Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:40

Nice :D

Wat een avond en morgenroutines idd _O- hier ook hoppa reinigen met vichy normaderm face wash en wat creme erop :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:47

@ loose : nope, peel als in dat spul dat alle afval stoffen uit je huid 'trekt' :j en ik gebruik in de ochtend een hele lichte exfoliator, dus het klinkt heftiger Dan het is :D ik gebruik wel een hele goede spf, tegen de zon, maar na een peel+ exfoliator zit mijn make up zoveel beter :j

@ nelleke : haha ja ik ben er nu aan gewend, maar moet er ook wel echt eerder voor opstaan :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:57

Mooi lijstje suus!
Deijs haha beter! Ik heb hem alleen niet gekregen helaas. Ga vanmiddag nog even langs de ici denk ik.

Leuk om die routines van iedereen te lezen!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:12

Deijs schreef:
Wow wat gebruiken jullie veel _O- ik hou het alleen op een creme en schoonmaken met water en af en toe een scrub.

Ik vind het wel lekker zo'n ritueel 's avonds, 's morgens is het wel alleen plens water en dagcrème. Voorheen gebruikte ik eigenlijk alleen een reinigingsgel en nacht + dagcrème. Tegenwoordig is het iets uitgebreider :D
Mijn duurste gezichtsproduct is nu mijn Emma Hardie cleanser die je ook als masker kunt gebruiken. Ben erg benieuwd!
En dan afhankelijk van seizoen/weertype verschillende dag/nachtcrèmes. Van merken als Kruidvat, Yves Rocher, Elisabeth Arden en Lush :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:13

Suus, leuke aankopen. En ook Rebel dus :D Heb hem nog niet opgehad. Gisteren makeuploos en vandaag alleen Lancome hypnose drama mascara en MAC Syrup lipstick.. Tijdgebrek, koud in huis :brr: dus wilde mijn bed niet uit :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:55

Wat ik trouwens echt vervelend bij de ICI site vind is dat ze met 2 bedragen werken. Het bedrag waarvoor ze het verkopen, en het advies bedrag. Dat laatste rekenen ze de korting op.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:26

Ik weet niet meer wie de tip van de Rituals lipbalsem gaf, maar wat een wondermiddel. Zaterdag nog mn lippen kapot tot bloedens toe. Maandagmiddag gelijk de balsem gekocht en vandaag al weer perfect gladde lippen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:33

Oh dan moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken!!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:45

En wow, wat is de make-up van Tom Ford duur zeg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:55

Ja maar dat is Tom Ford :P Worth it!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 11:58

is het echt het geld waard ja??

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:15

Ik vind van wel!! :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 13:47

Thanks meiden :)

Ik ben ook een lazy persoon als t komt tot reiniging, en m'n huid straft me ook niet echt af dus dat wordt er niet beter van..
Ochtend:
Evt verwijderen van wat makeup restjes indien nodig
Spf indien nodig
Crème van embryolisse

Avond:
Als ik douche:
Reinigen met een spons waar je geen spul voor nodig hebt
Ongeveer 1 keer per 2 weken microdelivery peal
Als ik niet douche:
Reinigen met miccelaire water
Tonic indien nodig
Crème van embryolisse

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:31

Wat een routines hebben sommigen hier, knap als je je er aan kan houden :)! Weet iemand nog een makeup must have voor kerst? Heb nog 50 euro te besteden.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:32

Nieuwe foundation nodig? Mooie blush misschien? Of ehm Chocolate Bar palette van Too Faced? :D

Equilibria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:47

Ik heb nog een nieuwe foundation en gezichtslotion van Giordani Gold. Ook nog wat andere 1 x gebruikte make-up van Revlon. Een foundation en camouflagepen, iemand interesse?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:52

Foundation is altijd zo'n ellende bij mij, ik heb een hele lichte huid met gele ondertoon die best wat dekking nodig heeft. Tot nu toe bevalt alleen bourjois healthy mix, heb al van alles geprobeerd, chanel clinique guerlain en zo ongeveer alle drogisterij merken. Iemand nog een tip voor een fijne foundation? :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:11

Bobbi Brown!
Ik ben ook bleek met een warme (gele) ondertoon, voorheen gebruikte ik altijd Dior foundation naar Bobbi Brown past zoveel beter bij mijn huidskleur!

Ik heb zelf een egale huid, gebruik het puur om mijn gezichtskleur te egaliseren, mijn foundation geeft dus een minimale dekking. (ik gebruik de skin foundation spf15)
Maar ze zullen ongetwijfeld ook foundations met een betere dekking hebben.

Equilibria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:11

Ik gebruik Garnier BB cream en breng het aan met een foundationkwast, ideaal. Die van Giordani Gold (was een dure) mag je zo komen halen als je wilt.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:53

Eight schreef:
Foundation is altijd zo'n ellende bij mij, ik heb een hele lichte huid met gele ondertoon die best wat dekking nodig heeft. Tot nu toe bevalt alleen bourjois healthy mix, heb al van alles geprobeerd, chanel clinique guerlain en zo ongeveer alle drogisterij merken. Iemand nog een tip voor een fijne foundation? :D

Estee Lauder double wear? Die schijnt een gele ondertoon te hebben en dekt heel goed :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:14

MAC of Nars. :D
Ik heb ook EL Double Wear, de lichtste met gele ondertoon die in NL te krijgen is. Ik ben wel vrij licht en hij is me nu eerder net ietsje te licht dan te donker, maar ik denk dat ie rond april als ik op m'n bleekst ben na de winter wel wat te donker zal zijn. Navatu had hem ook, volgensmij was ie haar al te licht. Dus als je écht heel bleek bent dan is ie misschien wel te donker.

SuSem, dat was ik. :D :D Haha echt raar hè, dat je lippen er zo snel mee herstellen. :oo Ik ben er alleen helaas achter gekomen dat ik er allergisch voor ben, krijg er eczeem van om mijn mond. :O Net als bij bijna elke lipbalm, maar bij andere krijg ik het vaak ook op mijn lippen. :x Dus ik blijf hem wel gebruiken voor als ze echt kapot zijn. Heb nu een crèmepje voor mijn lippen, werkt goed tot nu toe maar bij die van Rituals kreeg ik ook pas na een paar dagen eczeem dus we zullen zien hoe het blijft. :D

En Suus weer lekker geshopt. +:)+ :D Welke oogschaduws ga je kopen denk je?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:30

Ik had hem ook ja, maar die is op het moment echt te donker, ben echt een bleekscheet op t moment :+
Maar gebruik nu Mac ProLongwear, die werkt bij mij echt hetzelfde als EL DW! Blijft even lang en goed zitten, en die is er wel lichter :))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 17:36

Heel random dit; ik ga 1 februari naar de kamasutra beurs _O- puur voor de gein

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:06

Ipv een nieuwe MAC concealer heb ik via Ebay de Collection 2000 concealer in fair besteld, ik ben benieuwd. :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:38

El double wear is helaas echt te donker.. is bobbi brown lichter dan El? Misschien de lichtste van mac eens bekijken ook :) op het moment gebruik ik chanel lumiere in de lichtste kleur en die wordt helaas net te donker..