Level 2 was vandaag al wat beter te doen. Die laatste buikspieroefening doe ik geloof ik fout, ik voel niks alleen wat spanning op m'n armen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zou ik me hier ook mogen melden? Ben sinds gister begonnen met de 30 day shred en zie nu dat er nog een topic over loopt!
werd vanmorgen wel wakker met wat lichte spierpijn her en der maar heb vanmorgen gelijk de 2e keer gedaan en toen ging het ook weer prima! Ben heel benieuwd naar level 2
die schijnt wel iets pittiger te zijn toch?

daarom nu maar heel wijselijk besloten wat rustiger te beginnen met de 30 day shred
doe nu een andersoort beenoefening maar echt hetzelfde is dat natuurlijk niet! En volgens mij komen er in level 2 ook nog wat oefeningen voorbij waarbij je op je armen moet steunen?
.
Vanavond even opmeten om te kijken of ik al cm kwijt ben
x__laura schreef:Eline: Welkom! Elk level is iets zwaarder dan het vorige mar het blijft goed te doen hoor, zeker als je het goed opbouwt.
Solar: doe je nu level 1 of 2 van KB? Ik ben ook stiekem al bang voor level 3, ik durf hem zelfs nog niet te bekijken![]()
Ik heb zelf al niet meer gesport sinds donderdag, vrijdagnamiddag met buikgriep naar huis gekomen en ik ben er nu stilaan weer bovenop aan het komen. Balen!
Wat je kunt proberen, is om alles op je knieen te doen, maar ik weet niet of je dat aan kunt. Je kunt wel andere programma's van Jillian doen
Bijna overal zitten wel planks in, maar bij veel kun je dat wel aanpassen aan iets anders.
. Dat is ook de reden dat ik KB max 3-4 keer in de week zal doen, ik wil ook nog hardlopen en ik yoga 1 keer per week (maar dan wel meten 1.5 uur). Met mijn buik (en taille) ben ik gewoon van nature gezegend vind ik zelf, maar vooral die billen mogen wel wat minder als een oude vrouw
. Dus wat meer lift en wat ronder zou ik helemaal niet erg vinden, en mijn bovenbenen ja, is leuk als ze wat strakker worden maar die zijn al niet enorm slecht dankzij het hardlopen. Heb me er al bij neergelegd dat ik gewoon gespierde/brede bovenbenen heb, die zullen nooit supermooi worden. Maar ach, zo heeft iedereen wel iets waar ze niet tevreden over zijn