[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:37

Ik vind 'm ook leuk! Sommige lijntjes bovenin in het roosje zullen misschien nog even bijgewerkt moeten over een paar weken, lijken wat ondiep maar kan ook zo lijken door de foto. En het maakt niks uit ook verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 09:38

idinn schreef:
Loopt de lijn nu door in het roosje of is dat puur nog het stencil? Schattige tattoo <3

Is stencil, dit wou niet weg, of ze was met schoonvegen te voorzichtig.

Maar hij is idd schattig en niet groot niet mega klein gewoon perfect. <3

Mand

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:32

Ik vind hem mooi en ook mooi gezet! Hij is echt wel strak hoor. En anders boeie, je beweegt toch constant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:45

Mand schreef:
Ik vind hem mooi en ook mooi gezet! Hij is echt wel strak hoor. En anders boeie, je beweegt toch constant

Ach daarom joh zelfs van de beste artist kun je geen kaarsrechte lijnen verwachten. Ik heb wel eens last van spastische trekjes met tattoeren, dus is helemaal niet gek.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 16:50

Ja ik heb dat ook! Mijn tattoos zijn ook lang niet allemaal kaarsrecht. Dat vind ik leuk, het blijft mensenwerk

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 18:55

Leuk Marije <3 Ik vind hem ook strak!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 18:59

Haha, om Marije_1997 even zichzelf wat beter te laten voelen laat ik wel even mijn prutswerkje laten zien. Ik heb een stick & poke kit gekocht en ik heb een nieuwe coronahobby.

Afbeelding

Wat dat betreft is die van jou echt superstrak en nice hoor! Ook een mooi elegant ontwerp. :j

Ik raad het niet per se aan maar het is stiekem best leuk om te doen als je een beetje verantwoordelijk bezig bent qua hygiëne en het niet op een feestje doet als je katsbezopen bent. :P

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 19:39

Das nog best netjes hiraeth! :D is hij hier net gezet?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 20:38

Hiraeth schreef:
Haha, om Marije_1997 even zichzelf wat beter te laten voelen laat ik wel even mijn prutswerkje laten zien. Ik heb een stick & poke kit gekocht en ik heb een nieuwe coronahobby.

[ [url=m/cVjuL5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat dat betreft is die van jou echt superstrak en nice hoor! Ook een mooi elegant ontwerp. :j

Ik raad het niet per se aan maar het is stiekem best leuk om te doen als je een beetje verantwoordelijk bezig bent qua hygiëne en het niet op een feestje doet als je katsbezopen bent. :P

Zo, die is echt netjes hoor! Veel netter dan mijn eigen stick & pokes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 21:08

Mijn kroppen sla zijn het toppunt van prutswerk dus ja dit roosje is vele malen beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 22:22

Ik lig telkens dubbel als je over je sla kroppen begint, sorry :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 22:41

Hiraeth schreef:

[ [url=m/cVjuL5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ga je mij poken als je terug bent? Ah toeeeeee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 00:52

idinn schreef:
Ik lig telkens dubbel als je over je sla kroppen begint, sorry :')

Dat snap ik ja hahaha

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 02:22

Sla kroppen. _O-

Hier was 'ie net gezet idd. Ik ben nog lekker aan het oefenen. Ik heb me er bij neergelegd dat ik één been opoffer in kader van handvaardigheid met inkt. Het geeft toch wel een rush als je iets zelf hebt gezet en een soort van trots gevoel, ook al is het niet zo mooi als dat het zou zijn bij een getalenteerde artiest. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 02:24

Hiraeth schreef:
Sla kroppen. _O-

Hier was 'ie net gezet idd. Ik ben nog lekker aan het oefenen. Ik heb me er bij neergelegd dat ik één been opoffer in kader van handvaardigheid met inkt. Het geeft toch wel een rush als je iets zelf hebt gezet en een soort van trots gevoel, ook al is het niet zo mooi als dat het zou zijn bij een getalenteerde artiest. :D

Ja zo noem ik ze, ze worden ook wel bloemkolen genoemd

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 02:39

Het zijn ook sla kroppen. :') Maar wel hilarisch dat je daar nu zelf ook wel om kunt lachen haha! Ze zouden nog gefixt worden toch?

Ik snap wel wat men bedoeld maar stoor me er niet aan, vind het een schattige tattoo! <3

Mijn octopus is weer bijgewerkt, nondeju dat doet extra zeer, al over een bestaanfe tattoo gaan. :') En mijn vriend heeft gisteren zijn sleeve aan de binnenkant van zijn arm laten zetten, die is voorlopig ook weer even genezen. Figuurlijk dan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 02:54

Captain schreef:
Het zijn ook sla kroppen. :') Maar wel hilarisch dat je daar nu zelf ook wel om kunt lachen haha! Ze zouden nog gefixt worden toch?

Ik snap wel wat men bedoeld maar stoor me er niet aan, vind het een schattige tattoo! <3

Mijn octopus is weer bijgewerkt, nondeju dat doet extra zeer, al over een bestaanfe tattoo gaan. :') En mijn vriend heeft gisteren zijn sleeve aan de binnenkant van zijn arm laten zetten, die is voorlopig ook weer even genezen. Figuurlijk dan. :')

Mei worden m'n kroppen sla opgeknapt, afspraak staat al en de shop waar ik die roos heb laten zetten gaat die kroppen sla ook doen. Dus komt 100% goed. Scheelt dat ik er altijd vrij weinig van voel. Heb een dagsessie dan a 750 euro dus verwacht wel m'n onderarm vol.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:15

Ik kom weer eens onder mijn meeleessteen vandaan hihi. Tig bladzijdes doorgekeken en heel veel toffe tattoos voorbij zien komen.

Nu ben ik weer aan het sparen om de tattoo op mn arm opnieuw te laten inkleuren want ben nog niet helemaal tevreden hoe de kleuren hier en daar hebben gepakt. Maarrrrr ik wil graag nog een kant/lace tattoo. Nu had ik contact met een salon in Groningen maar die persoon laat niets meer van zich horen. Heeft iemand van jullie tips? Locatie maakt me niet zoveel uit, als het qua stijl maar matcht.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:18

har166 schreef:
Ik kom weer eens onder mijn meeleessteen vandaan hihi. Tig bladzijdes doorgekeken en heel veel toffe tattoos voorbij zien komen.

Nu ben ik weer aan het sparen om de tattoo op mn arm opnieuw te laten inkleuren want ben nog niet helemaal tevreden hoe de kleuren hier en daar hebben gepakt. Maarrrrr ik wil graag nog een kant/lace tattoo. Nu had ik contact met een salon in Groningen maar die persoon laat niets meer van zich horen. Heeft iemand van jullie tips? Locatie maakt me niet zoveel uit, als het qua stijl maar matcht.

Heb je al een berichtje achter aan gestuurd? Veel artiesten komen om in de berichtjes.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 21:33

Zeker, ik had toendertijd ook gevraagd of ze zoiets wilde zetten en daar tijd voor had. Vervolgens contact gehad over beschikbare data en geen reactie op gehad, ook niet na een belletje en nog een mailtje. Voor mn laatste tattoo heb ik een jaar op de wachtlijst gestaan dus dat maakt me niet zoveel uit, maar wil wel een afspraak kunnen maken.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 15:08

Afbeelding

Mijn recent overleden kat haar pootje vereeuwigd <3

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 10:42

Afbeelding
Afbeelding

Gister mijn eerste laten zetten bij LadyLuck in Weert! Echt zooo blij mee, pijn viel me alles mee dus kan niet wachten tot alles genezen is. :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 11:00

Wauw gaaf! <3

Voor degene die het leuk vinden om de weg naar het tattoeeren te volgen:
Inmiddels heb ik van degene die mij gaat opleiden 2 opdrachten gekregen die ik mag maken als een 'toets'. En ook mega gave opdrachten :D
Ben heel benieuwd wat ze er van gaat vinden. Ze heeft me gelukkig wel hoger ingeschat dan ik verwacht had. Opdracht nummer 1 is namelijk realisme, een Ocelot van een fotovoorbeeld met bloemen eromheen in B&W. Opdracht nummer 2 wordt de Egyptische godin Bastet. Deze moet in B&W maar wel met een paar kleuraspecten. Mag deze wel helemaal zelf ontwerpen. Heb nog niet echt een idee in wat voor stijl ik hem ga doen..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 14:32

BalouArera schreef:
[ [url=m/nnWX9B.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cEDKwj.png]Afbeelding[/url] ]

Gister mijn eerste laten zetten bij LadyLuck in Weert! Echt zooo blij mee, pijn viel me alles mee dus kan niet wachten tot alles genezen is. :)

Zooo, mooi zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-21 15:38

BalouArera schreef:
[ [url=m/nnWX9B.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cEDKwj.png]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi!