Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Baal wel, want ik scheel op de sportschool 2,5kg met thuis. Dus heel waarschijnlijk weegt mijn weegschaal thuis niet goed. Ze hebben me ook gezegd dat ik de weegschaal daar écht als betrouwbaar kan aannemen. Maar goed, dan maar 2,5 kg extra erafsporten! Ben nu toch bezig
Gisteren een nieuw schema laten opzetten. Eigenlijk bijna alle apparaten eruit gegooid en losse oefeningen in de plaats laten zetten. Daarbij gister de syngrie meegedaan, iedereen aan het bikkelen en laatste rondje de gewichten omlaag, terwijl ik het laatste rondje even extra gewicht erbij heb gepakt. -Schouderklopje voor mezelf-

Komende twee weken gaat sporten weer lastig worden i.v.m. reizen (ja, alweer, sorry
) maaaaaarrrr over twee weken ben ik weer in Nederland. Dat is lang geleden voor mij
Maar per 1 mei ga ik in Nederland een sportschool abo afsluiten en dan weer flink aan de bak

. Deze week gewoon NIET wezen sporten. Zou eigenlijk vandaag gaan maar gisteravond visite gehad, voor 9 man gekookt en aardig wat wijntjes op
.
, merk dat ik zo veel sterker ben geworden 
ja hij staat in de woonkamer, maar kan hem weghalen als ik niet train
dan ga je vaak toch net even tot het uiterste 
Ben knettertje druk deze week.