Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:43

dat ziet er jammie uit maan

Sherivey

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:49

Ziet er lekker uit :j

Over ontlasting, ik kan dat dus ook bijna niet ergens anders dan thuis := ik ga momenteel elke dag of om de dag. Maar heb periodes gehad dat ik maar 1x in de week kon. Was niet heel gezond

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:47

Ach bij mij is het wisselend. De ene keer 2x per dag de andere keer 2 dagen niet.

Wat heb jij toch altijd inspirerende lijstjes maanlicht! Echt super leuk.

Buikspieren moet ik ook trainen... Zou wel heel goed zijn. Al voelde ik me toen ik wat rek en strek oefeningen deed ook al een stuk lekkerder op het paard.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:19

@ Janine, ik rijd nu idd een friesje...maar als hij z'n rug niet goed gebruikt steken m'n benen er toch een stuk onder vandaan, echt mooi vind ik dat niet...gelukkig is dat alleen wel eens op buitenrit, daar ziet ie veel spoken en gooit z'n kop omhoog
Als ik te weinig eet, gaat m'n maag gewoon knorren... :+ als ik niet lekker ben eet ik snel te weinig, maar dan knort m'n maag ook niet....lekkere trek heb ik altijd wel...ik moet echt wel heeeeel ziek zijn wil ik geen zin hebben in eten...
Volgens de OP is dat spaarstand verhaal achterhaald, geloof wel dat echt onder je BMR gaan zitten niet goed is voor je lijf....maar dat vasten is niks voor mij, als ik trek heb dan eet ik iets, maar niet zoveel en ongezond meer als voorheen...

Na dat plaatje van maanlicht lust ik ook wel weer wat :9

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:26

Lekkere trek :') altijd!
Maar ik geef er bijna niet meer aan toe. En als ik dan wel eens doe. Prima..... Ga niet allemaal meer vervangers zoeken om het maar gezond te houden haha.
Ik heb een keer 2 weken niet gegeten van ellende. Nou je lichaam is niet blij met je. Van vitamine b12 te kort tot allemaal vage lichamelijke klachten waar geen oplossing voor was. (Uiteraard ook nog toen ik wel weer wat kon eten)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:47

Pallatin schreef:
@ Janine, ik rijd nu idd een friesje...maar als hij z'n rug niet goed gebruikt steken m'n benen er toch een stuk onder vandaan, echt mooi vind ik dat niet...gelukkig is dat alleen wel eens op buitenrit, daar ziet ie veel spoken en gooit z'n kop omhoog
Als ik te weinig eet, gaat m'n maag gewoon knorren... :+ als ik niet lekker ben eet ik snel te weinig, maar dan knort m'n maag ook niet....lekkere trek heb ik altijd wel...ik moet echt wel heeeeel ziek zijn wil ik geen zin hebben in eten...
Volgens de OP is dat spaarstand verhaal achterhaald, geloof wel dat echt onder je BMR gaan zitten niet goed is voor je lijf....maar dat vasten is niks voor mij, als ik trek heb dan eet ik iets, maar niet zoveel en ongezond meer als voorheen...

Na dat plaatje van maanlicht lust ik ook wel weer wat :9

Nouja, ze komen er wel onderuit hoor... Maar het kon lelijker zeg maar :P
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5757666D

Maar gelukkig vaak op het coupon gelezen dat we een mooie combinatie zijn. Dat is goed voor m'n zelfvertrouwen _O-

Maar ik heb ook wel op een haflinger gereden waarbij m'n benen er niet echt meer onderuit staken. Voor de liefhebber, daar zijn foto's van _O-

Ik kan dat stukje trouwens niet vinden in de OP Pallatin...

vibabu schreef:
Lekkere trek :') altijd!
Maar ik geef er bijna niet meer aan toe. En als ik dan wel eens doe. Prima..... Ga niet allemaal meer vervangers zoeken om het maar gezond te houden haha.
Ik heb een keer 2 weken niet gegeten van ellende. Nou je lichaam is niet blij met je. Van vitamine b12 te kort tot allemaal vage lichamelijke klachten waar geen oplossing voor was. (Uiteraard ook nog toen ik wel weer wat kon eten)

Ooooh ik heb net lekkere trek gehad en daarom een stukje chocola gegeten. Wel super puur. Straks maar een appel eten. En ik heb nog een stuk courgette in de koelkast liggen. Nomnom, net noten!!

Waarom heb je toen 2 weken niet gegeten? Ellende van ziek/griep? Of stress/burn out?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:52

Lekkere trek heb ik heel vaak :') net een blikje makreelfilet in tomatensaus gegeten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:52

Dilan93 schreef:
Lekkere trek heb ik heel vaak :') net een blikje makreelfilet in tomatensaus gegeten

Dat versta ik dan weer niet onder lekkere trek! :P Was het lekker?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:09

Dank je Vibabu! Ik vind het ook heel leuk om leuke lijstjes te verzinnen haha!

Ziet er super netjes uit hoor Janine! :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:14

Janine1990 schreef:
Dilan93 schreef:

Dat versta ik dan weer niet onder lekkere trek! :P Was het lekker?

Ik zie makreel als snack :P maar ja, was heel lekker. Helaas maar een klein blikje, maar makreel is nogal vet dusja

Janine1990

Maanlicht schreef:
Dank je Vibabu! Ik vind het ook heel leuk om leuke lijstjes te verzinnen haha!

Ziet er super netjes uit hoor Janine! :D

Dankje! Ik vind het ook niet storend, nog nooit de vraag gehad of hij zo klein is of ik zo groot.

Ik vind jouw lijstjes ook erg leuk aldoor! Dan vind ik het toch wel een beetje jammer dat ik nog thuis woon en niet elke dag voor het eten kan zorgen. Want als het aan mij lag aten wij hele andere dingen!

De skinny orange chicken is in ieder geval opgeslagen voor de komende week! Ik denk woensdag :D

Janine1990

Dilan93 schreef:
Ik zie makreel als snack :P maar ja, was heel lekker. Helaas maar een klein blikje, maar makreel is nogal vet dusja

Maar wel heel gezond, toch? Dus pluspunt...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:15

Volgens mij wel ja :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:16

Ik woon ook thuis hoor Janine maar ik kook gewoon alles zelf (enige nadeel is dat ik het ook zelf moet betalen maar so be it :') Kan wel lekker mn eigen gang gaan :)) )

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:19

xNavatu schreef:
Ik woon ook thuis hoor Janine maar ik kook gewoon alles zelf (enige nadeel is dat ik het ook zelf moet betalen maar so be it :') Kan wel lekker mn eigen gang gaan :)) )

Hoe doe je dat dan? Eet je later dan je ouders? Of??
Wij hebben maar één fornuis met 4 pitten (heten het nog pitten met inductie??), vaatwasser heeft geen ruimte over zeg maar, dus dat zie ik sowieso niet echt zitten. Nadeel is dat m'n ouders wel regelmatig iets voorgeschoteld krijgen wat niet helemaal gelukt is _O-

Ik vind het wel heel gezellig om even een moment met m'n ouders te hebben. En ach, zolang ik thuis woon moet ik me gewoon maar aanpassen.
Er zit in ieder geval weer wat leuks aan te komen, mag dinsdag weer op gesprek bij hetzelfde bedrijf als vorige week... Dus wie weet komt er wat schot in de zaak ;)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:20

Mijn body en fit shop bestelling is binnen. Gisteravond besteld en nu al in huis :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:24

Dilan93 schreef:
Mijn body en fit shop bestelling is binnen. Gisteravond besteld en nu al in huis :D

Wat heb je besteld? Of heb ik iets gemist :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:25

Ik eet een stuk later dan mijn ouders ja :j die zijn heel erg 'nederlands' zo als ik het noem en eten elke dag stipt om 6 uur, ik heb dan nog niet echt veel trek ofzo dus eet daarna pas. Soms zelfs pas om 8 uur. En als ik eet neem ik mn bord gewoon mee naar voren waar mn ouders dan ook zitten :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:28

xNavatu schreef:
Ik eet een stuk later dan mijn ouders ja :j die zijn heel erg 'nederlands' zo als ik het noem en eten elke dag stipt om 6 uur, ik heb dan nog niet echt veel trek ofzo dus eet daarna pas. Soms zelfs pas om 8 uur. En als ik eet neem ik mn bord gewoon mee naar voren waar mn ouders dan ook zitten :))

Oooh zo, ja dan kan het inderdaad makkelijk! En ook nog gezellig.
Ik vind het wel fijn om op tijd te eten omdat ik vrijwel elke avond ook nog weg ben.

Heb alleen afgelopen november één keer gedacht dat ik best om half 10 nog wel kon eten. Ik dacht dat ik dan wel thuis zou zijn, in verband met vroege training. Helaas was ik pas om 11 uur thuis, hartstikke labiel en m'n eten niet meer gehad omdat ik de volgende ochtend toch moest werken. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:36

Janine1990 schreef:
Dilan93 schreef:

Wat heb je besteld? Of heb ik iets gemist :o

Whey, voor 12 shakes, eiwitrepen en proteïne koekjes :9

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:48

Moest even teruglezen Dilan, en gevonden... Ben benieuwd of het wat gaat helpen. Wat verwacht je er zelf van?

Net m'n rijjasje gepast, het past gelukkig nog wel. Maar moet wel echt wat af hoor, dan valt ie weer veel mooier. Zeker nu die gepimpt is.

Laarzen ook even geprobeerd, die lijken nu beter te passen. In principe zijn de maten perfect, maar precies onder m'n knie krijg ik zo'n vochtbult. Ik dacht eerst dat het van het bewegen was, maar ben vanochtend naar de sportschool geweest en kennelijk gaat het er dan wel weg.
Twee weken geleden les gehad, toen zaten er echt behoorlijke vochtbulten.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:01

Het is voor mij vooral om wat extra eiwit binnen te krijgen nu ik meer ga sporten. Dus een reep of shake als tussendoortje na de training. Dd koekjes wil ik gewoon om te kijken of die lekker zijn :P

Fijn dat alles nog past. Alleen balen van de vochtbulten :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:06

Dilan93 schreef:
Het is voor mij vooral om wat extra eiwit binnen te krijgen nu ik meer ga sporten. Dus een reep of shake als tussendoortje na de training. Dd koekjes wil ik gewoon om te kijken of die lekker zijn :P

Fijn dat alles nog past. Alleen balen van de vochtbulten :(

Nou ik ben erg benieuwd of de koekjes lekker zijn! :P
Hopelijk helpt het je wat!

Morgen maar even kijken of ik wat vochtafdrijvende thee kan bietsen van m'n mams :P

Iets dat ik sowieso wel interessant vind in het kader van afvallen...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:30

Gewone groene thee werkt ook vochtafdrijvend toch?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:13

Citaat:
Waarom heb je toen 2 weken niet gegeten? Ellende van ziek/griep? Of stress/burn out?

Hele nare "liefdes"relatie en een burn-out :j gevolgd door zware depressie.

Lijstje van vandaag:
O:rijstwafel, peer
T: snack a Jack
L: 3 broodjes, 2 met kaas en 1 met pindakaas
T: mandarijntje
D: macaroni met zalm, mini tomaatjes, courgette en geitenkaas
Cadeautje: chocoladegebakje met slagroom :9

Nu eerst even m'n pony rijden :)