Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:17

Loose die is zoooo mooi :~ ook helemaal mijn kleuren. Veel plezier ermee!!

Als mijn oogleden beter gaan en ik ooit oogschaduw en primer goed verdraag (of beter gezegd ik de juiste vind) dan komt er een Naked Basics erbij.

Anke98, Bourjois heeft een die lang goed blijft zitten op de waterlijn. De Kohl en Conrour.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:56

Dominique_96 schreef:
xNavatu schreef:
Van de lichte kleuren niet nee, die donkere wel van deze! Vooral de bordeaux achtige :j

Die bordeaux idd wel, ik heb deze:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... BQ&dur=280

Voor groene ogen :D

Die is ook mooi! Zwarte is zeker wel slecht gepigmenteerd?

Dominique_96

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:02

Valt wel mee! 't is meer donkerbruin dan zwart wel. Als ik een flinke veeg oogschaduw pak zit er toch wel aardig wat op :) Maar ik pak vaker de bordeauxrode omdat ik die beter vind passen bij het lichtpaarse :) En gebruik het palletje sowieso minder omdat ik nu naked 2 bijna dagelijks gebruik :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:44

Ik ga naked 2 zo halen dus ik krijg dat ook denk ik haha

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:56

Ja het is ook niet dat het me niet mooi staat, maar ik vind make-up al snel heel overdreven. Ik ga het maar gewoon op doen, en dat wen ik wel idd. Wel weer leuk, is wat anders.
ik draag bijvoorbeeld ook nooit foundation, omdat ik de perfecte über lichte kleur nog moet vinden!
Hetzelfde met lipstick, dat is er vaak na 5 minuten af, ook al draag ik dan wel weer knalrood af en toe haha. Ingewikkeld ben ik...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:08

Hahaha jij bent eht precies hetzelfde als een vriendin van me :))
Die op t moment overgehaald word voor bobbi brown foundation (prachtig spul trouwens :oo )

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:21

Hahaha grappig! Ja ik koop heel veel make-up, maar dragen.. Nee dat lukt niet. Zonde eigenlijk! Zit ik met 5 lipsticks, heel veel oogschaduw, foundation, poeder, en ik draag het niet hahaha :D
edit: hebben ze die foundation ook in ultra-lichte kleur? ^^

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:41

Ja ze hadden een hele lichte :j

Ohmy doe sephora hier is echt een walhalla <3 <3
140 dollar kwijt oops :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 00:00

Bobbi Brown heeft idd een redelijk lichte foundation. MAC ook, Nars, Illamasqua, Yves Saint Laurent (Le Teint Touche Eclat in 10) Maybelline (facefinity) en Gosh. Er zullen vast nog meer zijn maar ik heb ook het probleem dat alles te donker is. Zelfs de lichtste van MAC. Ik moet eigenlijk nog steeds een witte foundation aan schaffen zodat ik van alle foundation mijn eigen kleur kan maken. Ik wacht nog even de revieuw van Vera Camilla af. Die heeft een skin base van Illamasqua gekocht. En is ook zo licht. Dus ben benieuwd naar haar revieuw (ook omdat ze net als mij een gevoelige huid heeft) Anders ga ik bij YSL kijken. Ben ook weer langzaam aan opzoek naar een nieuwe omdat die ik nu heb al over de helft leeg is. Aziatische BB creams zouden ook heel geschikt voor je zijn! Die zijn bijna wit van kleur.

IciParis heeft weer 40% korting op Mascara :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 00:15

Die Aziatische bb's zijn idd heeel licht :j die gebruik ik in de winter als m'n kleur z'n dieptepunt bereikt :+
Gelukkig sla ik dat dit jaar over :))

Meh ik wil nu al weer terug naar de sephora _O-
Maar moet eerst op m'n loon wachten ben ik bang :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 09:21

Jaaa ik ga vandaag mascara inslaan! Heb die van vorige keer trouwens nog niet eens op. :P denk dat ik nu de dior overcurl wil (hoe bevalt dat borsteltje uiteindelijk glossi?) en ben ook wel benieuwd naar le volume van chanel.
Die touche eclat foundation van ysl ben ik trouwens erg nieuwsgierig naar. Ben door mijn dekkende foundation heen en zat nu te twijfelen tussen dior en ysl.

Wat heb je allemaal gekocht navatu?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:37

jasz schreef:
Hahaha grappig! Ja ik koop heel veel make-up, maar dragen.. Nee dat lukt niet. Zonde eigenlijk! Zit ik met 5 lipsticks, heel veel oogschaduw, foundation, poeder, en ik draag het niet hahaha :D

Ben je toevallig ook blond van nature? (omdat je zegt dat het zo overdreven staat) Ik heb een weekje terug eens een zwarte smokey eye gemaakt. Ik heb blond haar en voelde me echt verschrikkelijk overdreven opgemaakt _O- Haha. (Ik wou het gewoon eens proberen om te zien of het kon, ik denk dat het antwoord nee is :+ ) Verder kan je inderdaad met wat bruintinten proberen, meer naturelle kleuren. Misschien heb je gewoon niet de goede kleuren vast? Ik sta met warme kleuren bijvoorbeeld echt niet, maar gemengd met meerdere koele kleuren kan het wel. Of misschien heb je gewoon liever wat minder, kan toch ook prima :)

En ik ben ook op zoek naar een hele lichte foundation! Ik heb goede dingen gelezen over C1 van L’Oréal Paris True Match foundation (zou echt licht zijn), denk dat ik die volgende keer ga kopen. Ik heb nu een BB cream van Kiehl's in de kleur fair, en die past nu prima maar ik heb zo'n vermoeden dat ie in de winter te donker zal zijn.

Loose Mooi palette zeg! Echt prachtige kleuren lijken me dat.

xNavatu Deep throat is echt heeuul mooi. <3

Edit: Mijn nieuwste aankopen zijn 111 (Kiss of Life) van Rimmel (Kate collectie) en Catrice Matt-erial Girl. Die van Catrice vond ik direct mooi, maar Kiss of Life vind ik het toch niet helemaal als ik 'm op heb, wat te oranje (las achteraf op internet dat sommige het een koele kleur vinden, nou bij mij is ie echt warm :P. Maar ik zag wel foto's van personen waarbij ie dan weer koel leek.). Ik heb het dan geprobeerd met een koel roze potlood eronder maar 't was nog niet perfect. Het kan ook aan mij liggen, ik draag nooit zulke felle kleuren.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 26-08-13 10:50, in het totaal 2 keer bewerkt

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:45

Hvelreki schreef:
jasz schreef:

Ben je toevallig ook blond van nature? (omdat je zegt dat het zo overdreven staat) Ik heb een weekje terug eens een zwarte smokey eye gemaakt. Ik heb blond haar en voelde me echt verschrikkelijk overdreven opgemaakt _O- Haha. (Ik wou het gewoon eens proberen om te zien of het kon, ik denk dat het antwoord nee is :+ ) Verder kan je inderdaad met wat bruintinten proberen, meer naturelle kleuren. Misschien heb je gewoon niet de goede kleuren vast? Ik sta met warme kleuren bijvoorbeeld echt niet, maar gemengd met meerdere koele kleuren kan het wel. Of misschien heb je gewoon liever wat minder, kan toch ook prima :)

En ik ben ook op zoek naar een hele lichte foundation! Ik heb goede dingen gelezen over C1 van L’Oréal Paris True Match foundation (zou echt licht zijn), denk dat ik die volgende keer ga kopen. Ik heb nu een BB cream van Kiehl's in de kleur fair, en die past nu prima maar ik heb zo'n vermoeden dat ie in de winter te donker zal zijn.

ja klopt! ik deed vroeger (paar jaar geleden haha) altijd oogschaduw op, maar opeens heeft mijn hoofd bedacht dat het heel overdreven is :')
ik denk dat mij warme kleuren juist wel staan dan, want iets als blauw, groen, zilverwit, dat ziet er echt vreemd uit.
Die van L’Oréal zal ik ff naar kijken, ik heb gelukkig niet een erg slechte huid, maar soms vind ik het wel fijn als mn huid iets egaler eruit ziet.
Ik heb ook nog een bb cream van garnier, die zou misschien nu nét kunnen, maar in de winter staat dat me vreemd.

ja, minder make-up is natuurlijk niet erg, voor mij sowieso liever iets minder dan wat meer, maar bijvoorbeeld als ik uitga/feestje/verjaardag vind ik het wel leuk als ik er iets anders uitzie dan elke dag, zonder dat ik me heel overdreven voel.
Ik ga straks maar even kijken welke paletten ze in mooie bruintinten hebben!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:48

xNavatu schreef:
Meh ik wil nu al weer terug naar de sephora _O-
Maar moet eerst op m'n loon wachten ben ik bang :')

stom is dat -O- :(:) ik ken het probleem _O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:55

Glossi, heeft Clinique geen primers (als je die verdraagt)? Ik denk dat dat anders binnenkort wel komt aangezien ze nu ook zoveel oogschaduw introduceren. Wel jammer dat je zulke onrustige oogleden hebt. :(:)

Ik heb even een look met dat Dior paletje op de foto gezet. :D

Afbeelding

En nog eentje fullface. :P
Ik moet trouwens echt wat aan mijn wenbrauwen gaan doen. :') In het echt lijken ze wel gevuld (gebruik altijd Omega van MAC) maar als ik foto's zie is het een en al gaten. :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:50

Oh mooie kleuren loose ! Welk palletje is dat ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:49

Mooi :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:16

Is bonne etoile van de mystic metallics collectie.
Heb vandaag een concealer en gouden eyeliner van mac gekocht, en van dior de iconic en de iconic overcurl mascara. Vanaf nu maar even een tijdje geen makeup meer kopen. :+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:38

Zou ik morgen subtiele make-up (wat mascara en lippenstift/gloss) op doen als ik naar de dermatoloog ga voor mijn oog eczeem of zal hij dat niet appreciëren denken jullie ? aangezien dat het om mijn gezicht gaat.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:45

Die oogschaduw kleuren staan je goed Loose, erg mooi!! Dior Overcrul bevalt me prima. Het borsteltje moest even wennen maar na een paar keer vond ik hem erg fijn. Ben blij dat ik toen meteen een 2e heb gekocht :Y) Ik had met Omega ook altijd wat moeite om mijn wenkbrauwen in te vullen. Hij staat wel heel natuurlijk maar ik bleef ook wat gaten houden. Alsof de wenkbrauwen zelf wel de poeder pakken maar de huid niet. Heb nu de eyebrow cake van Illamasqua, die is perfect! De eyebrow pencil van Anastasia lijkt me ook wel erg fijn (die je uit kan draaien) maar ik ben voorlopig voor minstens 2/3 jaar klaar denk ik :') heb bijna niets van die cake nodig.

Wat smokey eye betreft, je kunt ook een wat zachtere look maken zoals dit:
Afbeelding
Vind het bij mij ook snel heftig staan omdat ik zo wit ben en de ogen met smokey eye er dan al snel uit knallen. Maar zoals hier boven is het nog net wel te doen :j zeker als je je gezicht ook wat op warmt met wat bronzer en blush. Al zou ik zelf de look nog net ietsje zachter maken.

ML, als ik naar de dermatoloog of huidtherapeut ga doe ik ook altijd gewoon make-up op. Ik zou niet meer op doen als Mascara maar dat doe je waarschijnlijk ook niet me je eczeem. Zo kan ze er meteen goed naar kijken.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:00

Oke dan doe ik dan, wil er toch een beetje fris uitzien :)

Ja wat meer zachtere bruine kleuren nemen :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:26

Mascara kan denk ik wel, zou alleen niks op je ooglid doen dus geen oogschaduw en eyeliner enzo. :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:36

En zo is het gedaan, heb ook nog een lichte roze lipstick opgedaan. :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:21

jasz schreef:
ja klopt! ik deed vroeger (paar jaar geleden haha) altijd oogschaduw op, maar opeens heeft mijn hoofd bedacht dat het heel overdreven is :')
ik denk dat mij warme kleuren juist wel staan dan, want iets als blauw, groen, zilverwit, dat ziet er echt vreemd uit.
Die van L’Oréal zal ik ff naar kijken, ik heb gelukkig niet een erg slechte huid, maar soms vind ik het wel fijn als mn huid iets egaler eruit ziet.
Ik heb ook nog een bb cream van garnier, die zou misschien nu nét kunnen, maar in de winter staat dat me vreemd.

ja, minder make-up is natuurlijk niet erg, voor mij sowieso liever iets minder dan wat meer, maar bijvoorbeeld als ik uitga/feestje/verjaardag vind ik het wel leuk als ik er iets anders uitzie dan elke dag, zonder dat ik me heel overdreven voel.
Ik ga straks maar even kijken welke paletten ze in mooie bruintinten hebben!

Ik heb ook een bb cream van garnier, nou m'n grootste miskoop ooit :P Hij is echt veel te donker (ik had 'm niet kunnen testen).
Mijn huid is ook niet slecht hoor, maar inderdaad soms is het gewoon fijner. Zeker als je heel veel werk aan een ooglook hebt besteed, is het gewoon mooier als je huid dan mooi egaal is.

Loose mooi hoor!

Glossi Ja een soort halve smokey eye kan ik ook wel eens proberen :)

Morrow_Less Dat lijkt me prima. Zou idd niet met oogschaduw in de weer gaan.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:52

En we hebben een contact allergie, ik mag binnen een aantal weken al mijn producten meenemen om testen te laten doen, jeuj -O-