.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.                                                         
 Joleine heeft het al benoemd, we weten hoe zwaar dit is.                                                         
 pien_2010 schreef:Zet dan de link hier meis. Ik zal aan je denken vrijdag ochtend.

Geniet nog maar lekker even van elkaar, van alle kleine dingen en elke knuffel. Heel veel sterkte!                                                         

Weet ook nooit zo goed wat te zeggen tegen mensen ook al heb ik het zelf al moeten meemaken. Veel sterkte gewenst en hopelijk kun je tot vrijdag nog even intens genieten van elkaar, ook al is het met zo'n verdrietige ondertoon. 
                                                         Bootsiebob schreef:Noordje wat prachtig![]()
Ik heb ze pas één keertje gezien, vind ze zó mooi die wolken!![]()
Vanochtend 6,5 km gewandeld, was zeker de moeite waard
[ [url=m/nXcWiw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gZlPaA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dusPwz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/53EVFT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r22Fm8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8jZKr9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rTDMKp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t5cX73.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3pDyFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1uIosK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WyEBuc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JvsVG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dnoQ93.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2Z4Bk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/we9Fjg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vlaamse gaai
[ [url=m/vd8LdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lY7CQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/20Dg29.jpg]Afbeelding[/url] ]
 Vind het altijd zo grappig om dan bij een ander een beeld te zien dat zo bekend is voor me. Ziet eruit als een mooi rondje over de altijd mooie Brunsummerheide. Je zat op loopafstand van mij hihi.                                                         
 maar wel netjes terug gekomen. Ik doe als de bananen de kop opsteken net of ik haar negeer en stap stevig door. Dan op flinke afstand fluitje, dan schrikt ze toch wel een beetje van hoe ver weg ik ineens ben.