Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amberp schreef:bliksemluver... er zijn nog andere piercings die je kunt laten zetten hoor
bliksemluver schreef:amberp schreef:bliksemluver... er zijn nog andere piercings die je kunt laten zetten hoor
Ja dat weet ik maar die wil ik niet. Nou ja een labret vind ik wel mooi maar mag niet ivm m'n werk. Maar geen piercings in m'n gezicht. Tepel vind ik ook heeel mooi, maar moet je daar ook de juiste tepels voor hebben ofzo??. En het lijkt me verschrikkelijk veel zeer doen.
Silvaantje schreef:Navel deed geen zeer, tong wel en ik ben nu 4 dagen verder en heb nog steeds pijn en een dikke tong..
bliksemluver schreef:Maar goed iedereen heeft natuurlijk ook een andere pijngrens. Ik hoorde ook allemaal dingen dat een navelpiercing zeer zou doen, nou helemaal nergens last van gehad.
Maar nog een vraag over een tepelpiercing, maakt het uit hoe groot etc je tepels zijn?
wkoekoek schreef:bliksemluver schreef:Maar goed iedereen heeft natuurlijk ook een andere pijngrens. Ik hoorde ook allemaal dingen dat een navelpiercing zeer zou doen, nou helemaal nergens last van gehad.
Maar nog een vraag over een tepelpiercing, maakt het uit hoe groot etc je tepels zijn?
IK heb beide gepiercedEn ja, even pijn en daarna wat gevoelig, verder niet. Volgens mij maakt het ook niet uit hoe groot je tepels zijn hoor
Giloni schreef:@ Amberp, bedankt voor je mailtje. Ziet er mooi uit zeg!
Mijn navelpiercing is een beetje ontstokenAan de linkerkant zit onder mijn huid een bultje. Niet helemaal goed geloof ik. Komt doordat ik er gisteren weer een ander ingedaan heb, dat bultje zat er al wel langer, maar het gaatje zat ineens verstopt, en als ik em erdoor heen wou doen, deed het heel erg pijn. Ik laat deze er wel even inzitten totdat het bultje weg is.
Weten jullie wat ik er miss nog aan kan doen?
emkelover schreef:Ik heb ook een labretzie mijn prof.. voor een foto
bliksemluver schreef:Ik vind die van mij nl niet zo heel groot.. D'r moet natuurlijk wel een naald door kunnen. Dat zal wel lukken, maar toch... Vind het wel een behoorlijke 'ingreep'ofzo, dus moet alles zeker weten haha