[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mjwb

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:29

Nou dat wachten is toch wel het ergste, vind ik :') Nog 66 dagen voor mij :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 21:57

Hoi! Mag ik me bij jullie voegen? Zo ja zal ik wat meer vertellen en evt foto's plaatsen als dat gewenst is :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:20

Hoi! Ja leuk!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:27

Komt ie Dan!
Joanne, 30 jaar en sinds mm 16e verslaafd... Toen een stuk tussen mn schouderbladen laten zetten (zo gauw geen foto van), en dat is intussen via de naam van mn eerste zoontje doorgelopen in een full sleeve ter ere van mn man en beide kinderen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder een stuk op mn voet, hoop-geloof-liefde op mm buik, pijl met zusje op mm ribben, wenkbrauwen en stukje achter mn oren rijker. (Niet overal fotos van)
Aanstaande zaterdag laten mijn man en ik nog initialen op onze vinger zetten als zijnde 'trouwring'. Hij draagt zn echte trouwring niet ivm werk, en afgelopen mei 5 jaar getrouwd en aankomende maand 10 jaar samen leek me wel weer een mooi excuus :D

Afbeelding

Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 22:55

Welkom! Niet geheel mijn stijl, haha, maar wel tof :) Alvast succes volgende week!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 23:17

Joanne1987 schreef:
Komt ie Dan!
Joanne, 30 jaar en sinds mm 16e verslaafd... Toen een stuk tussen mn schouderbladen laten zetten (zo gauw geen foto van), en dat is intussen via de naam van mn eerste zoontje doorgelopen in een full sleeve ter ere van mn man en beide kinderen

[ [url=m/V4kQ00.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8aKdHe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/J6DAPX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder een stuk op mn voet, hoop-geloof-liefde op mm buik, pijl met zusje op mm ribben, wenkbrauwen en stukje achter mn oren rijker. (Niet overal fotos van)
Aanstaande zaterdag laten mijn man en ik nog initialen op onze vinger zetten als zijnde 'trouwring'. Hij draagt zn echte trouwring niet ivm werk, en afgelopen mei 5 jaar getrouwd en aankomende maand 10 jaar samen leek me wel weer een mooi excuus :D

[ [url=m/DlRq9N.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LNNwnv.jpg]Afbeelding[/url] ]

_/-\o_

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 00:18

Thnx beide, gelukkog verschillen smaken goldenarrow!

En laat binnenkort de vingerafdrukken van mn ouders nog zetten aan de binnenkant van mn hiel (krijg dan vaak de vraag of ze dood zijn, nee dat niet maar hebben beide zo hun kwalen en beide al eens wel bijna dood geweest) en wil nog een legpiece, bij dijbeen beginnen dus heb nog wensen genoeg haha

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 00:32

Tof Joanne!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 01:41

Joanne, dat noemen we een uit de hand gelopen hobby, hahaha Mooi! Mijn man en ik hebben ook letters op onze vingers ipv een trouwring. In elkaar en ontworpen toen door onze zoon. Staan nu na 6 jaar nog duidelijk.

Ik heb met mn ( overleden ) broer ook een mama tattoo laten zetten. Hadden we voor moederdag om haar te laten zien wat ze betekent. Mensen denken dan nderdaad snel dat ze overleden is, maar ik wilde het juist laten zien.

Supervixen. Ik begrijp goed dat artiesten een bepaalde stijl hebben hoor en zichzelf daarmee promoten. Maar ene goeie artiest kan wensen van een klant waarmaken. Wij zijn erg tevreden over Williwood en die doen gewoon wat wij willen. Werken netjes, strak en schoon.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 06:17

superpony schreef:
Supervixen. Ik begrijp goed dat artiesten een bepaalde stijl hebben hoor en zichzelf daarmee promoten. Maar ene goeie artiest kan wensen van een klant waarmaken. Wij zijn erg tevreden over Williwood en die doen gewoon wat wij willen. Werken netjes, strak en schoon.

Wat bedoel je hiermee?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 10:41

Uit de hand gelopen is het zeker! Mijn man wilde niks toen wij elkaar leerden kennen en heeft nu een full back en 1 full sleeve, andere komt nog

Ik denk dat een goede artiest zeker jouw wensen kan waarmaken, maar geloof er ook in dat er stijlen zijn die voor sommigen niet lekker werken en de voorkeur niet hebben. Maar vaak kies je natuurlijk ook voor een artiest juist voor die bepaalde stijl als je dat wil

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:11

Ja precies. Ik heb gekozen voor Hanne, juist omdat ze een bepaalde stijl heeft waarvan ik houd. Dus zodra ik tegen haar zeg: design dit en dit voor me, dan weet ik bijna zeker dat het iets wordt, wat ik mooi ga vinden ;)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:16

Ik heb deze keer ook een afspraak met Hanne. Ik heb er al een van Kevin. Waar ik ook heel blij mee ben trouwens. Ik denk dat zij een heel mooi ontwerp voor me kan maken.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 16:14

_mjwb schreef:
Nou dat wachten is toch wel het ergste, vind ik :') Nog 66 dagen voor mij :)

Voor mij nog maar 18 dagen :D
Ik heb er zo'n zin in! Maar vind het ook wel spannend eigenlijk.

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:33

Gaaf Joanne! :D

En spannend IvysToeter! :)

De mijne is inmiddels goed aan het genezen gelukkig. Misschien dat je de diepte nu wat beter ziet. Het oor blijft een dingetje. De foto vertekend helaas maar misschien dat ik daar nog iets in aan laat passen. Voor de wolf is mijn hond ook als referentie gebruikt. Al met al ben ik er blij mee, zeker omdat er artiesten waren die twijfelde of het wel zou lukken ivm littekenweefsel.

Afbeelding

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:09

Kan iemand een shop aanraden die goed zijn in het zetten van strakke lijnen? Liefst omgeving Rotterdam maar stukje rijden is ook niet erg hoor.

Idee is een kompas met daarin wat symbolen van maori verwerkt :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:17

Dan zou ik niet op zoek gaan naar iemand die strakke lijnen zet, maar iemand die Maori zet :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:00

Bekijk misha zn werk eens van tattoo Jimmy, is wel den bosch maar die zet rete strak. Heeft insta ook, mishajinstattoo

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:27

Joanne1987 schreef:
Bekijk misha zn werk eens van tattoo Jimmy, is wel den bosch maar die zet rete strak. Heeft insta ook, mishajinstattoo

Dit is ook een goede tip voor mij voor mijn andere idee die in mijn hoofd zit en den Bosch is voor mij om de hoek.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:52

supervixen, ik bedoel ermee dat als ik een idee aandraag, de artiest naar mijn wensen werkt, ongeacht voorkeur van eigen stijl. Als ik strak wil, zal het toch strak moeten. Als ik iets met krullen en puntjes wil, moet hij daaraan voldoen. Ik vind sommige artiesten te donker werken, maar denk dat ik dat prima zou kunnen aangeven, ook al zou dat hun stijl zijn. Ze laten vaak zien waar ze trots op zijn, maar dat neemt niet weg dat ze veel meer kunnen en ook werk zetten naar wens en idee van een klant.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 00:10

Eerlijk gezegd vind ik dat daarin jouw verantwoordelijkheid ligt als klant om een artist uit te zoeken wiens stijl aansluit bij wat jij wil. Ik vind niet dat je naar een artist moet gaan die naar jouw smaak te donker werkt om dan iets lichters te vragen. Iedereen kan pakweg 2 hoefijzers met een krulletje zetten, maar dat betekent niet dat ze het willen of moeten. Vind ik persoonlijk ook niet meer dan normaal.

Natuurlijk zijn er soms kleine dingetjes die jij wilt en de artist misschien niet wil doen, en dan kan je wel even doorduwen zodat je je zin krijgt. Maar als het echt over stijl gaat vind ik het wat anders. Als je (zoals je in je voorbeeld zegt) iets licht wil, moet je überhaupt niet gaan naar een artist die donker werkt, maar dan moet je op zoek gaan naar iemand wiens portfolio veel meer aansluit bij de stijl die je zoekt.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 00:24

Eens met Yasmine. :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 01:25

Maar dat hoeft niet zo te zijn he?! Als iemand heel veel donkere rozen op fb plaatst, denken mensen snel dat een artiest dat graag zet. Als ik dan interesse zou hebben, zou ik gaan vragen en overleggen over mn eigen wensen.
Ik sprak een artiest die bij een vriendin bezig was en die vond het hartstikke leuk om eens wat anders te doen en vond haar idee en ontwerp hartstikke leuk.

Wij zijn nu als laatst ergens geweest waar we een goede indruk hadden van de zaak, hun manier van communiceren en werken. We zijn gaan overleggen wat we wilden en dat kon naar onze wens. Toen ik begon over een cover zei hij wel dat zijn collega dat vaak deed, dus dan zal die dat leuker vinden om aan te pakken. Maar wat ik wil, ligt aan mezelf. Zij wilden wel meedenken.

Ik vind de indruk van de zaak en artiesten erg belangrijk. Als ik me ergens niet prettig voel, kun je wel de koning zijn die de beste tattoo's zet, maar gaat het hem echt niet worden.

Ze verdienen geld aan hun talenten en kwaliteiten, maar denk dat ze het niet allemaal even leuk vinden om in een bepaald hokje geplaatst te worden als je hebt laten zien dat je in iets goed bent. Ze willen ook niet 100 dezelfde rozen zetten, dus ze moeten zelf ook varieren, wil je origineel blijven. En natuurlijk de wensen van de klant altijd tegemoet komen, hoe goed je ook bent. Klant moet altijd koning blijven, want het stata er de rest van je leven op ( tenzij je lasert of covert natuurlijk)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 01:40

In mijn ervaring maken artiesten ook weleens flash werk, waarbij ze alle vrijheid hebben die ze willen. Dus de kans om iets anders te zetten hebben ze zeker wel, want ook die dingen komen in hun portfolio. Er zijn ook genoeg artiesten die bepaalde dingen niet zetten, of die mensen aanraden daarvoor naar een andere shop te gaan. Mijn hondenpoot vereiste vrij weinig originaliteit van de artiest, want hij moest gewoon 1 op 1 overgenomen worden. Terwijl ik daar zat kwam er iemand binnen die ook een hondenpoot wilde, maar dan een standaard pootje. Daar zat die artiest, vertelde hij later, niet zo op te wachten. Het verschil lag erin dat ondanks dat mijn hondenpoot van hem weinig originaliteit verlangde, het wel origineel was doordat het de enige afdruk van mijn hond was.

Ik zoek dus eerder iemand wiens stijl bij die van mij past, in plaats van dat ik verwacht dat iemand zijn of haar stijl op mij aanpast.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 06:02

Ik vind dat een beetje de omgekeerde wereld superpony. Je zoekt iemand wiens stijl je aanspreekt en dan laat je de tattoo in die stijl zetten. Als iemand strakke tattoos zet in Japanse stijl, kan je niet verlangen dat diegene maar een watercolor tattoo bij je zet alleen maar omdat jij dat als klant zonodig wil.