[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 11:44

tja er zitten wel veel risico's aan...
Maar als jij naar een goede shop gaat en zelf een goede nazorging geeft.. kan er vrij weinig gebeuren...

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 12:36

Idd. ik ben bij een bekende gegaan, mijn moeder kent hem heel goed..Ik weet dat hij het goed kan, en het was zo gedaan.

Ik moest 2x per dag spoelen, maar ik rook dus ik doe het 3/4x

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:39

'Nog meer mensen dan laat ik gewon deze pagina even lezen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:41

amberp schreef:
bliksemluver... er zijn nog andere piercings die je kunt laten zetten hoor

Ja dat weet ik maar die wil ik niet. Nou ja een labret vind ik wel mooi maar mag niet ivm m'n werk. Maar geen piercings in m'n gezicht. Tepel vind ik ook heeel mooi, maar moet je daar ook de juiste tepels voor hebben ofzo?? . En het lijkt me verschrikkelijk veel zeer doen.

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:42

Mijn ouders wilde eerst ook niet dat ik een tongpiercing zou nemen, maar nu ben ik 18 dus zei m'n ma ja moet je het maar zelf weten. Maar goed bij mij kan het niet..

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:52

bliksemluver schreef:
amberp schreef:
bliksemluver... er zijn nog andere piercings die je kunt laten zetten hoor

Ja dat weet ik maar die wil ik niet. Nou ja een labret vind ik wel mooi maar mag niet ivm m'n werk. Maar geen piercings in m'n gezicht. Tepel vind ik ook heeel mooi, maar moet je daar ook de juiste tepels voor hebben ofzo?? . En het lijkt me verschrikkelijk veel zeer doen.

Ik hoorde idd dat de tepel heel erg veel zeer doet, maar ze zeiden dat ook over de tong piercing, en ik heb geen last gehad, had vanacht wel een hele dikke tong, kon mijn kiezen niet meer op elkaar doen. Maar de zwelling neemt nu al af Ik heb hem sinds gister middag, en nog geen pijn gehad niks.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:08

ik heb een tepel piercing en fijn is anders.. maar ja wat is 4 seconden pijn????
Na het zetten is ie een paar dagen erg gevoelig geweest...Maar al met al viel het me erg mee

@missdona... neem je mams een ker mee naar de shop.. gewoon voor uitleg over de risico's.. misshcien dat dat werkt?!?!

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:24

Ik heb ook een tepelpiercing en vond het echt helemaal geen pijn doen. Zou bij weze van spreke hem er nu uit halen en volgende week weer laten zetten.

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:35

Maar goed iedereen heeft natuurlijk ook een andere pijngrens. Ik hoorde ook allemaal dingen dat een navelpiercing zeer zou doen, nou helemaal nergens last van gehad .

Maar nog een vraag over een tepelpiercing, maakt het uit hoe groot etc je tepels zijn?

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:40

Navel deed geen zeer, tong wel en ik ben nu 4 dagen verder en heb nog steeds pijn en een dikke tong..

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:47

mams mee naar een shop leuk id wel maar denk dat ze er voor blijft staan en dan okay klaar.. ? gaat zeggen

Presley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 18:58

Ik heb vandaag een navelpiercing laten zetten.
ik was samen met een vriendin gegaan, die liet er ook 1tje zetten. t deed wel even pijn vond ik maarja...
Helaas was m'n vriendin flauwgevallen , net nadat ie gezet was...

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 21:41

Silvaantje schreef:
Navel deed geen zeer, tong wel en ik ben nu 4 dagen verder en heb nog steeds pijn en een dikke tong..

Ik heb hem nu 1 dag, geen pijn en de zwelling is al minder, beterschap met je tong!!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:00

@ Amberp, bedankt voor je mailtje. Ziet er mooi uit zeg!

Mijn navelpiercing is een beetje ontstoken Aan de linkerkant zit onder mijn huid een bultje. Niet helemaal goed geloof ik. Komt doordat ik er gisteren weer een ander ingedaan heb, dat bultje zat er al wel langer, maar het gaatje zat ineens verstopt, en als ik em erdoor heen wou doen, deed het heel erg pijn. Ik laat deze er wel even inzitten totdat het bultje weg is.

Weten jullie wat ik er miss nog aan kan doen?

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:26

ontsmetten,zoveel mogelijk... Calendulan Wondspray,Betadine.. ik zou er goed op letten en het goed schoonmaken want ik wil je niet bang maken,maar ik had ook zoiets enm die ging er toen uitgroeien en nu zit er een litteken van ongeveer 1/2 cm..

WendyBZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 11:18

bliksemluver schreef:
Maar goed iedereen heeft natuurlijk ook een andere pijngrens. Ik hoorde ook allemaal dingen dat een navelpiercing zeer zou doen, nou helemaal nergens last van gehad .

Maar nog een vraag over een tepelpiercing, maakt het uit hoe groot etc je tepels zijn?

IK heb beide gepierced En ja, even pijn en daarna wat gevoelig, verder niet. Volgens mij maakt het ook niet uit hoe groot je tepels zijn hoor

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 13:42

@ Giloni: dank je Ben er ook erg blij mee..
houd je piercing gewoon goed schoon.. en als dat niet weg gaat ga dan even langs je shop, of zoek een shop in de buurt waar je vertrouwen in hebt..

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:28

wkoekoek schreef:
bliksemluver schreef:

IK heb beide gepierced En ja, even pijn en daarna wat gevoelig, verder niet. Volgens mij maakt het ook niet uit hoe groot je tepels zijn hoor

Ik vind die van mij nl niet zo heel groot.. D'r moet natuurlijk wel een naald door kunnen. Dat zal wel lukken, maar toch... Vind het wel een behoorlijke 'ingreep'ofzo, dus moet alles zeker weten haha

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:34

Giloni schreef:
@ Amberp, bedankt voor je mailtje. Ziet er mooi uit zeg!

Mijn navelpiercing is een beetje ontstoken Aan de linkerkant zit onder mijn huid een bultje. Niet helemaal goed geloof ik. Komt doordat ik er gisteren weer een ander ingedaan heb, dat bultje zat er al wel langer, maar het gaatje zat ineens verstopt, en als ik em erdoor heen wou doen, deed het heel erg pijn. Ik laat deze er wel even inzitten totdat het bultje weg is.

Weten jullie wat ik er miss nog aan kan doen?

hoe lang heb je hem ?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 15:44

Ik heb ook een labret zie mijn prof.. voor een foto

Hij zit iets te hoog .. maarja wou er eerst een ringetje indoen maar nu nie meer

Deed geen zeer, terwijl ik normaal een enorme schijtert ben

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 16:29

emkelover schreef:
Ik heb ook een labret zie mijn prof.. voor een foto

Staat je leuk

De naam van jou school lijkt op die van mijn oude school.. die heette het Etty Hillesum College

WendyBZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:36

bliksemluver schreef:
Ik vind die van mij nl niet zo heel groot.. D'r moet natuurlijk wel een naald door kunnen. Dat zal wel lukken, maar toch... Vind het wel een behoorlijke 'ingreep'ofzo, dus moet alles zeker weten haha

Ik heb nog wel foto's Geef maar een gil als je ze wil zien

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:07

Ik heb vandaag m'n navelpiercing laten zetten! Ik vond 't echt superongemakkelijk en daarna deed 't best wel pijn, maar nu valt het wel mee..

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:04

tepelpiercings vind ik mooier als beide tepels zijn gedaan. mensen die nu eentje hebben, gaan jullie de andere ook nog doen?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:13

Ik heb ze een voor een gedaan. Ik had eerst (voor mij) rechts laten doen, maar na een maand of twee vond ik de andere toch wat kaal lijken... Dus daar ook maar een laten zetten