Heb voor mijn moeder ook een bloem en mijn vader een dier. En Candy Cane mag er wat moois van maken.
GeneralFlynn
Geplaatst: 19-09-14 20:26
Mooi,een ranonkel.
wwillemijn
Geplaatst: 19-09-14 22:07
Ik wist niet eens dat ze zo heten totdat er zulke bloemen werden gevraagd om op het graf te leggen tijdens de begrafenis. En ze waren allemaal oranje. Heb wel heel vaak oranje bloemen in huis gezien, maar had echt geen idee dat ze ranonkels heten Maar er komt dus een oranje ranonkel in tattoovorm
NYC
Geplaatst: 22-09-14 19:10
Super mooi de sleeve!
Ik wil graag samen met mijn zus een tatoeage die voor onze band staat. Zo veel ideeen die we samen hebben, we zouden er een sleeve mee kunnen vullen.
We hebben al dezelfde tatoeage; De tekst ; It's been written in the scars on our hearts. Op het hart, een 'onder Boob tatoo' hij zit op de plek waar de onderkant van je BH zit. En ja, ik had hem al voordat Pink het als songtekst gebruikte.
Ik ga donderdag naar Amsterdam en de wil van een tattoo op mijn enkel word steeds groter, het wordt geen grote tattoo gewoon een kleintje, hoe wordt de prijs berekend? en hoe zit het met tattoos en medicatie? Kun je in Amsterdam gewoon binnenlopen zonder afspraak?
Eleionomae
Geplaatst: 22-09-14 19:20
Mooi idee wwillemijn ik vind Ranonkels ook altijd enorm mooie bloemen
Ik keek net in mn agenda en zag dat het nu donderdag al weer tattoo tijd is ik was het serieus bijna vergeten met als gevolg dat ik nu weer begin te twijfelen maar dat had ik met mn eerste ook tot het moment dat de naald mn huid in ging
Iris, je hebt sowieso een starttarief voor de naald, inkt enz. Meestal rekenen ze verder met een uurtarief.
Dreamy
Geplaatst: 22-09-14 19:23
De prijs ligt aan wat hun basis-tarief (de naald, inkt etc. als ik me niet vergis) is en dan nog het uur-tarief (en tijd ligt dus aan de grootte van je tattoo).
En qua medicatie ligt het er denk ik aan welke medicatie je precies neemt, daarvoor zou ik even een tattoo-shop bellen.
En of je gelijk geholpen kunt worden, verschilt per shop, per dag & hoeveel tijd je tattoo dan moet kosten (soms kunnen ze tussen afspraken door nog wel eens iets kleins zetten).
Ligt eraan of het medicatie is voor lichamelijke dingen volgens mij, bloedverdunners, medicatie die het helingsproces kan vertragen/tegenhouden enzovoort (althans, dat gaf mijn shop aan).
Oh daar ga ik morgen nog heen dus dat komt ook mooi uit
Yasmine
Geplaatst: 22-09-14 20:03
Ik was een paar daagjes in Amsterdam en heb mezelf vandaag getrakteerd op een cadeautje Heb een turbulente periode achter de rug, dus daarom een pijltje: "An arrow can only be shot by pulling it backward. So when life is dragging you back with difficulties, it means that it's going to launch you into something great. So just focus, and keep aiming."
Ha wat leuk! Mijn broer heeft die ook met precies dezelfde betekenis maar dan over de gehele lengte van zijn bovenarm op de achterkant. (Dus je ziet het als je achter 'm staat).