Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelys

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:45

xriannex let wel op dat je lichaam niet altijd gewend is aan de klappen die je kan krijgen met het hardlopen. De kans dat je blessures oploopt is wel groter. Ik zou als je graag wil beginnen eens een lesje van Evy pakken (bijv week 4 is een kilometer of 3 lopen en wandelen afgewisseld).

@lucifertje wat lekker shoppen! Ik sport ook met mijn hardloopschoenen.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:59

Vivian, welkom!
Gianti, nog maar een keer beterschap dan! Het heerst echt volgens mij.
Lucifertje, shopse! Ik fitness ook gewoon op mijn hardloopschoenen, bevalt mij prima eigenlijk.

Ik heb gister mijn meting gehad, mijn vetpercentage is 4,3% gedaald *\o/* Baal wel, want ik scheel op de sportschool 2,5kg met thuis. Dus heel waarschijnlijk weegt mijn weegschaal thuis niet goed. Ze hebben me ook gezegd dat ik de weegschaal daar écht als betrouwbaar kan aannemen. Maar goed, dan maar 2,5 kg extra erafsporten! Ben nu toch bezig :+ Gisteren een nieuw schema laten opzetten. Eigenlijk bijna alle apparaten eruit gegooid en losse oefeningen in de plaats laten zetten. Daarbij gister de syngrie meegedaan, iedereen aan het bikkelen en laatste rondje de gewichten omlaag, terwijl ik het laatste rondje even extra gewicht erbij heb gepakt. -Schouderklopje voor mezelf-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:59

Kijk, dat is heerlijk nieuws Russel! Bij mij zit er trouwens ook best een verschil tussen thuis en de sportschool hoor.. Dus ik weeg me gewoon echt niet meer thuis.
Super goed bezig!!

Ik had vandaag ook weer m'n weegmoment op de sportschool. Ben 2 kg vetmassa kwijt in één week, m'n gewicht is gelijk gebleven, maar dat kan volgens de instructrice komen omdat ik nu spiermassa aan het aanmaken ben. Ik doe een vreugdedansje, ben op de goede weg! :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:00

Welkom Vivian!

En goed bezig iedereen :D

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:10

Dank jullie :)
Fitnessen jullie om af te vallen? Of beter in je vel? Strakker lichaam? Betere conditie?
Of een combi van al het bovenstaande :p

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:12

Voor mij voor sterkere lijf voor paaldansen en betere ass :P

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:32

Voor alles eigenlijk :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 16:52

Vivian__ schreef:
Fitnessen jullie om af te vallen? Of beter in je vel? Strakker lichaam? Betere conditie?

Ik kies antwoord d. Alle bovenstaanden :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:45

Ik ook antwoord d, haha.
Russel, goed bezig, netjes hoor!

Ik ga volgende week shoppen, ik heb echt niks meer in de kast voor de zomer met 15kg minder nu. Draag al de hele winter afwisselend 2 rokjes en een jurk zo'n beetje. Shirt met korte mouwen nog wel helemaal 4. Dus voor de vakantie even goed inslaan, yes! Ben al in november begonnen met een potje maken dus kan helemaal los!

Vivian, ik denk dat het goed is om eens te berekenen hoeveel je lichaam nodig heeft per dag en daar dan een realistische hoeveelheid kcal af te halen (bijvoorbeeld 30%). Dan heb je een mooi beeld en val je mooi stabiel af :)
Morgen vetmeting, ben echt heel benieuwd, heb motivatie nodig nu gewicht stabiel blijft!
En gisteren nieuw PR op mijn deadlift, 50kg nu! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 21:42

Vivian__ schreef:

Ik vooral om af te vallen (moet 20 kilo kwijt wil ik een gezond gewicht hebben) en daarna komen die andere antwoorden :P
Haha, Russel _/-\o_

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:49

Ik fitness voor een strakker lichaam en voor conditieverbetering. Absoluut niet voor afvallen want ik ben al licht zat. Sinds ik ben begonnen in de sportschool weeg ik wel een aantal kilo's meer maar waarschijnlijk dus van spieren, ik zie ook niet aan mijzelf dat ik ben aangekomen (maar wel dat ik gespierder ben geworden). :D Komende twee weken gaat sporten weer lastig worden i.v.m. reizen (ja, alweer, sorry :') ) maaaaaarrrr over twee weken ben ik weer in Nederland. Dat is lang geleden voor mij :P Maar per 1 mei ga ik in Nederland een sportschool abo afsluiten en dan weer flink aan de bak :j

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:04

Ik sport omdat ik het leuk vind om mij uit de dagen en steeds beter te worden. Dat ik hierdoor een beter lijf krijg is mooi meegenomen. Al heb ik daar ook doelen mee, paar pagina's terug :)
Ik fitnessen op mijn sportschoenen verreweg van fijn, maar misschien komt dat ook omdat ik daar van die overpronatieblokken in heb zitten.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:24

Ik fitness om af te vallen en mijzelf wat beter te voelen in mijn eigen lichaam.

Maar ik heb niet een doel hoeveel ik moet afvallen. Ik doe het omdat ik het leuk vind en beter wil worden, niet om een getal te bereiken.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:23

Vandaag een super fijne PT training gehad! Veel benen gedaan en ook nog interval :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:51

Ik sport voor conditie en om strakker te worden. Ben ook veel energieker op dag dat ik sport.

helaas weet ik de sportschool even niet zo goed in deplannen laatste weken veel werken moeder natuurlijk meer zorg nodig ben laatste 3 weken maar 2x geweest shame on me!

Wel 2x per week rondje gelopen vanochtend weer me record verbeters van 6.39m per km naar 6.14m per km

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:42

Hier ook D, haha :D . Deze week gewoon NIET wezen sporten. Zou eigenlijk vandaag gaan maar gisteravond visite gehad, voor 9 man gekookt en aardig wat wijntjes op := .

Van de week maar weer volgas naar de sportschool. Ben ook 4 dagen mijn auto kwijt omdat die gerepareerd moet worden. Heb ik gelijk een goed excuus om naar mijn werk te fietsen (10 km). :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:46

Ik ben heerlijk wezen paaldansen :D :D :D, merk dat ik zo veel sterker ben geworden :):)

Afbeelding

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:29

Zooo gaaf gianti! Lijkt me echt een hele gave sport! Maar... heb je nou een paal in je eigen woonkamer?

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:33

Hoi mag ik me hier ook melden. Ik.heb behoorlijk.overgewicht. en ga vanaf dinsdag beginnen met een personal trainer. Heb er erg veel zin in

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:41

Dank! Ja her is super tof maar ook zo zwaar :D ja hij staat in de woonkamer, maar kan hem weghalen als ik niet train

Welkom callum

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 06:31

Wauw gianti wat een lijf! Om jaloers op te worden en als inspiratie om nog beter te gaan sporten!
Welkom callum, wat leuk dat je met een PT sport :-) dan ga je vaak toch net even tot het uiterste :D

Was mij het weekend wel met eten, Jezus! Zaterdag bruiloft en een halve Bossche bol. Zondag vriendlief jarig en naar de Griek en zelf een taart gemaakt. Deze week maar even flink opletten.

Maandag: bootcamp
Dinsdag: kracht
Woensdag: bodybalance
Donderdag: personal training en weekendje Schotland!!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:22

Welkom callum. Ontzettend veel succes!

Gaaf zeg lucifertje voor school of gewoom?

Wauw gianti wat knap! Zo gaaf om te zien.

Hier ook mega slecht weekend gehad.
vrijdag sushi gaan eten
zaterdag pizzeria met dame blanche na
gisteren op werk kip maar met gebakken spek en yakkitori saus. Deze week ff weer flink sporten

vandaag op fiets naar werk vanavond hardlopen
morgen kracht
woensdag hardlopen en op fiets na werk
donderdag bodypump
vrijdag op naar maastricht misschien ochtend hardlopen blijven Slapen in maasstricht
zaterdag door naar België en hele dag survivallen!
Zondag na een grotovernachting na huis en rustdag

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 07:27

Wauuw Gianti, vind het zo knap!

Welkom Callum!

Leuk Schotland Lucifertje

Ik ga zo een rondje paardrijden, dan naar school op de fiets & vanavond zumba
Morgen fiets naar school & club core & paarden
Woensdag paarden & fiets naar school
Donderdag fiets naar school & club core
Vrijdag paardrijden

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 08:04

Gianti wat knap!
Welkom Callum
Heerlijk schotland!

Deze week ben ik nog vrij en kan ikdus elke dag sporten.
Vandaag: FunXion en vanavond een clinic hardlopen
Dinsdag: FunXion en paardrijden
Woensdag Hardlopen en FunXion
Donderdag: Funxion
Vrijdag: hardlopen
Zaterdag:?/rust
Zondag: hardlopen

Gisteren heb ik gelopen met Evy. les 16 en dus nu over de helft van deze serie. Hierna ga ik door met de 5-10km en in oktober ga ik de 4mijl lopen. Hopelijk onder de 40 minuten.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 08:53

Callum welkom!

Iedereen lekker druk bezig, lucifertje, heel veel plezier in schotland alvast!

Mijn sporten moet een beetje her en der tussendoor, ik heb al het een en ander geschoven zodat het nog past :o Ben knettertje druk deze week.
Ter motivatie van mezelf, maar hopelijk ook van de mede-overgewicht mensen hier. Ik woog vanmorgen 75.6 kg, byebye overgewicht *\o/*