Als mijn oogleden beter gaan en ik ooit oogschaduw en primer goed verdraag (of beter gezegd ik de juiste vind) dan komt er een Naked Basics erbij.
Anke98, Bourjois heeft een die lang goed blijft zitten op de waterlijn. De Kohl en Conrour.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dominique_96 schreef:xNavatu schreef:Van de lichte kleuren niet nee, die donkere wel van deze! Vooral de bordeaux achtige
Die bordeaux idd wel, ik heb deze:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... BQ&dur=280
Voor groene ogen
jasz schreef:Hahaha grappig! Ja ik koop heel veel make-up, maar dragen.. Nee dat lukt niet. Zonde eigenlijk! Zit ik met 5 lipsticks, heel veel oogschaduw, foundation, poeder, en ik draag het niet hahaha
edit: hebben ze die foundation ook in ultra-lichte kleur? ^^
Hvelreki schreef:jasz schreef:Hahaha grappig! Ja ik koop heel veel make-up, maar dragen.. Nee dat lukt niet. Zonde eigenlijk! Zit ik met 5 lipsticks, heel veel oogschaduw, foundation, poeder, en ik draag het niet hahaha
edit: hebben ze die foundation ook in ultra-lichte kleur? ^^
Ben je toevallig ook blond van nature? (omdat je zegt dat het zo overdreven staat) Ik heb een weekje terug eens een zwarte smokey eye gemaakt. Ik heb blond haar en voelde me echt verschrikkelijk overdreven opgemaaktHaha. (Ik wou het gewoon eens proberen om te zien of het kon, ik denk dat het antwoord nee is
) Verder kan je inderdaad met wat bruintinten proberen, meer naturelle kleuren. Misschien heb je gewoon niet de goede kleuren vast? Ik sta met warme kleuren bijvoorbeeld echt niet, maar gemengd met meerdere koele kleuren kan het wel. Of misschien heb je gewoon liever wat minder, kan toch ook prima
En ik ben ook op zoek naar een hele lichte foundation! Ik heb goede dingen gelezen over C1 van L’Oréal Paris True Match foundation (zou echt licht zijn), denk dat ik die volgende keer ga kopen. Ik heb nu een BB cream van Kiehl's in de kleur fair, en die past nu prima maar ik heb zo'n vermoeden dat ie in de winter te donker zal zijn.
jasz schreef:ja klopt! ik deed vroeger (paar jaar geleden haha) altijd oogschaduw op, maar opeens heeft mijn hoofd bedacht dat het heel overdreven is![]()
ik denk dat mij warme kleuren juist wel staan dan, want iets als blauw, groen, zilverwit, dat ziet er echt vreemd uit.
Die van L’Oréal zal ik ff naar kijken, ik heb gelukkig niet een erg slechte huid, maar soms vind ik het wel fijn als mn huid iets egaler eruit ziet.
Ik heb ook nog een bb cream van garnier, die zou misschien nu nét kunnen, maar in de winter staat dat me vreemd.
ja, minder make-up is natuurlijk niet erg, voor mij sowieso liever iets minder dan wat meer, maar bijvoorbeeld als ik uitga/feestje/verjaardag vind ik het wel leuk als ik er iets anders uitzie dan elke dag, zonder dat ik me heel overdreven voel.
Ik ga straks maar even kijken welke paletten ze in mooie bruintinten hebben!