Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:Haha, om Marije_1997 even zichzelf wat beter te laten voelen laat ik wel even mijn prutswerkje laten zien. Ik heb een stick & poke kit gekocht en ik heb een nieuwe coronahobby.
[ [url=m/cVjuL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat dat betreft is die van jou echt superstrak en nice hoor! Ook een mooi elegant ontwerp.
Ik raad het niet per se aan maar het is stiekem best leuk om te doen als je een beetje verantwoordelijk bezig bent qua hygiëne en het niet op een feestje doet als je katsbezopen bent.
Hiraeth schreef:Haha, om Marije_1997 even zichzelf wat beter te laten voelen laat ik wel even mijn prutswerkje laten zien. Ik heb een stick & poke kit gekocht en ik heb een nieuwe coronahobby.
[ [url=m/cVjuL5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat dat betreft is die van jou echt superstrak en nice hoor! Ook een mooi elegant ontwerp.
Ik raad het niet per se aan maar het is stiekem best leuk om te doen als je een beetje verantwoordelijk bezig bent qua hygiëne en het niet op een feestje doet als je katsbezopen bent.
Hiraeth schreef:Sla kroppen.![]()
Hier was 'ie net gezet idd. Ik ben nog lekker aan het oefenen. Ik heb me er bij neergelegd dat ik één been opoffer in kader van handvaardigheid met inkt. Het geeft toch wel een rush als je iets zelf hebt gezet en een soort van trots gevoel, ook al is het niet zo mooi als dat het zou zijn bij een getalenteerde artiest.
Captain schreef:Het zijn ook sla kroppen.Maar wel hilarisch dat je daar nu zelf ook wel om kunt lachen haha! Ze zouden nog gefixt worden toch?
Ik snap wel wat men bedoeld maar stoor me er niet aan, vind het een schattige tattoo!
Mijn octopus is weer bijgewerkt, nondeju dat doet extra zeer, al over een bestaanfe tattoo gaan.En mijn vriend heeft gisteren zijn sleeve aan de binnenkant van zijn arm laten zetten, die is voorlopig ook weer even genezen. Figuurlijk dan.
har166 schreef:Ik kom weer eens onder mijn meeleessteen vandaan hihi. Tig bladzijdes doorgekeken en heel veel toffe tattoos voorbij zien komen.
Nu ben ik weer aan het sparen om de tattoo op mn arm opnieuw te laten inkleuren want ben nog niet helemaal tevreden hoe de kleuren hier en daar hebben gepakt. Maarrrrr ik wil graag nog een kant/lace tattoo. Nu had ik contact met een salon in Groningen maar die persoon laat niets meer van zich horen. Heeft iemand van jullie tips? Locatie maakt me niet zoveel uit, als het qua stijl maar matcht.