[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 10:31

Ja inderdaad weer extensions :D
Ik vind het zo ook heel leuk, maar het feit dat de bank elke 6 weken op een ander plek staat in huis zegt al genoeg denk ik :+
Ik zal een foto maken morgenavond! (heb nog niks aan mijn vriend verteld, hij vindt lang haar ook heel mooi bij mij maar zegt dat nooit omdat het nu 'kort' is hihi :P )

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:29

Haha, ik herken het :D Ik heb geen extensions, maar telkens wil ik m'n haar lang laten groeien en als het dan lang is, dan wil ik het weer kort :)) Ik zit al wel tijdje over extensions na te denken, want wil zo graag langer haar, maar het wilt maar niet groeien.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:45

Ja dat heb ik dus ook :j het was net een beetje lang voor mijn doen en toen heb ik er 20 cm af laten knippen, en dan wil ik het nu opeens weer lang, heel vermoeiend haha.
Maar gelukkig zijn daar extensions voor, lijkt het ook meteen mooi vol en dik <3
Maar daarna is kort ook wel weer lekker, vooral met föhnen enzo, je bent zo klaar :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:53

Hoe lang moet je haar zijn willen de extensions mooi zijn?

Ik heb hier nog een bon liggen voor een wave verlenging (van iemand uit t topic gekregen) maar t moet nog even groeien want het moet minimaal 12 cm zijn en t is nu 10 (de korte kant)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:07

Wat betaal je voor die extensions, als ik vragen mag? :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:49

Voor extensions geen idee eigenlijk, dat zou je even moeten vragen denk ik, ik ga altijd bij: http://www.microring-extensions.nl/

Ik heb de eerste keer 230 euro betaald. Maar het haar is bij het micro ring systeem meerdere keren te gebruiken. Ik heb het nu al bijna een jaar (met tussenpozen) en het is nog helemaal mooi. De keren erna hoef je dus niet voor het haar te betalen, en betaal je 60 cent per plukje voor het inzetten. Ik heb meestal tussen de 90 en de 100 extensions dus dan betaal je ongeveer 60 euro. Dat is inclusief het in model knippen/snijden en eventueel krullen/stijlen als je dat leuk vindt. :j
Als je het haar goed verzorgd kun je er zeker 2 a 3 jaar mee doen heb ik me laten vertellen door een vriendin die ze ook heeft. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:12

Nou ik ben klaar hoor! _/-\o_
Was lekker snel, anderhalf uur, dus dat was heel fijn (t is altijd heel gezellig dus is niet erg om er lang te zitten)
Ik heb nu 100 micro ring extensions in.
Ze heeft het weer super mooi gedaan want je ziet er helemaal niets van!
Kreeg net zelfs de opmerking van iemand die ik drie maanden niet gezien had en tegen kwam in de AH dat mijn haar zo super snel groeit haha :o
Ik ben er helemaal blij mee! *\o/*

Zo was het voor: (beetje stomme foto maar kan even geen andere vinden)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FAMWO6MP.jpg

En zo na:

Op deze foto is het gestijld:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WNEYDKKO.jpg

op de rest lichtjes gekruld met de krultang:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZY4BCNZ4.jpg

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:16

Wauw super mooi!!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:17

Dankje, ik ben er echt heel blij mee! :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:19

Zonde dat ik niet even 230 euro heb liggen zou het zo laten doen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:24

Ik had mazzel dat mijn moeder het van de zomer betaald had omdat ze vond dat ik zo goed mn best deed met mn studie. :D Dus het haar had ik gelukkig nog. (ik heb dat nl ook niet zomaar even liggen en al helemaal niet nadat de belastingdienst me net weer kaalgeplukt heeft)..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:27

Wow, prachtig Frummels! Staat je echt super goed en je ziet het idd niet zitten.
Voel je het wel zitten of niet?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:29

Dankjewel! Ehm nee ik voel t zelf niet meer, ben er een beetje aan gewend. Maar de eerste keer voelde ik het heel erg haha, werd er echt gek van, die dingen op mn hoofd. Je kunt bv niet even je hand door je haar halen want dan zit je vast :+ Maar het went heel snel vind ik!

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:30

En hoelang blijft dit dan zitten frummels?
Vind het echt heel mooi

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:35

Heel mooi frummels! Echt wauw :+:
Als ik het zie dan wil ik ook weer extension, ware het niet dat mijn haar er de vorige keer helemaal kapot van was. En dat ik denk dat in mijn haarkleur van nu (wit blond) er misschien zelfs geen extensions zijn of dat het vreselijk ordinair wordt.

Ik zit alweer 1,5 uur in de zilvershampoo en kokosolie, dus ik hoop dat ik zo wat lila haar heb :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:07

Maak je daar een mix van?
Want ik heb nog een heel klein beetje oranje gloed dus wellicht haalt dat het laatste eruit :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 13:38

ik ben ook steeds maar zilver shampoo in mijn haar aan het doen. het is nu goud-blond met een klein beetje rood-achtig op sommige plekken. het is wel mooi, maar van mij mag het nog iets meer as-blond worden.
is het beter om het gewoon zo op droog haar te doen of het eerst nat te maken? ik heb het nu allebei een paar keer gedaan. maar mij leek nat beter, omdat je haar schubben dan open gaan en de zilvershampoo dan beter in je haar kan dringen. ik laat het nu meestal een half uur erin, maar misschien dat ik het langer moet doen?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:04

Die olie en zilvershampoo was nu een uitprobeersel, heb eerst de olie gedaan en toen zilvershampoo en toen weer wat olie. Heeft best goed uitgepakt :j
Het word bij mij op sommige plekken alleen wel lila ipv wit maar dat komt omdat m'n haar daar al zo licht is.
En de echt wat geligere plekken zijn ook (nog) niet weg hoor, daar zat gewoon zoveel rood pigment in helaas. Meestal maak ik zelf mijn haar een beetje nat (maar wel met koud water) omdat dat wat handiger smeert. En dan laat ik het 1 uur 1,5 uur intrekken. Ik ga niet eerst douchen, mn haar nat maken zilvershampoo erin doen er weer uit en 1,5 uur wachten en dan weer erin, daar ben ik te lui voor :')
Dus op droog haar werkt het ook wel :j

Zo ziet mijn haar er nu uit:
Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 14:27

okee!
het ziet er wel mooi uit!, je ziet dat lila wel, maar dat is juist wel grappig vind ik.
ik maak het idd ook meestal gewoon nat met alleen mijn hoofd onder de kraan, anders moet ik 2 keer douchen en dara heb ik en geen zin in, en mijn huid kan daar echt niet tegen, elke dag douchen is al veel te veel, om de 2 dagen gaat net.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:59

halloee,
ik kom weer eens binnen vallen,
over een tijdje ga ik mijn haar weer kleuren, met spoeling..
ik weet alleen nietwelke kleur ik nou moet gaan doen, :+
ik heb bruin haar, deze haarkleur: http://www.google.nl/search?q=bruin+haa ... B320%3B480 , mijn haar is alleen iets minder glanzend..
met spoeling kan ik mijn haar niet lichetr kleuren... weten jullie misschien een leuke kleur?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:52

Hallo allemaal,
Ik kom even binnenvallen. Ik heb me haar bij de kapper laten verven paar weken geleden (donker bruin) en er komt steeds meer uitgroei wat ik erg lelijk vind. Nu wil ik het laten bij werken ter zijnde tijd alleen is mijn kapper 3 kwartier reistijd en lukt dat niet met stage (dagen tot 5) en hun sluitingstijd. Wat adviseren jullie? Uitgroei zelf bijwerken, welk merk ect? of toch wachten tot ik wel tijd heb om naar de kapper te gaan met gevolg erg opvallende uitgroei?

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:49

ik ben heel graag willen weten welk kapsels jullie t beste bij mij vinden passen en ook waarom
heel erg bedankt voor jullie meningen!

Afbeelding

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:18

Een en twee zijn hetzelfde? :P Ik zie iig niet veel verschil!

Maar ik vind lang haar zoooo veel mooier bij je! Maakt je uitstraling een stuk 'zachter' :j

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:32

diesel_ schreef:
ik ben heel graag willen weten welk kapsels jullie t beste bij mij vinden passen en ook waarom
heel erg bedankt voor jullie meningen!

[ Afbeelding ]

Je bent 24 en daarom vind ik dat lange je nu nog leuker staan. Het korte maakt je ouder, als je de 30 gepasseerd hebt kan je dat korte ook zeker goed hebben maar nu zou ik het nog lang houden.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:34

Frummels, wat mooi! Staat je goed!