Die watercolor tattoo hier boven heeft ook wel wat moet ik zeggen!
Vind het sowieso echt een hele mooie stijl!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VisibreTeam schreef:Ach, het is al toegezegd dat ik iig niet uit huis word gezet, ze gaan er alleen maar met de kaasschaaf over...
Maar rustig vertellen dat ik hem ga laten zetten is idd wel een goede... moet alleen even kijken hoe ik dat goed ga aanpakken en dat ik een enigszins gunstig moment uitzoek
Calimero_ schreef:Bij een andere tatoeerder dan die hem gezet heeft?
Naar dezelfde heeft denk ik weinig zin aangezien hij denk ik hetzelfde gaat zeggen als de vorige keer.
Is het wel iets waar een huisarts verstand van heeft?
Aranel schreef:Calimero: ik zou er in ieder geval íets aan doen. Wellicht kun je een goede tattooshop in je buurt bellen of zij er iets aan kunnen doen?
Wat ik wel weet uit eigen ervaring is dat een tattoo op je voet wel 'anders' is. Ik moest ook een keer terug nadat 'ie genezen was omdat er stukken uit waren gegaan tijdens het genezen. Bij mijn andere was dat ook niet zo.
Maar het klinkt iig niet gezond wat je beschrijft
Pff dit topic is echt niet goed voor mij, alleen al nieuwe ideeën opdoen vind ik leukVind iets in de nek (achterkant) erg mooi, ik wil graag iets sierlijks of tekst of iets.
Of ik het ga doen is een tweede, maar met rondsnuffelen voor ideetjes ben ik zo een middag zoet
Nynke1 schreef:Nou de mijne zit er op. Auw