Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cemlys schreef:Ik ben vandaag ook getest, gok op een normale neusverkoud maar je weet nooit en ik kom met teveel mensen in contact. Kans is klein dat het om corona gaat volgens mij en naar mijn weten ook niet met iemand in contact geweest die het had
Cemlys schreef:Sterkte Fenneeee.
Ik wacht nog op de uitslag, op een schrale keel na na het hoesten heb ik nog steeds weinig last. Uitslag zou er al moeten zijn helaas is de website overbelast. Moet nog even geduld hebben.
Goof schreef:Levita schreef:Ik ben gisteren getest en vanochtend de uitslag. Corona....ik heb vooral hoofdpijn en moet wat kuchen. Ik ben vooral heel erg bang voor eventueel nog komen gaat.
Bah, ik had ook zo'n hoofdpijn de eerste 5 dagen. Nu is dat weg gelukkig.
Janntjuh schreef:Sterkte Fenneee! Hopelijk wordt dag 7 ook jouw kantelpunt dat het langzaam weer de goede kant op gaat.
En jij ook veel sterkte Levita, ik hoop voor je dat het een beetje mee valt. Heb je nog geen koorts? Ik snap dat je erg bang bent, dat was is ook. Gewoon per dag kijken hoe het gaat en hoe je je voelt, en mocht je je echt zorgen maken kan je altijd de huisarts bellen
Levita schreef:Goof schreef:
Welke klachten heb je nog meer? Of heb je alleen hoofdpijn gehad?
Fenneeee schreef:Beterschap iedereen !
Hier heeft mijn schoonmoeder net een saturatiemeter opgehaald omdat ik toch wel wat kortademig was, en mijn ademhaling een beetje kraakt en doet. Saturatie schommelt tussen de 95% 96%. Straks even doorgeven aan de huisarts. Ik hoop ook dat donderdag mijn kantelpunt zal zijn. Ben ook best bang voor de naklachten
Goof schreef:Levita schreef:Ik ben gisteren getest en vanochtend de uitslag. Corona....ik heb vooral hoofdpijn en moet wat kuchen. Ik ben vooral heel erg bang voor eventueel nog komen gaat.