Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nova_zodiax schreef:@yellowbird ik vijl het en klein beetje ruw.
@libiris, hhmmm dat maar eens proberen dan.
@ladymadonna, ja die doe ik heel doen.
Net toch weer een nagel verloren. Iemand ervaring met het merk Veronica? Iemand die ik kent raadde die aan, volgens haar beter dan pink. Maar ook dubbel de prijs
Libiris schreef:nova_zodiax schreef:@yellowbird ik vijl het en klein beetje ruw.
@libiris, hhmmm dat maar eens proberen dan.
@ladymadonna, ja die doe ik heel doen.
Net toch weer een nagel verloren. Iemand ervaring met het merk Veronica? Iemand die ik kent raadde die aan, volgens haar beter dan pink. Maar ook dubbel de prijs
Pak de base extend erbij, moet echt schelen! En anders een rubberbase ofzo van een ander merk
De base is belangrijk! Ik heb de fixbase van florence en de kleuren van Pink en blijft weken zitten!
justdiesel schreef:Al is het bij PG ook per kleur verschillend hoe lang die blijft zitten, de ene houd heel lang en de ander ligt er zo af
justdiesel schreef:Kan je nagellak loslaten als je de base te dik doet ja?
Dat wist ik niet...
Al is het bij PG ook per kleur verschillend hoe lang die blijft zitten, de ene houd heel lang en de ander ligt er zo af
Libiris schreef:Heb dit nooit gehad en nooit gezien.
Dit is met gewone nagellak toch? En alleen bij lichte kleurtjes of bij alle?
Ziet er wel raar uit ja
LadyMadonna schreef:Omdat ik vaak problemen lees bij mensen die thuis gelpolish zetten overweeg ik een workshop op te zetten. Deze zal 1 op 1 zijn (eventueel model erbij), rond de 3 uur duren en rond de 40/50 euro kosten.
Zouden jullie hier interesse voor hebben als je bij mij in de buurt zou zitten?