Misschien heb ik het mis hoor, maar ik vind dit stukje altijd heel interessant én ik denk dat het heel belangrijk is om je bewust te zijn van waarom bepaalde dingen niet gaan zoals gepland

@Nanouk, Je doel hoeft natuurlijk ook niet ultra-strak te zijn zoals modellen etc.! Zodra jij tevreden bent met jouw gewicht en hoe je eruit ziet is het perfect! Wil je nu dan gaan focussen op gewichtsbehoud of heb je nog andere doelen gesteld?
@Tanja, Oh wat enorm fijn dat je revalidatie gewoon doorgaat! Ik kan me voorstellen dat dit een mega opluchting is! Bijkomend voordeel is dat je dan ook wat meer kan blijven sporten, met de oefeningen onder begeleiding van je fysio

@Castilja, Haha welkom terug!

@Lisanne, Oh jammie pindarotsjes

Ik moet mezelf ook super streng toespreken hoor, om er niet onrustig van te worden. Ik blijf mezelf vertellen dat gewichtstoename en uiteindelijk ook wat stijging in vetpercentage nu eenmaal hoort bij spieropbouw. Ik heb mezelf wel verboden om tot vrijdag nog op de weegschaal te gaan staan, om niet te obsessief te worden

Hier liep gisteren niet helemaal zoals gepland, maar wel goed kunnen eindigen. Ik had gisteren een dag relatief lager in kcal gepland omdat ik een rustdag had (2000-2100), maar ik zie een patroon dat ik steeds als ik me dat voorneem juist enorme trek krijg. Weer iets mentaals dus

Helaas is onze bak nu echt zo slecht dat we er niets mee kunnen. Paardrijden zit er dus even niet in. Misschien dat ik daar nog wat kcal op moet aanpassen de komende tijd.
Lijstje van gisteren:
O: 350gr magere kwark met 75gr bramen, 20gr havermout, 15gr whey crispy
T: Barebells reep, pindakaas reepje (?, bij mijn ouders gevonden), 4 chocoladepepernoten
L: 1,5e boterham en 1 cracker met oude kaas en kipfilet en komkommer
T: 150gr magere kwark met 50gr aardbeien en 1/2 bastogne verkruimeld
D: Gnocchi met saus van gepureerde tuinbonen/ricotta/melk en prei
T: 125gr magere kwark met 1/2 bastogne en 1 blokje pure chocolade
Totaal 2032 kcal