Wat een avond en morgenroutines idd
hier ook hoppa reinigen met vichy normaderm face wash en wat creme erop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hier ook hoppa reinigen met vichy normaderm face wash en wat creme erop

en ik gebruik in de ochtend een hele lichte exfoliator, dus het klinkt heftiger Dan het is
ik gebruik wel een hele goede spf, tegen de zon, maar na een peel+ exfoliator zit mijn make up zoveel beter
Deijs schreef:Wow wat gebruiken jullie veelik hou het alleen op een creme en schoonmaken met water en af en toe een scrub.

Heb hem nog niet opgehad. Gisteren makeuploos en vandaag alleen Lancome hypnose drama mascara en MAC Syrup lipstick.. Tijdgebrek, koud in huis
dus wilde mijn bed niet uit
Worth it! 

! Weet iemand nog een makeup must have voor kerst? Heb nog 50 euro te besteden.
Eight schreef:Foundation is altijd zo'n ellende bij mij, ik heb een hele lichte huid met gele ondertoon die best wat dekking nodig heeft. Tot nu toe bevalt alleen bourjois healthy mix, heb al van alles geprobeerd, chanel clinique guerlain en zo ongeveer alle drogisterij merken. Iemand nog een tip voor een fijne foundation?

Haha echt raar hè, dat je lippen er zo snel mee herstellen.
Ik ben er alleen helaas achter gekomen dat ik er allergisch voor ben, krijg er eczeem van om mijn mond.
Net als bij bijna elke lipbalm, maar bij andere krijg ik het vaak ook op mijn lippen.
Dus ik blijf hem wel gebruiken voor als ze echt kapot zijn. Heb nu een crèmepje voor mijn lippen, werkt goed tot nu toe maar bij die van Rituals kreeg ik ook pas na een paar dagen eczeem dus we zullen zien hoe het blijft. 
Welke oogschaduws ga je kopen denk je? 
puur voor de gein
op het moment gebruik ik chanel lumiere in de lichtste kleur en die wordt helaas net te donker..