Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bienotje schreef:Zo meiden, meelezer meldt zich weer eens. Wat gaan jullie hard hier!
Ik wilde even zeggen dat ik het leuk vind jullie stashes zo te zienWil mezelf er ook wel een keer aan wagen misschien. Vind jullie stashes wel bescheiden trouwens, ik heb vooral variatie maar veelal wat minder dure producten moet ik zeggen
Ik probeer het wel een beetje in de perken te houden, dus als mijn make-up lade te vol wordt zoek ik weer eens uit wat ik niet gebruik en dat geef ik weg aan wat dochters van diverse vrienden. Zij ook weer blij
En als laatste trouwens, jullie hebben mij ook om hier hoor. Afgelopen maandag heb ik ook mijn allereerste MAC lipstick aangeschaft
Eight schreef:Er zou in de bijenkorf Amsterdam toch een nieuwe makeup afdeling worden gemaakt? Weet iemand om welke merken het gaat?
Djilna schreef:Stond op glamour.nl ook een artikel over. Gaat morgen open geloof ik. En dan ga ik vrijdag naar Utrecht ipv Amsterdam
Citaat:Het oude assortiment is namelijk uitgebreid met Tom Ford Beauty, Laura Mercier, Sisley, Givenchy, Dermalogica en La Prairie. Ook wordt het geuren assortiment verrijkt met Dior La Collection privée, Roja Dove, Bella Bellissima, Czech & Speake, Prada les Infusions, Chanel N°5 900 ml bottle, YSL le Vestiaire des Parfums en Guerlain the exclusive collection. Dit gaat een mooie kerst worden..
linoleum schreef:UD x Gwen Stefani is ook van mijn wishlist af. Zag review op Beautylab en valt me beetje tegen. Te veel neutraal en jammer dat grootste deel van de "knal"kleuren zo roze is. Had liever nog een lekkere oranje of groene erbij gehad, vind dat wel passen bij Gwen Stefani. Scheelt weer 50 euro!
Lovelucydan, heb er geen ervaring mee, maar wil je de creme of de poeder versie? Ben ontzettend benieuwd naar de creme versie, maar de fair en light is hiervan nog niet in Nederland te krijgen.