Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Samantha_ schreef:Mooie uitdaging Leonie, wat een snelheid ook!
Iris, ik ga marathon Amsterdam lopen!
Wanneer ga je langs de Expo voor je startnummer? Ik sta als er niks tussen komt op zaterdagochtend bij de booth van Parkrun, mocht je dan komen...
Samantha_ schreef:IMAY1990 schreef:Wanneer ga je langs de Expo voor je startnummer? Ik sta als er niks tussen komt op zaterdagochtend bij de booth van Parkrun, mocht je dan komen...
Ik denk pas zaterdagmiddag. Zaterdagochtend komt appie met de boodschappen haha.
En als die vroeg komt dan aansluitend paard nog doen. Daarna naar Amsterdam.
Sta je er alleen ‘s morgens?
Samantha_ schreef:O leuk!
Laatste startvak (blauw)
Samantha_ schreef:Ik verwacht 4:30. Maar als ik heel veel dixi stops heb red ik dat niet. Ik heb bij m’n 30 km runs 1-2x moeten stoppen om te plassen, dus verwacht nu meer. Ook wandel ik wel eens een stukje bij de waterpost.
Ik ga een tempo aanhouden van 6:15-6:25. Volgens mij wordt het prima hardloop weer, dan ga ik meestal wel wat sneller.
-Namiro- schreef:Tiggs, ben benieuwd of er nog iets bijzonders uit je analyse komt.
Zone 2 loopjes vergen tijd.. ik vind/vond het enorm frustrerend want in het begin kwam ik nauwelijks aan rennen toe, maar het wordt echt beter!
-Namiro- schreef:Ja Tiggs.. wordt echt beter! Het duurt alleen even.. en dat is wel frustrerend, maar daarna heb je er wel profijt van.
Waarom heb je een test op de fiets gedaan?
Mijn vriend heeft dat ook gedaan maar kwam niet uit met z’n hartslagzones.. ook hij kreeg advies om er 10 slagen bij op te tellen.
Fijn dat de resultaten in ieder geval goed zijn!