Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Gisteren weer een marathon gelopen. Dit keer de streefttijd van 3hr30 die ik drie weken geleden in Enschede wilde lopen (maar toen was het zo warm) wel gehaald.
Bij dergelijke mud races is het het al een aantal keren misgegaan door leptosirose.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/nie ... il-rukt-op
Supervixen schreef:Mooi Greetje! Tja overal kun je wat oplopen helaas, dat is een risico wat je soms neemt.
anne_bento schreef:Fijn nieuwe schoenen! Ik mag er na de zomer aan geloven, ga er in augustus nog 110 km mee wandelen, en wil de Dam tot Dam er nog mee lopen, maar daarna is het wel klaar.
Ik heb overigens gister voor het eerst met Flipbelt gelopen. Zocht iets voor mijn sleutels en waterfles en vind een heuptas echt helemaal niks, bleef maar draaien en doen. Was positief verrast! Normaal alles wat op mijn heupen valt kruipt omhoog omdat mijn taille veel smaller is, maar deze bleef mooi op mijn heup zitten, is helemaal niet verschoven en ik voelde hem helemaal niet zitten! Had hem zonder waterfles, maar deze ga ik ook aanschaffen, toch wel fijn met langere lopen in de warmte