Zertab schreef:@Aight: ik volg het Benfit en eerlijk gezegd... ik zou het inderdaad niet aanrader, omdat je inderdaad als je 100% dat dieet volgt echt niets lekkers mag. Ik zit rond de 1300-1400 kcal als ik het dieet 100% volg.
Ik heb wel zittend werk en nu vanwege studie ook thuis veel zitten, dus ik heb ook niet veel nodig maar ik herken wat je zegt. Ik heb inderdaad vaak het gevoel dat ik te kort kom, en dus ga ik snaaien. Maar ook als ik me verveel, als het rustig is op werk en er ligt chocolade... dan lukt het me niet om er vanaf te blijven.
@Mandarijn: lastig uit te leggen, maar hier kan je het lezen:
https://www.houseofworkouts.com/sculptcycle/
Was een demo op onze sportschool en ik hoop dat ze het standaard gaan doen. Het is maar 45 minuten en echt heel leuk!
Hmmm op de website lijkt het juist precies een heel goed programma, rustig aan, lifestyle veranderen, iets wat je de rest van je leven kan doen. Maar 1300-1400 kcal vind ik erg weinig, zeker als je 20kg wilt afvallen is je verbranding nu veel hoger met sporten erbij. Dus ik snap dan wel dat je snaaibuien krijgt als je een paar dagen weinig eet...
Hier is de motivatie in de sportschool een beetje aan het teruglopen. Ik ga wel, maar doe dan echt het minimale.... Dus alleen nog maar chest press, squat, hip thrusts, cable row en soms RDL of bulgarian split squats. Ik ben dan vaak moe na die oefeningen en heb geen ''zin'' meer om dan nog meer te doen. En ik vind het dan al goed van mezelf dat ik ben gegaan