Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Denk dat als dat al gebeurt het gen wat quera heeft zeer snel weer nieuwe foute celdeling geeft.
Het zit in haar genen niet goed, kunnen ze alles uitroeien maar als het lichaam vrolijk weer opnieuw begint ben je terug bij af.
En het gen, bcra 3 heeft ze meen ik is net even de meest poedersuiker om te hebben.
Dus dat is gewoon uitgesloten, enige wat ze kunnen doen is zo lang mogelijk managen.
quera schreef:moonfish13 schreef:Denk dat als dat al gebeurt het gen wat quera heeft zeer snel weer nieuwe foute celdeling geeft.
Het zit in haar genen niet goed, kunnen ze alles uitroeien maar als het lichaam vrolijk weer opnieuw begint ben je terug bij af.
En het gen, bcra 3 heeft ze meen ik is net even de meest poedersuiker om te hebben.
Dus dat is gewoon uitgesloten, enige wat ze kunnen doen is zo lang mogelijk managen.
Brca1
Brca3 bestaat niet geloof ik wel brca2
moonfish13 schreef:Denk dat als dat al gebeurt het gen wat quera heeft zeer snel weer nieuwe foute celdeling geeft.
Ik zou denk ik ook stapelgek worden van de positivo’s die denken wat jij denkt.
Dat klotegen maakt het gewoon anders..
quera schreef:[ Video ]
Oscar schreef:tout a fait Mo ( inderdaad Mo)!Juist. Zolang we blijven ademen maken ze ons niks