Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Gelukkig heb ik dan wel weer een kleine radar in huis die het meestal detecteerd voor dat ik er midden in ga staan: oh neeeee mama kijk, pico buikpijn.
Mars schreef:Bleh mensenkak, nee danku of het nu van een baby of bejaarde is
Dierenpoep en kots heb ik dan weer totaal geen moeite mee.
F_Orumster schreef:Evelijn schreef:Wat vervelend F_Orumster... heel veel sterkte. Je had volgens mij wel geschreven dat je zelfs in begin vd relatie duidelijk was geweest en dat je nu vanwege zijn kinderwens toch opzoek was of dat voor jou ook iets zou zijn... was het voor hem een veranderende wens?
Dat klopt! Hij dacht dat ik wel bij zou draaien maar begon te blokkeren op de invulling van vrije tijd. Als ik leuke dingen wilde doen had ik maar aan kinderen moeten beginnen.
Magrathea schreef:Ibbel schreef:Denk je de cultuurshock van dat arme kind eens in. Thuis mag alles, en op school zijn er opeens regeltjes.
En húp, daar krijgt het volgende kind het etiketje 'ADHD' plus de bijbehorende medicatie....
Ja of je stuurt je kind naar het vrij onderwijs ofzo
Mars schreef:Scholen en hun regelsStorm en Vlindertje zijn prachtige vrije zieltjes die zichzelf moeten kunnen ontplooiien zonder beperkingen van onze stomme maatschappij
Santigo_ schreef:Mars schreef:Scholen en hun regelsStorm en Vlindertje zijn prachtige vrije zieltjes die zichzelf moeten kunnen ontplooiien zonder beperkingen van onze stomme maatschappij
![]()
denk je toch ook eens in zeg. Als stormpje en vlindertje beperkt worden dan kunnen ze zich nooit goed ontplooien en worden ze depressieve tieners hoor
Magrathea schreef:laetitia schreef:
Een jáár verlof voor beide ouders!? Schei toch uit man...
Hoewel ik het standpunt van de man begrijp krijg ik wel echt jeuk van het hoge 'vroeger was alles betuuur'-gehalte
Wendy schreef:Nou ja... op zich snap ik dat stuk over die hechting zeker wel. Al vind ik dat primair de verantwoordelijkheid van de ouders zelf, en niet die van de maatschappij. Dus als ze verlof willen hebben rondom de geboorte van een kind in het kader van de hechting, dan mogen ze dat lekker zelf regelen.