Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pallatin schreef:@ Janine, ik rijd nu idd een friesje...maar als hij z'n rug niet goed gebruikt steken m'n benen er toch een stuk onder vandaan, echt mooi vind ik dat niet...gelukkig is dat alleen wel eens op buitenrit, daar ziet ie veel spoken en gooit z'n kop omhoog
Als ik te weinig eet, gaat m'n maag gewoon knorren...als ik niet lekker ben eet ik snel te weinig, maar dan knort m'n maag ook niet....lekkere trek heb ik altijd wel...ik moet echt wel heeeeel ziek zijn wil ik geen zin hebben in eten...
Volgens de OP is dat spaarstand verhaal achterhaald, geloof wel dat echt onder je BMR gaan zitten niet goed is voor je lijf....maar dat vasten is niks voor mij, als ik trek heb dan eet ik iets, maar niet zoveel en ongezond meer als voorheen...
Na dat plaatje van maanlicht lust ik ook wel weer wat
vibabu schreef:Lekkere trekaltijd!
Maar ik geef er bijna niet meer aan toe. En als ik dan wel eens doe. Prima..... Ga niet allemaal meer vervangers zoeken om het maar gezond te houden haha.
Ik heb een keer 2 weken niet gegeten van ellende. Nou je lichaam is niet blij met je. Van vitamine b12 te kort tot allemaal vage lichamelijke klachten waar geen oplossing voor was. (Uiteraard ook nog toen ik wel weer wat kon eten)
Maanlicht schreef:Dank je Vibabu! Ik vind het ook heel leuk om leuke lijstjes te verzinnen haha!
Ziet er super netjes uit hoor Janine!
xNavatu schreef:Ik woon ook thuis hoor Janine maar ik kook gewoon alles zelf (enige nadeel is dat ik het ook zelf moet betalen maar so be itKan wel lekker mn eigen gang gaan
)
xNavatu schreef:Ik eet een stuk later dan mijn ouders jadie zijn heel erg 'nederlands' zo als ik het noem en eten elke dag stipt om 6 uur, ik heb dan nog niet echt veel trek ofzo dus eet daarna pas. Soms zelfs pas om 8 uur. En als ik eet neem ik mn bord gewoon mee naar voren waar mn ouders dan ook zitten
Dilan93 schreef:Het is voor mij vooral om wat extra eiwit binnen te krijgen nu ik meer ga sporten. Dus een reep of shake als tussendoortje na de training. Dd koekjes wil ik gewoon om te kijken of die lekker zijn
Fijn dat alles nog past. Alleen balen van de vochtbulten
Citaat:Waarom heb je toen 2 weken niet gegeten? Ellende van ziek/griep? Of stress/burn out?