
L: weet ik nog niet, heb niks in huis dus na de sportschool even naar de supermarkt
A: boerenkoolstamppot met rookworst (vorige week meegenomen uit Nederland dus het kan weer)
B: lopend naar de sportschool en terug denk ik (uur in totaal), uurtje leg day, 20 minuten loopband