Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Ik ben denk ik de enige die de Mandi niet zo geweldig vindwel een hele happening en 8 euro voor de hammam set is echt wel een koopje!
Ik mis de Ritual of light nog steeds heel ergverder vind ik Dao na al die jaren gebruik nog steeds echt heerlijk. Lang geleden heb ik wel eens een douche foam gehad met groene thee geur, daar was ik ook helemaal gek op maar ik kan me die naam niet meer herinneren..
Saleisha schreef:Oooohh ja die tai chi was zo lekker. Die mis ik echt! Mijn eersten rituals producten ooit waren allemaal daar van.
Alwiene schreef:Eight schreef:Ik ben denk ik de enige die de Mandi niet zo geweldig vindwel een hele happening en 8 euro voor de hammam set is echt wel een koopje!
Ik mis de Ritual of light nog steeds heel ergverder vind ik Dao na al die jaren gebruik nog steeds echt heerlijk. Lang geleden heb ik wel eens een douche foam gehad met groene thee geur, daar was ik ook helemaal gek op maar ik kan me die naam niet meer herinneren..
Ik ken de hele Mandi niet![]()
Was dat niet de tai chi foam?
Heb jij de nieuwe al geroken toevallig? Ik ben gek van de RoL net als jij dus (alleen heb ik nog fikse voorraad liggen) en ben dus wel benieuwd of de mensen die Yalda lekker vinden ook RoL fans waren/zijn.
Hoop dat ie morgen wél echt komt zeg, pfff.
Sakura789 schreef:Saleisha schreef:Oooohh ja die tai chi was zo lekker. Die mis ik echt! Mijn eersten rituals producten ooit waren allemaal daar van.
Bij mij ook daar begonnen! Heb er nog wel wat producten van! Zelfs nog een foam! Ook de bodymist een keer flink ingeslagen in de sale. Is de donkergroene zo anders dan? Ik heb al die tijd gedacht dat het dezelfde was in een andere verpakking
[***] schreef:Hier krijg ik ook de 'mandi' 2x vandaagWerd gister avond om 20:00 bevestigd voor verzending.
Heb niets gehoord van de bijenkorf erover, dat vind ik wel bijzonder. Dat ze zelfs na het weten van de fout gewoon domweg iets anders sturen. Gelukkig vind ik de hammam ook heel lekker
[***] schreef:Hier krijg ik ook de 'mandi' 2x vandaagWerd gister avond om 20:00 bevestigd voor verzending.
Heb niets gehoord van de bijenkorf erover, dat vind ik wel bijzonder. Dat ze zelfs na het weten van de fout gewoon domweg iets anders sturen. Gelukkig vind ik de hammam ook heel lekker