linnie050 schreef:Cobiie hoe gaat het met jullie?
Hier zitten we eigenlijk een soort op de wachtbank voor de komende 3 weken, zo voelt het nu iig.
Het nieuws is nu wat meer gesetteld, blijft wel moeilijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cobiie schreef:Welkom Doerakje.linnie050 schreef:Cobiie hoe gaat het met jullie?
Hier zitten we eigenlijk een soort op de wachtbank voor de komende 3 weken, zo voelt het nu iig.
Het nieuws is nu wat meer gesetteld, blijft wel moeilijk.
moonprayer schreef:Sterkte cobiie, dat is zeker moeilijk. Ik had een test gedaan maar bleef wit. Had volgens berekeningen nu zo'n beetje m'n eisprong moeten hebben maar ovulatie test twee dagen geleden was een tuur lijntje, bijna onzichtbaar en vandaag wit. Heb ik het dan al gehad?? Vijf á zeven dagen na menstruatie??
Hoe houden jullie dat bij? Elke dag een ovulatie test doen?
moonprayer schreef:eergisteren had ik inderdaad niks meer, en vandaag een licht streepje. volgens mijn app die het bijhoud zou ik al een eisprong gehad moeten hebben, maar mijn voirge cyclus was extreem kort, drie weken, dus dat haalt alle gemiddelden naar benenden.
vanaf vrijdag gaat mijn schoonzusje, (zelfde schuitje, is iets erfelijks bij die mannen) info inwinnen en hopelijk beginnen met iui. dat is dacht ik inseminatie in de baarmoeder, dus de minst ingrijpende behandeling.
mijn vriend was heel resoluut, hij wou het niet proberen, maar ik hoop dat zei resultaat krijgen, en hij ook overstag wil![]()
ik ga er verder niet over in discussie en laat het zo even rusten. hij was verbaasd dat ik dat wel zou willen.