Die kosten zijn op jaarbasis lager dan de eigen bijdrage die ik nu betaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Groepstherapie had mij ook prettig geleken, inderdaad om wat Franka zegt. Helaas voor mij was die groep toen al net een aantal sessies onderweg waardoor ik alsnog 1 op 1 heb gezeten.
Dat zijn wel 2 pittige medicijnen zegIk heb een tijdje Zopiclon gebruikt voor het doorslapen, maar die mag je dan maar 3 weken en dan niet elke nacht.
melaniepk schreef:Ik kom ook weer even aanwaaien
Merk dat sinds ik ziek ben (Sarcoïdose) dat mijn ADD klachten ook erger worden of mijn medicatie minder goed werkt...
Ik ben vaak erg moe en afwezig/afgeleid.
De ellende is dat ik mezelf betrap op bepaald gedrag bv terwijl iemand tegen me aan het praten is en ik het niet zo heel boeiend vind, ineens iets zien en zo weglopen om dat te gaan doen
En dan ineens denken "ow hemel, ze was wat aan het vertellen"
Meestal loop ik dan meteen terug en bied m'n excuses aan, maar dan is de toon wel gezet laten we maar zeggen *oeps*
Gelukkig zijn dat maar momenten, bv als ok erg moe ben en een slechte dag heb, anders was ik echt geen leuk iemand hoor
Peppertree schreef:Waar kun je dat boek krijgen, Poess?
Ik kan je niet helpen, ktink, heb daar zelf ook onwijs veel moeite mee en ook voortdurend op zoek naar nieuwe tips en tricks om het 'makkelijker' vol te houden en op te starten.
Amaryllis schreef:Ik heb dat wel een beetje zo ervaren inderdaad. Mensen hadden bij mij al wel dit vermoeden, maar nu ik ook echt dit stempeltje heb krijg je zo'n 'zie je wel'-vibe.
De mensen in mijn directe omgeving die ik er over vertel reageren juist heel oprecht. Die willen weten of ik me nu beter voel na de trainingen en medicatie. Maar goed, je bent zelf je hoofdverantwoordelijke over hoe je er over communiceert