Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_O schreef:Greetje gefeliciteerd! Wat een mooie tijd! En je volgende doel?
anne_bento schreef:Ben nog steeds zoo benieuwd! Wil graag met atletiek bij 10+ kilometers bij warm weer wat water meenemen. Dat doe ik nu in zo'n soft flask in m'n hand maar dat loopt maar irritant. Vind de flip belt nog best wel prijzig en ben alsnog bang dat ie opkruipt dus ben nog steeds niet overstag. Wel al 100x naar gekeken ofzo.Ik heb overigens gister voor het eerst met Flipbelt gelopen. Zocht iets voor mijn sleutels en waterfles en vind een heuptas echt helemaal niks, bleef maar draaien en doen. Was positief verrast! Normaal alles wat op mijn heupen valt kruipt omhoog omdat mijn taille veel smaller is, maar deze bleef mooi op mijn heup zitten, is helemaal niet verschoven en ik voelde hem helemaal niet zitten! Had hem zonder waterfles, maar deze ga ik ook aanschaffen, toch wel fijn met langere lopen in de warmte
Kiwipitje schreef:Ik ben nu twee weken na de marathon rustig aan mijn trainingen weer iets aan het opvoeren. Wil niets forceren dus analyseer mijn hartslag en hoe ik me voel tijdens trainingen en pas daar weer op aan. Gisteren voor de eerste keer weer bij atletiek mee gelopen en was echt weer leuk. Iedereen vroeg naar de marathon en kreeg zelfs nog een blok Tony
Greetje63 schreef:Ging top! Had een tijd van 4:25 in gedachten omdat ik vorig jaar in Rotterdam 4:38 liep maar kwam binnen op 4:13Kiwipitje schreef:Ik ben nu twee weken na de marathon rustig aan mijn trainingen weer iets aan het opvoeren. Wil niets forceren dus analyseer mijn hartslag en hoe ik me voel tijdens trainingen en pas daar weer op aan. Gisteren voor de eerste keer weer bij atletiek mee gelopen en was echt weer leuk. Iedereen vroeg naar de marathon en kreeg zelfs nog een blok Tony
Hoe was je marathon gegaan? Volgens mij hier nog niets over geschreven toch Of heb ik er over heen gelezen?
anne_bento schreef:Daar heb je wel een punt Greetje63.. misschien moet ik ook even aanvoelen hoe m'n benen voelen na de wandeling en 10 km wedstrijd
Yonker schreef:Nog steeds opbouwende naar de 5km hier... gisteren voor het eerst 20minuten achter elkaar (hard)gelopen.... en toen voelde ik het al beetje. Mijn schenen![]()
Nu merk ik vandaag met lopen dat ik ze wel voel..... nu ben ik heel erg van naar mijn lichaam luisteren. Morgen zou ik eigenlijk weer moeten... Net als gisteren 20min en 15 min met even lopen ertussen van 2 min... doe ik er wel goed aan om door te lopen of krijg ik dan een blessure?? Ik wil eigenlijk niet stoppen maar ik wil ook geen blessure