Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:27

Zou wel een dikke trol actie zijn als Roosch nu opeens wel de Mandi ontvangt :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:38

Ik ben denk ik de enige die de Mandi niet zo geweldig vind :)) wel een hele happening en 8 euro voor de hammam set is echt wel een koopje!

Ik mis de Ritual of light nog steeds heel erg :j verder vind ik Dao na al die jaren gebruik nog steeds echt heerlijk. Lang geleden heb ik wel eens een douche foam gehad met groene thee geur, daar was ik ook helemaal gek op maar ik kan me die naam niet meer herinneren.. T'ai chi?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:41

Eight schreef:
Ik ben denk ik de enige die de Mandi niet zo geweldig vind :)) wel een hele happening en 8 euro voor de hammam set is echt wel een koopje!

Ik mis de Ritual of light nog steeds heel erg :j verder vind ik Dao na al die jaren gebruik nog steeds echt heerlijk. Lang geleden heb ik wel eens een douche foam gehad met groene thee geur, daar was ik ook helemaal gek op maar ik kan me die naam niet meer herinneren..

Ik ken de hele Mandi niet :+

Was dat niet de tai chi foam?
Heb jij de nieuwe al geroken toevallig? Ik ben gek van de RoL net als jij dus (alleen heb ik nog fikse voorraad liggen) en ben dus wel benieuwd of de mensen die Yalda lekker vinden ook RoL fans waren/zijn.
Hoop dat ie morgen wél echt komt zeg, pfff.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:44

Mijn Mandi is ook verstuurd, wordt morgen afgeleverd! Laat ik nou net morgen de hele dag weg zijn.. hoop dat mijn buren het pakketje aannemen!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:45

Ja dat is hem inderdaad Alwiene! Oh wat zou ik blij zijn als ze die groene thee achtige geuren nog een keer als LE doen <3

Ik heb de nieuwe lijn nog niet geroken, ik moet eerlijk bekennen dat ik de blauwe LE van de zomer pas recent heb geroken en die vond ik niet lekker. Ben daarom extra benieuwd naar de nieuwe LE want alle douche foams zijn op en ben bezig met mijn laatste pot crème dus ik mag wel weer iets kopen :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:46

Had iemand inmiddels nog meerdere ervaring met die "wondermasker" van rituals?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 21:46

DideH schreef:
Zou wel een dikke trol actie zijn als Roosch nu opeens wel de Mandi ontvangt :')

Ik lach me stuk dan. Mocht iemand hem erg graag willen dan kunnen we wel praten trouwens.

Ik kan hem morgen ook niet aannemen. Dus dat wordt afwachten.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:48

Heb die Mandi vandaag ook vaak op MP zien staan zeg...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:50

Heb van de groene thee variant nog een interieurspray staan :D (ja, die heb ik al erg lang maar ruikt nog steeds goed!)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:51

Oooohh ja die tai chi was zo lekker. Die mis ik echt! Mijn eersten rituals producten ooit waren allemaal daar van.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:56

Ja de liefde van mijn vrouw voor Rituals is ook begonnen met de tai chi lijn. De Dao vindt ze ook wel lekker, maar toch niet zoals die. Denk dat er heel wat mensen blij zouden zijn met zoiets weer.

Ik vind tot nu toe alle LE's sinds de RoL teleurstellend. De Banyu vond ik wel lekker, maar ging (en daar kwam ik door testen en daarna een uurtje rondlopen) op mijn huid compleet anders ruiken, heel mannelijk en blegh. Bij mijn zus die hem tegelijk opgesmeerd had rook ie nog wel lekker dus lag echt aan de combi met mij. Ik hoop zo dat de nieuwe LE lekker is. Ik hou van zoet dus dat klinkt goed en ik ben gek op watermeloen, al zou ik een zomergeur verwachten met die dingen, geen wintergeur. We zullen zien :=

Oh ik heb ook al de toezegging van een kadobon binnen van de Bijenkorf trouwens, ze kunnen dus toch heel snel zijn blijkbaar, via Facebook toch iig :+

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:02

_MG schreef:
Mijn Mandi is ook verstuurd, wordt morgen afgeleverd! Laat ik nou net morgen de hele dag weg zijn.. hoop dat mijn buren het pakketje aannemen!

Hier ook bericht dat hij morgen wordt afgeleverd. Ben nu wel heel nieuwsgierig wat ik krijg.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:04

Saleisha schreef:
Oooohh ja die tai chi was zo lekker. Die mis ik echt! Mijn eersten rituals producten ooit waren allemaal daar van.

Bij mij ook daar begonnen! Heb er nog wel wat producten van! Zelfs nog een foam! Ook de bodymist een keer flink ingeslagen in de sale. Is de donkergroene zo anders dan? Ik heb al die tijd gedacht dat het dezelfde was in een andere verpakking :=

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:05

Alwiene schreef:
Eight schreef:

Ik mis de Ritual of light nog steeds heel erg :j verder vind ik Dao na al die jaren gebruik nog steeds echt heerlijk. Lang geleden heb ik wel eens een douche foam gehad met groene thee geur, daar was ik ook helemaal gek op maar ik kan me die naam niet meer herinneren..

Ik ken de hele Mandi niet :+

Was dat niet de tai chi foam?
Heb jij de nieuwe al geroken toevallig? Ik ben gek van de RoL net als jij dus (alleen heb ik nog fikse voorraad liggen) en ben dus wel benieuwd of de mensen die Yalda lekker vinden ook RoL fans waren/zijn.
Hoop dat ie morgen wél echt komt zeg, pfff.

Hier ook groot fan van RoL. Heb gelukkig ook nog een voorraadje. Vind de nieuwe geur ook lekker

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:19

Roosch schreef:
Mijn Mandi schijnt op de post te zijn gegaan vandaag. :')

Hier ook, zou morgen binnenkomen.

Ze weten dat ze een fout hebben gemaakt, zouden ze nu werkelijk stoicijns de Hammam weer verzenden?!

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:49

Sakura789 schreef:
Saleisha schreef:

Bij mij ook daar begonnen! Heb er nog wel wat producten van! Zelfs nog een foam! Ook de bodymist een keer flink ingeslagen in de sale. Is de donkergroene zo anders dan? Ik heb al die tijd gedacht dat het dezelfde was in een andere verpakking :=

Ja heb toch het idee dat die wel heel anders is. Vind de donker groene helemaal niet zo lekker. Al zie ik soms wel ergens staan “previously knows as tai chi” bij dao producten online. Dus miss herinner ik t me alleen anders..
Wat lekker dat je nog tai chi producten hebt <3

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 23:57

Vind sowieso jammer dat ze ook de geur veranderen met de verpakking! Doe dab alleen de verpakking zelf ALS ze iets willen veranderen ! :)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:22

Afbeelding
Zo lief! Deze mag ik aan bovenstaande toevoegen haha, cadeautje van een klant :D nog voor mijn verjaardag.

Ben benieuwd of de Mandi nog binnenkant, heeft nog wel even geduurd zeg voor ze ‘m hebben aangepast!
Wel delen hè als de laatste pakketjes binnen zijn!! Al verwacht ik dat de Hammam jullie kant op is.. (ook lekker :j )

Zijn er al mensen die de advent kalender hebben of gaan bestellen? Ik vind de grote echt prachtig maar jemig wat een geld :o

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:25

Mijn tweede pakketje is ook binnen en zoals verwacht hammam en geen mandi.
De mandi is nu niet meer zichtbaar op de website en na gesprek met de klantenservice blijkt deze niet meer leverbaar.
Helaas toch geen mandi dus :(

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:52

Die van mij komt vanmiddag aan, dus ben benieuwd :j :))

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:56

Ik krijg ook vandaag de ‘mandi’ dus ben ook benieuwd :+

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:54

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:17

[***] schreef:
Hier krijg ik ook de 'mandi' 2x vandaag :') Werd gister avond om 20:00 bevestigd voor verzending.
Heb niets gehoord van de bijenkorf erover, dat vind ik wel bijzonder. Dat ze zelfs na het weten van de fout gewoon domweg iets anders sturen. Gelukkig vind ik de hammam ook heel lekker *\o/*

Fout maken, oké. Maar dan later gewoon hiermee moedwillig doorgaan vind ik echt not done. Ik laat me verrassen vandaag :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:47

[***] schreef:
Hier krijg ik ook de 'mandi' 2x vandaag :') Werd gister avond om 20:00 bevestigd voor verzending.
Heb niets gehoord van de bijenkorf erover, dat vind ik wel bijzonder. Dat ze zelfs na het weten van de fout gewoon domweg iets anders sturen. Gelukkig vind ik de hammam ook heel lekker *\o/*

Hier idem! De postbezorger is onderweg kreeg ik net gemaild. 2x mandi, zou ik dan 2x hammam krijgen? ;-)

Ben zelf niet zo'n fan van hammam, maar ach, leuk als cadeau voor iemand anders.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:58

[***] schreef:

Die van mij word vandaag bezorgt bij schoonouders. Morgen kan ik hem pas open maken. Want dan kom ik weer thuis :)