DewiRox heeft er zo te lezen 3 weken last van gehad, ik steeds maar 1,5-2 weken! Scheelt nogal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damelza schreef:Volgens mij is het een feit dat eetgewoontes invloed hebben op de toestand van je huid. Ik merk het zelf namelijk wel dat ik als ik een tijdje ongezond eet (b.v. tijdens een vakantie) dat ik meer last heb dan als ik heel gezond eet.
Heeft Cameron Diaz er niet ook een boek over uitgegeven?
Rebeccaa schreef:Daar mee kan je ook niet in de zon toch?
_Laura_ schreef:Ik ben hier al best wel lang niet meer geweest maar ik heb misschien wel een tip voor jullie. Wat ik nu elke avond doe is mijn gezicht schoonmaken met water(!!) en niet met reinigingsspul, dat was veel te agressief voor mijn huid. Daarna smeer ik op de rode plekjes/puistjes sudocrème. Hier zitten allerlei stofjes in die puistjes verminderen. Bij mij helpt dit het best. Ik heb nu vrijwel geen last meer van de puistjes en littekens!![]()
Ik heb echt jaren lang geprobeerd om een oplossing te vinden en dat nu de oplossing (bij mij dan) zo simpel is...![]()
Hierbij een foto van mijn huid hoe die nu is:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 6331_n.jpg
Carliijn schreef:Rebeccaa schreef:Daar mee kan je ook niet in de zon toch?
Niet erg lang nee, ook niet aan te raden![]()
Je huid vernieuwt bizar snel en is daardoor heel dun en snel te beschadigen. Je verbrandt binnen no time naast dat het natuurlijk ook heel ongezond is als de huid zo gevoelig is.
Van het zomer wordt dat dus spray tan voor mij haha. Kuur is namelijk pas afgelopen halverwege de zomer